Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Banyakkan Susu Badan Dengan Cepat

Perkongsian cerita dari seorang downline saya Nor Hashimah Hashim pasal kawan dia. Kawan dia seronok sebab berjaya banyakkan air susu badan setelah menggunakan produk banyakkan susu ibu yang disyorkan oleh Kak Shimah.

Saya pun tumpang seronok, kawan dia berjaya berikan susu yang terbaik buat anak dia. Sebenarnya kawan dia ni mula ambil produk ni semasa mengandung lagi dan seterusnya digunakan sehingga selepas melahirkan anak untuk banyakkan susu badan. 

Antara vitamin tambah susu badan shaklee yang dia ambil adalah Alfalfa Complex , Ostematrix, Zinc Complex, Sustained Release Vita-C Plus, Vita-Lea dan B Complex. Semasa mengandung dia tak makan lagi Alfalfa Complex dan Zinc Complex tu. Dia simpan untuk vitamin selepas bersalin.

Beliau tak ambil ESP sebab dia hanya boleh ambil supplement yang berbentuk kapsul atau tablet sahaja. Tak mengapa, terdapat beberapa pilihan set vitamin Shaklee yang boleh disesuaikan dengan keadaan pengguna.

Hasilnya, dia puas hati susu badan dia memang banyak bila menggunakan supplement banyakkan susu badan. Dia cakap produk Shaklee serasi dengan dia. Alhamdulillah. Dan sekarang dia repeat order lagi produk Shaklee.

Baby pun dah dua bulan, jadi sekarang adalah masa yang sesuai untuk dia tumpukan pula nak buang lemak-lemak spare part yang ada dan dah semestinyalah nak cantikkan bentuk badan sekalikan.

Inilah Shaklee Effect dari salah seorang dari jutaan ibu menyusu badan yang telah jumpa cara tambah susu badan dengan produk Shaklee, siapa lagi nak cuba meh PM saya ya. Sebab itu dia dapat banyakkan  air susu badan dengan cepat






Atiqah Aziz
SID:882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com



0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry