Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

15 Kebaikan Mealshake Shaklee Untuk Kanak-kanak

15 Kebaikan Mealshake Shaklee Untuk Kanak-kanak 

Hari ni nak cerita sikit pasal mealshake shaklee. Eh, bukan sikit. Rasanya memang banyak entry saya pasal kebaikan mealshake untuk kanak-kanak ni. Betapa saya dan ibu-ibu lain amat bersyukur kepada Allah S.W.T ditemukan dengan mealshake shaklee ni.

Apa yang BEST SANGAT pasal mealshake shaklee. banyakkkkkkkkk sebenarnya khasiat mealshake shaklee untuk anak-anak. Al maklumlah, anak-anak zaman sekarang ni kebanyakkannya duduk kat nursery dan dah masuk taska dari kecil lagi. Jadi diorang ni mudah sangat terdedah dengan jangkitan penyakit yang berulang-ulang kali kena balik seperti batuk dan selesema. Memang top 3 penyakit berjangkit di kalangan kanak-kanak

Itu jeeeeeee????...

Tak...Ada Lagi.


15 KEBAIKAN MEALSHAKE UNTUK ANAK-ANAK, MEALSHAKE SHAKLEE, TINGKATKAN SELERA MAKAN ANAK, TINGKATKAN BERAT BADAN ANAK, KURANGKAN KEKERAPAN ASTHMA, SHAKLEE, MEALSHAKE, HARGA MEALSHAKE SHAKLEE, ATURAN MAKAN MEALSHAKE UNTUK KANAK-KANAK, SARAPAN BERKHASIAT UNTUK ANAK, BANTU TURUNKAN MASALAH OBESITI ANAK, BANTU  TINGKATKAN SISTEM IMUN ANAK

15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

  1. Kurangkan Ekzema
  2. Untuk Tumbesaran
  3. Untuk Perkembangan Minda
  4. Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  5. Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  6. Untuk Anak kekal aktif
  7. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Membantu anak fokus
  10. Membantu kurangkan kekerapan asthma
  11. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  12. Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  13. Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  14. Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  15. Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu


Berapa harga Mealshake Shaklee ni?.. Rm 113 je untuk satu tin mealshake seberat 455gm.. Mahal sangat ke?...Mehhhh..nak cerita sikit...

Aturan makan mealshake Untuk kanak-kanak sehari bagi satu sudu kecik je. 

JADI SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA.!!!!!

Mana nak?..Laburkan duit tiap-tiap bulan kat klinik..Tengok anak nangis-nangis makan ubat setiap kali. Lepas makan ubat lembik tidur je sepanjang hari. Sebab ubat tu ada dadah jadi anak  tidur disebabkan dadah..kesian tauuuu.

Bayangkan pulak tetiap bulan jatuh sakit. Macamana berat badan anak nak naik kan?. Selera makan pun terbantut je. 

Tambah pulak anak-anak kita ni tengah seronok bermain sesuka hati diorang jadi mereka tak peduli sangat soal kebersihan. Tak sedar tangan kotor termasuk dalam mulut, tak basuh tangan. Kesat-kesat je kat baju. Anak-anak kita tak kisah pun kawan-kawan dia tengah selesema, batuk kung-kung bunyinye..elok je diorang main sama-sama. Tau-tau lepas dua hari  dah demam berjangkit dengan kawan. Mak bapak pun terpaksa ambil cuti jaga anak. Kan best kalau cuti tu kita dapat jimatkan bawak anak pegi bercuti, buat aktiviti bersama dengan anak-anak. Anak-anak pun seronok, kurang stress, dan tak bosan.



Nak cuba? SILA KLIK BUY NOW ^_^


MEALSHAKE, KANAK-KANAK, MULTIVITAMIN, RASA SUSU, SUKA, NAIK BERAT, SHAKLEE, PRODUK, PRODUCT, ORDER, BUY, PAYMENT, PRICE, HARGA, VITAMIN, SHAKLEE, ONLINE

22 comments:

saddam salleh berkata... Reply Comment

MEALSHAKE NIE KLAW ORG DEWASA MINUM BLEH KE?

SYAZLINDA ABDULLAH berkata... Reply Comment

bdak 1 tahun 9 bulan skit jntung berlubang leh mkn x?dia krang mkn nasi n ada sembelit..

SYAZLINDA ABDULLAH berkata... Reply Comment

bdak 1 tahun 9 blan leh mkn ka meal shake ni? dia kurang mkn nasi n ada sembelit..

Jazzy-Dreams berkata... Reply Comment

Sesudu kecik campo dlm susu diaorg ke?

Jazzy-Dreams berkata... Reply Comment

Sesudu kecik campo dlm susu diaorg ke?

Jazzy-Dreams berkata... Reply Comment

Satu sudu kecil cmpur dlm susu diaorg ke?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

anak saya umur 10 tahun kerap mengadu penat bila balik sekolah. balik sekolah dalam jam 4.30. ada kelas KAFA. adakah meal shake ni sesuai untuk anak saya.

faizah daud berkata... Reply Comment

Kalau beri 1 hari 2 kali boleh tak untuk kanak2 umo6 thn

izah zah berkata... Reply Comment

salam.. nak tanya.. mealshake kata bole turun kn berat badan utk anak obses tahap 1 tp meal shake nie gak utk tambahan selera mkn anak yg kurang makan.. so mcm mana nnt anak yg dh obses tu nak kurang kn berat badan.. maaf ye sy mmg x faham sgt2... heheheh4

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

ank sa slalu demam smpai pnah 2 kli kena sawan boleka dia ambil ubt ni?

Kamariah Hamdan berkata... Reply Comment

Sy puas cb cmpor dlm susu or minuman tp anak sy ttp x nk.da cara lain tak puan?

ummu afiq berkata... Reply Comment

Mohon copy

Cikli Masngun berkata... Reply Comment

Sangat membantu info nih :)

www.ciklihealthhappiness.blogspot.com

fiza berkata... Reply Comment

Alhamdulillah dapat info menarik dekat sini..mohon dibuat rujukan untuk artikel..:)

romero massimo berkata... Reply Comment

Kalau bayi kurang berat badan berumur 11 bln lebih sesuai makan yang mana?? Boleh tolong bagi info tak?

romero massimo berkata... Reply Comment

Boleh tolng bgi saya info tak?? Kalau kurang berat badan bayi berumur 11 bln lebih sesuai makan produk shaklee yang mana?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Untuk baby 6 bln blah ke

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Untuk baby 6 bln blh me?

Nor-Ana mohd berkata... Reply Comment

mealshakes memang menghantui ku..

Nor-Ana mohd berkata... Reply Comment

tq for the best sharing

Nurul Husna Mohamed berkata... Reply Comment

Info menarik^_^
Jemputla dtg blog sy bila free ye supplimentcenter.blogspot.com

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Kalau campur susu, berapa sukatan susu yang betul untuk di campur dengan meal shakes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry