Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Tips Turun Berat Badan 20kg Selepas Bersalin Dengan Mudah

Tips Turun Berat Badan 20kg Selepas Bersalin Dengan Mudah


Wah, ramai tau yang hubungi saya nakkan pakej set menyusu dan kurus. Ramai sangat risau tak turun berat badan lepas bersalin ni. Haihh, biasalah perempuan, kecantikan dan bentuk badan yang cantikkan idaman semua wanita. Tapi ada seorang wanita ni, dia berjaya kuruskan badan balik dan dengan pakej, kulit muka yang semakin cantik. Terujakan?

Gemuk sangat ke dia sebelum ni. 20kg turun selepas mengamalkan Set Slimming Shaklee. Wahh, sendiri bayangkanlah betapa gemuknya dia.Susu badan pun tak berkurang walaupun dia mengamalkan Set Kurus Shaklee ni.  Siap ada dua anak susuan lagi katanya. Tak percaya mari tonton vimeo ni.





Apa yang dia buat untuk menurunkan berat badan dia?

Pertama adalah menyusukan anak sepenuhnya. Memang antara manfaat penyusuan adalah mampu membantu ibu-ibu mendapatkan berat badan yang ideal. 200-300 pound tiap-tiap bulan akan susut dari berat anda. Seronokkan. Ambil set penyusuan sebagai milk booster dan memberikan tenaga tambahan serta untuk meningkkat tahap kesihatan. Kalau asyik sakit macamana nak menyusukan anak.

Kedua, dia amalkan pengambilan air yang banyak. Iaitu air tanpa kalori. Air putih juga bersifat detoksifikasi. Dan memadamkan signal lapar dari otak. Biasanya otak akan beri signal lapar. Tapi sebenarnya, tubuh kita dahagakan air. Jadi minumlah air 3 liter sehari atau bersamaan segelas air putih setiap setengah jam. Rasa susah?. Practise Make Perfect.

Ketiga, Jaga kalori harian. Jaga kalori sebagai ibu menyusu. Bukan sebagai wanita yang nak kurus semata-mata. Bila menyusu bukan tiket boleh makan macam dinosour kelaparan. Tetap ada hadnya. 

Di sini peranan ESP dan Omega yang dia ambil sangat membantu. ESP membantu memberikan tenaga, bina otot supaya otot tak meggeleber akibat jisim otot yang berkurang. Omega pula selain bakar lemak, juga membantu meningkatkan kepekaan signal kenyang ke otak. Jadi kita tak akan makan berlebihan.

Keempat, jaga nutrisi dan pemakanan yang seimbang. Tahu tak, makanan yang hidup (makanan sebenar) memberikan tenaga kepada sel-sel kita untuk terus berfungsi dengan aktif dan baik. Makanan segera pula tinggi toksin dan menyebabkan sel-sel tubuh semakin lama, semakin kurang efisien untuk berfungsi. Itu yang jadi gemuk dan lain-lain penyakit pun datang. 

Maka sebab itulah, supplement dalam set menyusu membantu melengkapkan makanan harian disamping bertindak sebagai nyahtoksin. Banyak manfaat tau Set Menyusu Shaklee ni. Ambil pula lecithin yang bertindak membakar lemak, jadi tiada isu kalori berlebihan dalam tubuh bertukar menjadi lelemak yang dibenci. 

Dalam Set Menyusu Tripple M dah ada ESP tinggal topup Omega dan Lecithin ja. Selain untuk bantu ibu kurus. Omega dan lecithin ni sangat bagus untuk otak ibu dan bayi.

Mamana nak muka cantik pula?. Senang je. Dia ambil Set Kecantikan Shaklee iaitu Vita-E Complex, Sustaines Release Vita-C Plus dan B-Complex. Dalam Set Menyusu Tripple M dah ada Vitamin C dan B-Complex, jadi tinggal tambah Vitamin E je. 

Apa kegunaan vitamin-vitamin ni dalam set kecantikan?. Vita-E Complex dan SR Vita-C Plus mengandungi antioksidan dan Vita-E Complex mengandungi selenium yang kedua-duanya bertindak memerangi radikal bebas yang menyebabkan kecepatan proses penuaan terjadi. Proses penuaan ini melibatkan kulit-kulit yang bermasalah, pori-pori besar, dan juga jeragat. 

B complex pula mengurangkan stress. Stress juga menyebabkan kulit akan berminyak dan berjerawat. Bila dah naik jerawat. Susah pula nak membuangnya, Naik satu demi satu adalah.

Rugilah korang kalau korang tak cuba, Salwa ni dah dapat Shaklee Effect nya. Anda bila lagi?




SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT






Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz




1 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry