Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Vitamin Untuk Kecantikan Kulit Yang Anda Tak Pernah Tahu

Semua perempuan nak kulit yang cantikkan. Kulit cantik ni no.1 sebelum suami. kannnn. Tahu tak, sebarang kekurangan vitamin akan mempengaruhi kulit cantik dan keceriaannya. Harini nak cerita rahsia disebalik kepentingan vitamin untuk kejelitaan wajah.


Vitamin A Untuk Kejernihan Wajah

Vitamin A juga sering disebut sebagai VITAMIN CANTIK. Vitamin A yang memenuhi keperluan orang dewasa ada dalam Carotomax. Caratomax menjaga kebersihan dan kesegaran kulit wajah serta melindungi kulit dari sinaran UV.



Rahsia Kecantikan Kulit Wajah, Vitamin Cantikkan Kulit, Vitamin Cantikkan Kulit Muka, Vitamin Untuk Cantikkan Kulit, Petua Kulit Cantik, Petua Kulit Cantik Berseri, Petua Kulit Cantik Dan Putih,


Vitamin B Complex Untuk Kulit Cantik Secara Total

Berikut adalah kepentingan setiap 8 jenis vitamin B dalam B Complex untuk kulit yang cantik

1. Vitamin B1 - Untuk Kesegaran Wajah. Menyelesaikan kesempitan dan menenangkan saraf serta mengurangkan tekanan marah.

2. Vitamin B2 - Untuk Melembutkan Kulit. Digelar juga sebagai vitamin cantik. Menambah vitalitit dan sel kulit yang aktif serta mencegah kedutan otot-otot wajah

3. Vitamin B3 - Untuk Menenangkan Saraf. Kekurangan vitamin B3 menyebabkan bisul dan penyakit pellagra. Penting untuk kesihatan dan kecantikan kulit dalam mengurangkan tekanan darah dan kolestrol. Sumber supplement B3 untuk orang yang sensitif terhadap cahaya matahari

4. Vitamin B6 - Untuk Mencegah Kulit Berminyak dan Melindungi kulit dalam menghasilkan sel-sel darah merah dan penyerapan zat besi.

5. Vitamin B7 atau Vitamin I atau Vitamin J - Juga dikenali sebagai vitamin kulit atau vitamin rambut. Menjaga kesihatan kulit dan vitalitinya serta mencegah keguguran rambut. Vitamin B7 sangat mudah dibinasakan oleh pengambilan kopi dan juga antibiotik

6. Vitamin B8 atau Biotin - Dinamakan sebagai vitamin kulit sensitif kerana melindungi selaput-selaput lendir, menghuraikan protein, gula dan daging-daging yang kita makan serta mencegah keguguran rambut. Kehilangan selera makan juga dapat diatasi dengan mengambil biotin.


Vitamin C Untuk Kulit Cantik Berseri

Vitamin C dalam Sustained Release Vita-C Plus mengandungi kolagen iaitu bahan asas untuk mendapatkan kulit cantik dan sehat.

Vitamin C mencegah sel-sel kulit dari teroksidasi, mencegah penuaan, mempercepatkan pengeringan luka dan kesar terbakar, melindungi kulit daripada pencemaran toksin serta mengurangkan kadar kolestrol dalam darah. Mineral magnesium dan kalsium membantu penyerapan vitamin C yang berkesan dalam tubuh.


Vitamin D Untuk Melindungi Kulit Agar Kulit Cantik

Vitamin D melindungi kulit serta menghilangkan kesempitan dada dan ketegangan saraf untuk menjaga kecerian kulit wajah. Ostematrix membantu anda mendapatkan Vitamin D, magnesium dan kalsium yang lengkap untuk proses kecantikan kulit. 

Tambahan ESP dalam diet harian juga membantu membina sel kulit baru dan membaik pulih sel kulit yang rosak untuk menghasilkan kulit yang kekal cantik


Untuk mendapatkan kulit yang cantik dan berseri kita bukan sahaja menumpukan bahagian luaran sahaja, malah perlu memperbaiki sel-sel kulit dari dalam.



Atiqah Aziz
SID:882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry