Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Produk Tambah Susu Badan Yang Paling Bagus Di Pasaran

Ibu yang ingin banyakkan susu ibu boleh berikhtiar dengan petua tambah susu badan yang nenek moyang kita kongsikan sejak zaman dahulu lagi. Sememangnya jika kita kaji makanan banyakkan susu ibu yang tok nek kita kongsikan ini kaya dengan khasiat vitamin dan mineral untuk tambah susu badan.

Seperti  makan pucuk daun kaduk, jantung pisang, longan kering, rempah kari, sawi, dan kucai sekadar menyebut beberapa nama makanan untuk ibu menyusu adalah cara paling mudah nak tambah susu badan. Kurma juga banyakkan susu ibu.


Tambah, Banyakkan, Produk, Vitamin, Supplement, Susu, Badan, Ibu, Pilihan, Terbaik,Cara, Tips, Petua
Eh lelaki ke perempuan ni?


Walaubagaimanapun, kekangan kita hari ni, mana sempat nak makan sebanyak mungkin sawi atau jantung pisang yang merupakan makanan yang banyakkan susu badan semata-mata untuk tambah susu badan. Silap hari bulan jantung pisang tu boleh menyebabkan ibu menyusu sakit perut berangin pulak.


Sebab itu sekarang dengan kesedaran yang tinggi betapa pentingnya khasiat penyusuan susu ibu itu banyak ubat tambah susu badan yang dijual di pasaran.


Tambah, Banyakkan, Produk, Vitamin, Supplement, Susu, Badan, Ibu, Pilihan, Terbaik,Cara, Tips, Petua
Comelkan bayi pra-matang sedang belajar menyusu dengan ibunya


Awas.  Ada banyak cara banyakkan susu ibu sekarang tetapi anda harus jadi pengguna paling bijak untuk membuat pilihan memilih produk banyakkan susu ibu yang paling selamat dan tidak memudaratkan ibu yang menyusu dan anak yang disusui.

Jika anda memilih untuk tambah susu badan dengan Shaklee anda pengguna bijak. Kredibiliti Shaklee sebagai pengeluar supplement yang mementingkan 100% semulajadi, non-gmo, selamat, berkesan dan terbukti itulah yang menjadikan vitamin tambah susu badan kami sentiasa berkesan dan terlaris.

Sebab khasiat dalam segala makanan penambah susu ibu yang kita tahu ada dalam vitamin ibu menyusu ini. Lengkap dengan the best multivitamin si Vita-lea in the world,  B Complex vitamin dan vitamins C yang menyokong kesihatan ibu yang menyusukan anak seterusnya memastikan pengeluaran susu badan tak terjejas.

Kemudian dilengkapi dengan supplement milk booster iaitu ESP dari kacang soya, si seksi Alfalfa Complex dan juga faktor asas cara untuk banyakkan susu badan adalah dengan menggunakan ostematrix yang mencukupkan keperluan kalsium antara kunci utama nak banyakkan susu badan.



Tambah, Banyakkan, Produk, Vitamin, Supplement, Susu, Badan, Ibu, Pilihan, Terbaik,Cara, Tips, Petua
Vitamin Ibu Menyusu Untuk Yang Nak Banyakkan Susu Badan


Oh ya, sebelum terlupa makanan pantang ibu menyusu bagi saya hanya satu iaitu kobis. Yang lain makanan untuk ibu menyusu adalah pantang tengok ye. Hehe. Sebenarnya, tips untuk banyakkan susu ibu adalah mengambil pelbagai jenis makanan berkhasiat dan menghindari makanan rapu.

Sebenarnya mengambil ESP 3 kali sehari secara konsisten dapat menghindari tabiat makan makanan rapu ini. Inilah minuman tambah susu badan yang paling terkenal, berkesan dan sangat selamat kepada ibu dan anak. Bukan sekadar tambah susu badan malahan ibu pun kekal cantik dan gorgeous gitu.

Lagi satu bagaimana nak banyakkan air susu ibu adalah dengan kerap kosongkan payudara sebanyak 8-12 kali sehari. Ini termasuk aktiviti mengepam/memerah dan menyusukan anak. Yang ni kalau korang konsisten ikut sudah pasti korang akan dapat menyusukan anak sepenuhnya hingga dua tahun tanpa bantuan tambahan susu formula kerana ini adalah tips banyakkan susu ibu yang paling penting sekali.

Pengambilan set vitamin  tambah susu Shaklee membantu anda meningkatkan pengeluaran susu badan dan juga menambah kualiti dan kepekatan susu ibu. Anak cepat kenyang dan membesar dengan sihat. Anak menyusu badan tak semestinya takkan jatuh sakit tetapi perlindungan antibodi dari susu ibu melindungi anak anda dari komplikasi dari penyakit yang dijangkiti seperti jangkitan telinga, asthma dan lain-lain.



Atiqah Aziz
SID: 882854
atiqahaziz84@gmail.com
whatsapps: 012-5770682
Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry