Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Pulihkan Demam Campak Dewasa Dengan Cepat

Cepatkan Pulihkan Demam Campak Dengan Set Optimum Sistem Imun

Ada cara cepat untuk bantu proses pemulihan demam campak dewasa. Tak menyakitkan, lebih mudah malah anda berasa lebih cepat sihat.

Set Optimum Sistem imun yang mengandungi 3 produk yang wajib diambil bagi orang dewasa yang terkena demam campak ini. Iaitu Nutriferon, Sustained Release Vita-C Plus dan juga ESP

Nutriferon

Nutriferon membantu meningkat sistem imun dalam masa 3 hari. Istimewanya nutriferon ini adalah merupakan satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Sebab itu nutriferon ini juga sesuai dijadikan supplement untuk kanak-kanak juga. 

Nutriferon meransang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem imun dan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh virus, mikrob dan kuman.


Sustained Release Vita-C Plus

Juga meningkatkan dan mengukuhkan sistem imun. Tindakannya menentang bakteria dan kuman. Membantu menyingkatkan waktu pemulihan jangkitan. Kolagen dan antioksidan Vitamin C membantu kulit yang hodoh akibat parut demam campak kembali cantik.


ESP

Protein sangat penting dalam untuk mempercepatkan penyembuhan luka setelah bintil-bintil air bisa demam campak pecah, mengurangkan kesan parut dan mengembalikan radian kulit. Protein soya juga memberi tenaga tambahan seharian segera kepada ibu, jadi ibu masih cergas walaupun sedang dalam proses pemulihan demam campak.

Penggunaan Set Optimum Sistem Imun ni bukan sahaja selamat dan mempercepatkan proses pemulihan dalam dan luaran tubuh untuk demam campak dewasa sahaja. Malah sesuai untuk bantu cepatkan proses pemulihan untuk ibu menyusu yang kena demam campak sekaligus secara tak langsung sebagai ubat demam campak bayi melalui pemberian susu badan.

Penggunaan Set Optimum Sistem imun ini selamat kepada anak yang disusui, meningkatkan daya tahan tubuhnya melawan jangkitan demam campak pada bayi dan juga membantu tambah susu badan.






Atiqah Aziz
SID:882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com


1 comments:

Dr Akbar Abdullah berkata... Reply Comment

Info yang menarik.

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry