Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Supplement Tambah Susu Ibu Yang Terkenal

Supplement Tambah Susu Ibu Yang Terkenal

Wahhhhhh...makin ramai ibu-ibu yang menyusukan bayi masing-masing. Pergi ke mana-mana sahaja asyik terserempak si ibu yang sedang menyusukan anaknya. Saya tumpang gembira tau. Semakin ramai ibu-ibu yang sedar akan khasiat susu ibu. Yang susu ibu nya sikit siap tanya-tanya saya lagi macamana nak tambah susu ibu biar susu ibu nya banyak macam orang lain =)

Sebenarnya ada rahsia tau. Dalam banyak-banyak produk shaklee ada beberapa supplement yang membantu tambahkan susu ibu. WOWWWW...Sapa nak??

SET PENYUSUAN, SET TRIPLE M, SET EU FOUR PACK, SET B, SET E, VITAMIN IBU MENYUSU, TAMBAH SUSU IBU, ECZEMA, VITAMIN PILIHAN IBU MENYUSU, IBU-IBU MENYUSUKAN, IBU MENYUSU, PILHAN VITAMIN IBU MENYUSU, SET IBU MENYUSU, SUSU IBU, SET VITAMIN IBU MENYUSU,


Supplement Tambah Susu Ibu Yang Terkenal dan POWERRRRR

1. Alfalfa Shaklee
2. ESP Shaklee 
3. Ostematrix (kalsium)

Susu ibu mengandungi kaya dengan protein dan kalsium selain DHA, EPA, Zat besi serta lebih 300 vitamin dan mineral yang kebanyakkan saintis tak dapat kelaskan lagi. Alfalfa Shaklee, ESP Shaklee dan Ostematrix ini pula mempunyai kelebihan Kalsium dan Protein yang tinggi yang membantu penghasilan susu dengan lebih cepat. 


SET PENYUSUAN, SET TRIPLE M, SET EU FOUR PACK, SET B, SET E, VITAMIN IBU MENYUSU, TAMBAH SUSU IBU, ECZEMA, VITAMIN PILIHAN IBU MENYUSU, IBU-IBU MENYUSUKAN, IBU MENYUSU, PILHAN VITAMIN IBU MENYUSU, SET IBU MENYUSU, SUSU IBU, SET VITAMIN IBU MENYUSU,

Tetapi anda harus kerap mengosongkan payudara anda sekurang-kurangnya setiap 3 jam sekali. Walaupun ditengah malam. Kena bangun jugak bagi anak menyusu atau anda pam kan susu ibu anda. Mengikut kiraan matematik mudah kekerapan anda perlu mengosongkan payudara adalah 8-12 kali dalam tempoh 24 jam (sehari la tu ^_^)

Supplement tambah susu ibu ni cuma menambah dan menyokong keperluan protein dan kalsium bagi ibu menyusu selain daripada sumber makanan harian.

Jadi, kalau anda beli mana-manan VITAMIN TAMBAH SUSU IBU ataupun apa PRODUK PENAMBAH SUSU IBU beratus-ratus hengget tapi kalau anda malas nak pam atau menyusukan bayi anda pun tak guna juga. 

Jadi kena berbalik pada PERMINTAAN vs PENGHASILAN. Lagi kerap anda kosongkan payudara lagi banyak susu yang dihasilkan. CHAYOK, CHAYOK!!!  




Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry