Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Resepi Cendol: Cendol Sagu Mudah dan Sedap

Resepi Cendol: Cendol Sagu Mudah dan Sedap

AGAR-AGAR CENDOL, RESEPI CENDOL. PENANG CENDOL, CENDOL MELAKA, AIR CENDOL, CENDOL RECIPE, BUAT CENDOL. PUDING CENDOL, AGAR-AGAR, RESEPI PUDING CENDOL, RESEPI AGAR-AGAR, RESEPI AIR CENDOL, TALAM CENDOL, RESEPI TALAM CENDOL, RESEPI AGAR-AGAR CENDOL
Selalu kita menikmati kelazatan air cendol pulut atau air cendol biasa. Sebenarnya resepi cendol pulut mahupun cendol biasa ni sama je. Yang membezakan cuma tambah pulut atau tidak dan juga kesedapan air cendol bergantung kepada ke"power"an air tangan pembuat resepi cendol ni.

AGAR-AGAR CENDOL, RESEPI CENDOL. PENANG CENDOL, CENDOL MELAKA, AIR CENDOL, CENDOL RECIPE, BUAT CENDOL. PUDING CENDOL, AGAR-AGAR, RESEPI PUDING CENDOL, RESEPI AGAR-AGAR, RESEPI AIR CENDOL, TALAM CENDOL, RESEPI TALAM CENDOL, RESEPI AGAR-AGAR CENDOL
Tak kisahlah penang cendol ke cendol melaka ke yang penting kesejukan dan kelazatan air cendol yang mendamaikan tekak tambah-tambah di masa-masa cuaca panas..Hmmmmm...NYAMANNNYAAA...

Hilangkan Kelemumur dengan Nourishing Scalp Treatment Shaklee

Hilangkan Kelemumur dengan Nourishing Scalp Treatment Shaklee

Pening dengan masalah rambut kelemumur dan mahu hilangkan kelemumur anda?. Tercari-cari petua hilangkan kelemumur dan cara menghilangkan kelemumur?

Cara menghilangankan kelemumur yang mudah, selamat dan berksan dengan Nourishing Scalp Treatment Shaklee. 

Bersaiz 59ml sebotol, merupakan produk penjagaan rambut dan anti kelemumur paling penting yang membantu anda merawat semua masalah rambut termasuk masalah rambut kelemumur. 

Penerangan Status Halal Shaklee

Penerangan Status Halal Shaklee

STATUS HALAL, STATUS HALAL SHAKLEE, BOVINE GELATINE, HALAL ATAU HARAM, STATUS HALAL JAKIM, STATUS HALAL SUBWAY, STATUS HALAL SECRET RECIPE, STATUS HALAL PRODUK SHAKLEE, STATUS HALAL BOVINE GELATIN SHAKLEE, ISA, INFANCA, STATUS HALAL JAKIM, SEMAK STATUS HALAL, JAKIM HALAL, MAKANAN HALAL,

Sekarang mana-mana pergi orang cakap Shaklee best ^_^. Tapi banyak jugak orang pertikaikan satus halal Shaklee. "Shaklee ni halal ke?".
Jadi untuk menghuraikan isu status halal shaklee saya ambil info dari Master Shaklee. ISU LAPUK status halal dan haram shaklee yang asyik berbangkit semula seperti isu McDonald, KFC dan pelbagai lagi yang salur dana ke israel untuk serang Palestin.
Walaubagaimanapun, adalah sangat bagus tindakan anda yang bertanya mengenai kesahihan status halal produk shaklee ni menandakan anda ni seorang yang mengambil berat status halal atau haram sumber makanan yang diambil kerana sumber makanan ini akan menjadi darah daging kita dan anak-anak. Betulkan?. Begitu juga saya, saya juga amat menitik beratkan halal atau haram sesuatu barangan sebelum membeli.

Jadi wajib baca bagi anda yang ingin tahu status halal Shaklee untuk pengetahuan dan pemahaman anda. ^__^

Himpunan Testimoni Collagen Powder Shaklee

Himpunan Testimoni Collagen Powder Shaklee

Ini ANTARA himpunan testimoni Collagen Powder Shaklee yang  di kongsi daripada Group-Group RAHSIA Euphoria. Nak tau apa lagi maklumat menarik, pelbagai ilmu dan pengetahuan mengenai vitamin dan kesihatan selain-selain testimoni Collagen Powder Shaklee kena jadi PELANGGAN VITAMIN SHAKLEE SAYA dulu..hehe 

Resepi Makanan Bayi Bubur Keledek Ungu

Resepi Makanan Bayi Bubur Keledek Ungu

BUBUR KELEDEK UNGU, RESEPI MAKANAN BAYI, RESEPI BAYI, RESEPI UNTUK BAYI, MAKANAN UNTUK BAYI, BASIC H SHAKLEE, RESEPI BUBUR BAYI
Ok. Hari ni nak kongsi resepi makanan bayi lagi. Resepi makanan bayi ni juga sangat sesuai untuk bayi berumur 6-8 bulan. Warnanya yang CERIA dan sedap mesti buat bayi anda MAKAN SAMPAI LICINNN.

Keledek ni bagus sebab dia ada serat yang akan melancarkan sistem pembuangan anak anda. Tambahan pua warna ungunya menga melindungi antioksidan yang membantu mengurangkan risiko kanser dan membantu awet muda. Keledek ungu juga mengandungi Vitamin C, Beta-karotena, Vitamin A.

Resepi Makanan Bayi Bubur Makaroni


Resepi Makanan Bayi Bubur Makaroni

RESEPI MAKANAN BAYI, RESEPI BAYI, RESEPI UNTUK BAYI, MAKANAN UNTUK BAYI, BASIC H SHAKLEE, RESEPI BUBUR BAYI
Saya nak kongsi makanan bayi koleksi bubur yang SANGATTTT SEDAP dan MENARIK. Sangat sesuai untuk bayi berumur 6 hingga 8 bulan.

Takda la bayi bosan dengan resepi makanan bayi yang lebih kurang sama setiap harikan. Asyik-asyik puri atau bubur nasi ala-ala sup. Bayi pun bosan, kita yang nak masak kan untuk bayi pun bosan. Hehe

Waktu memasak resepi makanan bayi ni pun kejap je lebih kurang 10minit. Boleh buat sambil kita lakukan tugas-tugas lain di rumah. Resepi makanan bayi yang saya kongsikan ini SANGAT MENARIK dari segi tekstur dan rasa juga sudah tentu menambat selera dan mengenyangkan bayi anda. JOM CUBA^__^

Tips Ajar Anak Suka Makan Sayur

Tips Ajar Anak Suka Makan Sayur

anak, tak suka, makan, sayur, mealshake, shaklee, omega, suka, gemar, sayuran

Saya suka nak kongsi pasal isu ni. Ramai ibu bapa yang anak mereka memilih makan, tak suka makan sayur, tak nak makan, tak suka makan nasi dan 1001 jenis masalah anak yang memilih makan ini. 

Kebaikan Vitamin C Shaklee

Kebaikan Vitamin C Shaklee

VITAMIN C, ORGANIK, BORONG, 500MG, 1000MG, KULIT, KECANTIKAN, TULANG, GUSI, CHEWABLE, SUSTAINED RELEASE, ORGANIC, KEBAIKAN, KELEBIHAN, JENIS, JENIS, CANTIK, WAJAH, MUKA, AWET MUDA
Vitamin C Shaklee sudah licin di semua cawangan Shaklee seluruh negara. Oh, hebatnya penangan kebaikan vitamin C untuk kulit yang cantik ni. Sebab tula para pengededar Vitamin C Organik REBRAND semula vitamin C shaklee ni dan menamakannya Vitamin C Organik.

Mereka ni siap menyamar jadi bakal pelanggan dan bertanya macam-macam soalan mengenai kebaikan Vitamin C Shaklee dan siap nak borong berbotol-botol vitamin C Shaklee pada saya lagi. 

Nampak sangat penjual-penjual Vitamin C Organik ni sekadar teruja dengan keuntungan jualan Vitamin C Organik a.k.a vitamin C shaklee yang sebenarnya HARGA SEBENAR vitamin C Shaklee jauh lebih murah daripada harga Vitamin C Shaklee.
Bayangkan mereka jual harga Vitamin C organik loose pack RM50 
VITAMIN C, ORGANIK, BORONG, 500MG, 1000MG, KULIT, KECANTIKAN, TULANG, GUSI, CHEWABLE, SUSTAINED RELEASE, ORGANIC, KEBAIKAN, KELEBIHAN, JENIS, JENIS, CANTIK, WAJAH, MUKA, AWET MUDA



Nampak sangat penjual-penjual Vitamin C Organik ni tidak terlatih dan tidak berpentahuan sangat tentang kebaikan Vitamin C Shaklee hingga TERGAMAK menyamar jadi bakal pembeli dan bertanya kebaikan vitamin C pada pengedar-pengedar sah shaklee seperti saya

Sungguh tak bermoral perbuatan ni. Meniaga sambil menipu. Apakah status rezeki yang anda dapat dari jualan vitamin C Organik yang sebenarnya adalah VITAMIN C SHAKLEE. HALAL atau TIDAK HALAL rezeki jualan Vitamin C Organik tersebut?T_T

Lihatlah persaman tablet-tablet vitamin C shaklee ni. Terang-terang vitamin C Organik ni di REBRAND dari Vitamin C Shaklee..T_T

VITAMIN C, ORGANIK, BORONG, 500MG, 1000MG, KULIT, KECANTIKAN, TULANG, GUSI, CHEWABLE, SUSTAINED RELEASE, ORGANIC, KEBAIKAN, KELEBIHAN, JENIS, JENIS, CANTIK, WAJAH, MUKA, AWET MUDA
CONTOH VITAMIN C ORGANIK

VITAMIN C, ORGANIK, BORONG, 500MG, 1000MG, KULIT, KECANTIKAN, TULANG, GUSI, CHEWABLE, SUSTAINED RELEASE, ORGANIC, KEBAIKAN, KELEBIHAN, JENIS, JENIS, CANTIK, WAJAH, MUKA, AWET MUDA
CONTOH VITAMIN C ORGANIK

VITAMIN C, ORGANIK, BORONG, 500MG, 1000MG, KULIT, KECANTIKAN, TULANG, GUSI, CHEWABLE, SUSTAINED RELEASE, ORGANIC, KEBAIKAN, KELEBIHAN, JENIS, JENIS, CANTIK, WAJAH, MUKA, AWET MUDA
SUSTAINED RELEASE VITA C SHAKLEE




Sharing Is Caring


Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

Manfaat Vitamin C dalam Chewable Vita C Shaklee

Manfaat Vitamin C dalam Chewable Vita C Shaklee

vitamin c, manfaat, kebaikan, kelebihan, fungsi, kulit, kecantikan, awet muda, anjal, kanak-kanak, tulang,gigi, gusi, shaklee

Chewable Vita C Shaklee kini sudah ditingkatkan formulasinya dengan tambahan Citrus Bioflavanoid Complex dan menjadi antara supplement vitamin C paling lengkap di pasaran. Kini nama baru Chewable Vita C adalah Chewable Vita C Plus.

Menariknya, manfaat vitamin c dalam Chewable Vita C plus ini bukan sahaja boleh dinikmati oleh kanak-kanak berusia dari empat tahun dan ke atas, tetapi juga boleh dinikmati oleh orang dewasa yang tidak suka atau sukar menelan tablet atau pil. 

Kalau saya, saya tiada masalah makan Chewable Vita C ni asalkan saya mendapat manfaat vitamin C daripadanya bernilai 500mg iaitu bersamaan 1 biji Sustained Release Vita C Plus. Tapi memandangkan stok Vitamin C Shaklee sudah kehabisan di semua rangkaian kedai Shaklee dan akan ada pada awal bulan 2013  sahaja.

Jangan kelam kabut atau risau ok!!

Ada alternatif lain. Anda boleh ambil 5 biji Chewable Vita C setiap hari iaitu bersamaan 1 biji SR Vitamin C Shaklee. Mungkin ada yang kata, tak bestnya kena makan banyak-banyak. Hakikatnya RASA OREN  SEMULAJADI Chewable Vita C Shaklee JAUH LEBIH SEDAPPPP dari SR Vitamin C Shaklee yang pahit sedikit.

vitamin c, manfaat, kebaikan, kelebihan, fungsi, kulit, kecantikan, awet muda, anjal, kanak-kanak, tulang,gigi, gusi, shaklee

Manfaat Vitamin C dalam Chewable Vita C Shaklee setara dengan SR Vita C Shaklee

- Memelihara kandungan antioksidan semulajadi dalam tubuh
- Antioksidan penting dalam melindungi sel kulit daripada rosak dan melambatkan penuaan
- Chewable Vitamin C Shaklee menguatkan tulang, gigi dan gusi yang sihat
- Meningkatkan sistem imun tubuh
- Sangat sesuai untuk orang sukar atau tidak suka makan pil atau tablet
- Rasa oren semulajadinya sangat selamat untuk kanak-kanak dan orang dewasan
- Tidak mengandungi sebarang pewarna, perasa, pemanis ataupun pengawet tambahan
- Tabletnya lebih kecil dari SR Vitamin C Shaklee jadi mudah untuk makan atau telan
- 1 biji Chewable Vita C Shaklee bersamaan 1/2 biji oren iaitu bersamaan 100mg
- Manfaat Vitamin C Sangat bagus untuk menjaga kecantikan kulit dan awet muda


vitamin c, manfaat, kebaikan, kelebihan, fungsi, kulit, kecantikan, awet muda, anjal, kanak-kanak, tulang,gigi, gusi, shaklee


Yang Best Bila Orang Dewasa Makan Chewable Vita C Shaklee

- Rasa Chewabe Vita C tak pahit dan masam macam SR Vitamin C shaklee
- Boleh buka sebotol demi sebotol untuk menjaga KESEGARAN vitamin
- Boleh makan ikut pilihan masa sendiri (contoh 3 biji lepas sarapan, 2 biji lepas makan 
  malam)
- Boleh kongsi dengan anak-anak berusia empat tahun dan ke atas  juga ^__^

Ada orang kata kalau SR Vitamin C Shaklee dah habis lebih baik makan oren banyak-banyak   setiap hari. Pendapat itu bagus, tetapi sepatutnya mempelbagaikan jenis buah dalam diet harian anda dan mengambil supplement vitamin c  sebagai pelengkap manfaat vitamin c yang diperlukan oleh tubuh anda.


vitamin c, manfaat, kebaikan, kelebihan, fungsi, kulit, kecantikan, awet muda, anjal, kanak-kanak, tulang,gigi, gusi, shakleeHarga Chewable Vita C Plus Shaklee

Harga Runcit (90 tablets /100mg)
Semenanjung Malaysia - RM37.50
Sabah & Sarawak - RM40.00
Caj penghantaran - RM10.oo (Semenanjung)
                                   RM20.00 (Sabah dan Sarawak)


Jangan segan-segan tanya pada saya untuk maklumat lanjut^_^










Sharing Is Caring


Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA


Tips Kulit Cantik Dengan ESP Shaklee

Tips Kulit Cantik Dengan ESP Shaklee

Untuk tips kulit cantik amalkanlah ESP Shaklee  (Soy Protein Isolate Powder) yang terbukti membawa pelbagai manfaat kepada kesihatan anda, memperbanyakkan susu dan juga mendapatkan kulit cantik, anjal, awet muda dan gebu.

7 Tanda Penuaan Pada Kulit Yang Perlu Diberi Perhatian

ESP SHAKLEE, KULIT, CANTIK, VITAMIN, MAKANAN, GEBU, AWET MUDA, TANPA, JERAWAT, CELA, JERAGAT, LICIN, SUSU SOYA, SOY PROTEIN, SHAKLEE, MASKER, TIPS- Garis-garis halus pada kulit
- Jeragat
- Kulit kusam
- Kulit kering
- Pori-pori terbuka
- Kulit kasar
- Kulit Kendur






Bagaimana Susu soya shaklee turut berperanan dalam tips kulit cantik. Jom CHECK IT OUT!!

Testimoni Vitamin Untuk Lelaki

Testimoni Vitamin Untuk Lelaki

Kebanyakkan lelaki sangat susah untuk mengamalkan supplement seperti vitamin untuk lelaki. Corak pemakanan mereka pun masih ramai yang "ikut sedap perut". Kurang gemar makanan yang menyihatkan seperti kurang minyak, lemak dan garam. Huhu. 

Walaubagaimanapun kini ramai juga golongan lelaki yang semakin mementingkan kesihatan. Mereka ini kerap bersukan, bersenam, menjaga pemakanan dan mengambil vitamin untuk lelaki. 

Ini antara Testimoni Vitamin Untuk Lelaki yang kini sudah boleh mengamalkan vitamin untuk lelaki. 

Testimoni Vitamin Ibu Menyusu | Set Tripple M

Testimoni Vitamin Ibu Menyusu | Set Tripple M

SET TRIPPLE M, BANYAKKAN SUSU, MILK BOOSTER, SUSU IBU, VITAMIN, IBU MENYUSU, STOK, SIMPANAN, LIMPAH, CARA, TIPS, PETUA

Saya dah cakap vitamin ibu menyusu MEMANG TERBAIK. Dari pengalaman saya sendiri saya dapat kekal bertenaga, cergas ke hulu kehilir, boleh pam 5-6 kali dan menyusu 5-8 kali sehari (dalam tempoh 24 jam okey) dengan menjaga pemakanan sebagai ibu menyusu, minum air putih 3 liter sehari dan juga mengambil vitamin ibu menyusu iaitu Set Tripple M (3M). 

Dan hasilnya, saya dapat menyusukan anak saya sehingga kini bersamaan umurnya DUA TAHUN TIGA BULAN DUA MINGGU. Semestinya saya berbangga dan bersyukur dapat menyusukan anak saya sepenuhnya dengan bantuan konsultasi berterusan pengedar Shaklee saya ketika itu. 

Bila Yaya dah berumur 1 tahun lebih saya pulak jadi pengedar Shaklee dan saya meneruskan legasi memberikan KONSULTASI PERCUMA KEPADA PARA PELANGGAN SAYA (tak kira apa jenis set shaklee bukan setakat set vitamin ibu menyusu sahaja)^__^

Ok. dah puas merepek, sekarang saya nak tunjuk kepada anda SATU LAGI testimoni Set Vitamin Ibu Menyusu. Beliau mengambil Set Tripple M (3M) macam saya. hehe. SET TRIPPLE M SHAKLEE TERBAIKKK!!

Keistimewaan Alfalfa Shaklee | Cerita Cara Awet Muda

Keistimewaan Alfalfa Shaklee | Cerita Cara Awet Muda

Baru-baru ni saya berpeluang berjumpa kawan baik saya dan dia bercerita tentang cara awet muda dengan shaklee. 

Memang terkejut dan bangga saya dengar cerita dia tu. Sampai saya pun berazam nak amalkan cara awet muda tu.

Yaya Dah Melawat Zoo Taiping

Yaya Dah Melawat Zoo Taiping

ZOO TAIPING, MEE UDANG, MELAWAT, LAWATAN, LAPORAN, ZOO, KUALA SEPETANG, MAK JAG, SUNGAI DUA
Yaya yang Pemalu^^
Hoooreeee..akhirnya impian mama dah tercapai. Dapat jugak bawak Yaya melawat Zoo Taping bukan sampai kat Zoo Taiping. Ada beza hokehh.^^

Ceritannya dua minggu lepas kami dah sampai Zoo Taiping tapi dah pukul 6.30 petang Zoo pun dah tutup. Pukul 8.00 malam nanti baru dibuka balik untuk acara Nite Safari. Dalam pemikiran mama ni berbolak-balik, nak pergi ke taknak. Dah la malam, tak berapa seronok la feelnya untuk Yaya sebab jarak penglihatan terbatas, dengan tak prepare baju lengan panjang dan seluar panjang untuk Yaya.

Keberkesanan Collagen Powder Shaklee

Keberkesanan Collagen Powder Shaklee

Ada yang bertanya kepada saya "berapa lama nak nampak kesan bila guna Collagen Powder Shaklee ni ye?"

SHAKLEE COLLAGEN POWDER, AWET MUDA, ANJAL, KEKAL REMAJA, KEBERKESANAN, KEBAIKAN, FUNGSI, FAEDAH, KEISTIMEWAAN, TESTIMONI, PENGGUNA, HARGA,  JERAGAT, KEDUT, GARIS-GARIS HALUS, JERAWAT, PIGMENTASI,

Ok. Ni jawapan dari Shaklee Corp. sendiri.

"Shaklee RSS Collagen terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakan selama 8 minggu, keputusan kulit lebih baik secara menyeluruh".

Di bawah ini saya tunjukkan carta peratusan peningkatan pembaikan tekstur kulit yang ditunjukkan oleh Shaklee Corp.

Kekal Remaja Dengan Fungsi Collagen Powder Shaklee

Fungsi Collagen, fungsi kolagen, jeragat, jerawat, awet muda, cantik, kulit cantik, vitamin, kulit, wajah, pigmentasi, collagen, kolagen
Kekal Remaja Dengan Fungsi Collagen Powder Shaklee

Mentang-mentang bulan December 2012 ni promosi Collagen Powder Shaklee ramai yang mengintai-intai produk terhebat Shaklee ni. Sangatla bagus menggunakan produk Shaklee yang telah dikenali ramai dan diperakui keberksanannya dan tidak mengandungi bahan kimia oleh berjuta-juta pengguna dari seluruh dunia sejak tahun 1950an lagi.

Menariknya sejak Collagen Powder Shaklee ini diperkenalkan ia mendapat sambutan hangat kerana masing-masing seronok dengan keberkesanan fungsi Collagen Powder Shaklee setelah menggunakannya selama dua minggu, sebulan hingga ada yang menambah hingga berkotak-kotak disebabkan fungsi Collagen Powder Shaklee yang Marvellous.

Bantu Atasi Ulser Mulut Dengan Vitamin Shaklee

Atasi Ulser Mulut Dengan Vitamin Shaklee

VITAMIN SHAKLEE, ULSER MULUT, ATASI, PETUA, SAKIT, MELEPUH, CIRI-CIRI ULSER MULUT, JENIS-JENIS ULSER MULUT, UBAT UBATI ULSER MULUTUlser mulut sangat pedih dan buat rasa tidak selesa dalam persekitaran mulut kita. Ada ulser mulut yang berwarna putih atau kuning dan ada juga yang menggelarkan ulser mulut seperti mata ikan. Orang tua-tua kata itu tanda badan kita panas. dan macam-macam petua untuk menghilangkan ulser mulut ni

Memang ulser mulut akan hilang bila kita ikut petua orang tua-tua ni. Tapi ada sesetengah orang yang tak hilang-hilang ulser mulutnya. Siap ambil ubat klinik lagi, tetpai ulser mulut tetap datang dan pergi.

Sebenarnya ulser mulut terjadi menandakan tubuh anda kekurangan vitamin B dan Lysine dalam tubuh. Tahu tak kekurangan vitamin dalam tubuh menyebabkan simptom-simptom pada tubuh contohnya seperti ulser mulut ni. Selain itu, ulser mulut terjadi disebabkan tubuh anda mengandungi toksin yang berlebihan.

Vitamin Shaklee Untuk Suami Selalu Kepenatan


Vitamin Shaklee Untuk Suami Selalu Kepenatan

SUAMI SELALU LETIH, SELALU KEPENATAN, HUBUNGAN INTIM, MARAH, GERAM, PERFORMANCE DRINK SHAKLEE, SHAKLEE PERFORMANCE DRINK, HARGA, KEBAIKAN, FAEDAH
Selalu lihat suami kepenatan bila pulang dari tempat kerja? Tiada mood untuk bermesra atau bergurau senda dengan isteri dan anak-anak juga hingga menjejaskan hubungan intim anda?

Sebagai isteri yang prihatin anda boleh membantu suami selalu kepenatan dengan Performance Drink Shaklee.

Juga sangat sesuai untuk suami selalu kepenatan yang liat makan pil-pil ubat doktor apatah lagi vitamin untuk lelaki^_^

Lindungi Wajah dari Sinaran UV dengan Collagen Shaklee dan Vitamin E

Lindungi Wajah dari Sinaran UV dengan Collagen Shaklee dan Vitamin E


Anda inginkan wajah yang mulus tanpa jeragat, kurang gemar mengenakan alat solekan atau bahan penjagaan muka yang sudah tentu mengandungi beribu-ribu lemon bahan kimia berbahaya? 

Mudah sahaja, selain sumber makanan, ambil supplement yang kaya dengan Collagen dan vitamin E membantu anda memiliki kulit yang mulus, jeragat semakin pudar, jerawat berkurang.

Punca jeragat adalah dari kerosakan kulit disebabkan sinaran uv yang mengandungi radikal bebas yang merosakkan struktur kulit secara perlahan-lahan.

Oppss..jangan sembarangan beli supplement, teliti label dan kandungannya terlebih dahulu.

Produk shaklee merupakan produk yang sememangnya diakui selamat dan berkesan oleh Shaklee Corp. sendiri, dah tak perlu risau kesan sampingan yang menjejaskan kesihatan di kemudian hari. Jadi jom kenali vitamin yang kaya dengan Collagen dan Vitamin E.

Testimoni Collagen Powder Shaklee

Testimoni Collagen Powder Shaklee

Ini sebahagian testimoni Collagen Powder Shaklee. Lihatlah betapa marvelousnya keberkesanan Collagen Powder Shaklee ni. Sampai ada yang beli sampai tiga kotak sekali disebabkan terlalu seronok dengan perubahan yang ketara pada dirinya.

TESTIMONI COLLAGEN POWDER SHAKLEE
Jeragat Semakin Pudar


Dan klik baca lagi diatas entry untuk view banyak lagi testimoni Collagen Powder Shaklee^__^

Cara Permudahkan Amalan Minum Air Putih

Cara Permudahkan Amalan Minum Air Putih


Kita digalakkan minum air putih sekurang-kurangnya 8 gelas sehari. Jika anda menyusukan anda disarankan minum lebih banyak air untuk mengelakkan dehidrasi dan juga air putih juga salah satu elemen penghasilan susu badan.

Tambahan bagi yang mengamalkan supplement perlu mengambil satu hingga tiga liter air putih sehari untuk melancarkan penyerapan vitamin oleh tubuh dan melengkapkan keperluan zat dan nutrisi dari pengambilan makanaan seimbang anda.


Kebaikan minum air putih

- Melindungi jantung anda
- Mengurangkan rasa sakit kepala
MINUM AIR PUTIH- Meningkatkan kecerdasan otak
- Mengelakkan anda daripada dehidrasi
- Memelihara sistem pencernaan
- Menyahtoksin pada kulit
- Membantu membina sel-sel tulang baru
- Mengawal berat badan
- Menyahtoksin dalam tubuh seperti ginjal dan usus
- Meningkatkan kembali tenaga
- Melembabkan kulit dan menyegarkan kulit
- Mengelakkan kulit dari kering dan berkedut
- Kuku lebih sihat dan kuat
- Membantu meningkatkan fungsi organ tubuh

Bagaimana jika anda seorang yang sangat susah minum air putih?. Apa yang perlu dilakukan?

Set Diabetes Dari Vitamin Shaklee

Set Diabetes Dari Vitamin Shaklee

Pilihan set vitamin untuk penyakit diabetes yang membantu pesakit diabetes berasa lebih sihat dan kadar diabetes melitus menurun.


Sangat bagus berikan ibu bapa atau ahli keluarga anda Set Diabetes Shaklee untuk membantu mengurangkan  penyakit diabetes mereka dan tanda anda prihatin kepada insan tersayang

Harga Istimewa Collagen Powder Shaklee

Harga Istimewa Collagen Powder Shaklee

Dapatkan harga promosi Collagen Powder Shaklee dari saya sekarang sehingga tamat Bulan Disember 2012.

Oppss, Jangan ingat HARGA Collagen Powder Shaklee untuk Disember 2012   JAUH LEBIH MURAH dari hari-hari biasa yang lain sebab tarikh luput nak tamat dah. No! No!. Tarikh luput Collagen Powder Shaklee ialah pada 2014. Lama lagi tu.

Beli sekarang sebelum kehabisan stok akibat ramai penggemar Collagen Powder Shaklee berebut-rebut beli kerana tahu keberkesanan Collagen Powder Shaklee dalam menganjalkan kulit, tubuh jadi awet muda bukan setakat muka sahaja ok!, berkesan dan lain-lain kebaikan Collagen Powder Shaklee^__^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry