Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Suplemen Yang Bagus Untuk Anak

Kalau pergi klinik doktor suka tarik perhatian budak-budak supaya jangan takut. Selalunya dia beri vitamin c utuk anak.

Pemberian suplemen untuk kanak-kanak adalah bagus kerana dari usia setahun hingga lima tahun perkembangan minda dan pertumbuhan adalah pesat ketika ini. Sebab itulah kita harus menjaga kesihatan dan pemakanan anak sedari awal.

Ya, memang betul susu ibu adalah makanan yang terbaik untuk anak. Tapi tak salah untuk tambah vitamin buat anak sebagai suplemen tambahan sementelah sekarang cukup mudah penyakit berjangkit seperti demam virus, selesema dan batuk. 

Supplement bukan ubat untuk elak anak dari jatuh sakit sikit langsung. Sebaliknya menguatkan daya tahan tubuhnya untuk melawan jangkitan serta mengurangkan risiko penyakit lain akibat sakit demam batuk selesema yang lambat sembuh seperti jangkitan telinga, jangkitan paru-paru dan sebagainya.


supplement, supplement, kesihatan, minda, otak, selesema, batuk, sakit, jatuh, jangkitan, shaklee, ubat, tips, petua, cara, omega,


Vitamin terbaik untuk kanak-kanak haruslah senang dihadam, selamat, tidak membebankan buah pinggang, bukan sintetik, 100% semulajadi,  tiada pewarna, perisa dan pengawet, duiji secara klinikal, bukan pada haiwan,

Komposisi khasiat dalam setiap tablet atau kapsul adalah tinggi sesuai dengan keperluan harian seperti yang disarankan dalam Recommended Daily Intake by Food and Drug Administration (FDA)

Setiap suplemen harus tanpa ada sebarang pencemaran yang tidak diasingkan untuk menjimatkan kos seperti merkuri, racun serangga (roundup), toksin (akibat penggunaan haba yang tinggi) dan sebagainya.

Oleh itu ramai ibu bapa memilih vitamin Shaklee untuk anak-anak kerana mereka tahu kredebiliti Shaklee dalam menjaga ketulenan, keberkesanan dan keselamatan produknya.

Antara suplemen multivitamin terbaik untuk anak-anak yang disyorkan bagi meningkatkan kesihatan untuk anak adalah

OMEGA GUARD

Kandungan omega 3 yang diekstrak dari ikan laut dalam bebas dari bahan kimia beracun seperti merkuri dan plumbum membantu meningkatkan kecerdasan minda anak.

Omega 3 dalam minyak ikan ini juga membantu melindungi paru-paru dari jangkitan kuman dan juga mampu melawan virus batuk dan selesema di kalangan kanak-kanak

CHEWABLE VITA-C PLUS

Banyak khasiat supplement Chewable Vita-C Plus ni. Antaranya meningkatkan kesihatan anak, melawan jangkitan selesema dan juga alergi hidung. Menguatkan rambut, kuku, gigi dan tulang. Penting untuk tumbesaran anak-anak.

VITA-LEA FOR CHILDREN

Multivitamin terbaik untuk anak. Pengambilan 2 biji sehari mampu meningkatkan sistem imun anak. Memenuhi keperluan nutrisi harian untuk perkembangan minda dan tumbesaran anak-anak Juga memberi tenaga sepanjang hari kepada anak.

Menariknya multivitamin anak terbaik ini adalah dilengkapi dengan keperluan kalsium seharian untuk kanak-kanak. Dan yang lagi menariknya tidak merosakkan gigi serta bebas kaviti.


MEAL SHAKE FRENCH VANILLA

Suplemen protein yang diperkaya dengan kalsium. Protein sangat penting untuk perkembangan tumbesaran otot dan tulang anak-anak dan penjanaan sistem sel-sel tubuh.

Meal Shake juga merupakan vitamin untuk anak susah makan. Meal Shake telah ramai membantu ibu bapa menguruskan dilema anak kurang selera makan ini.

Mealshake seumpama multivitamin yang mempunyai kelebihan sumber protein tambahan yang cukup untuk memperbaiki selera makan anak.


supplement, supplement, kesihatan, minda, otak, selesema, batuk, sakit, jatuh, jangkitan, shaklee, ubat, tips, petua, cara, omega,


Pilihan di tangan ibu bapa kerana ibu bapa lebih mengetahui apa yang terbaik untuk anak-anak sendiri. Tetapi tak salah mencari suplemen kesihatan yang bagus dan selamat untuk anak-anak anda kerana anak-anak anda adalah apa yang anda beri selama ini.



Atiqah Aziz
SID: 882854
whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com



Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry