Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Pilih Minuman Kolagen Yang Terbaik

Kolagen merupakan pilihan hebat untuk kecantikan wajah yang cepat kesannya. Namun kena berhati-hati pilih kolegen yang selamat dan bebas dari kimia dan bahan tercemar yang membahayakan kesihatan.

Bagi penggemar Collagen Powder Shaklee ni, yang mereka sanggup repeated stock adalah keberkesanan yang mengagumkan. 

NAK TAHU TAK?

Dari ujian klinikal yang dijalankan oleh saintis Shaklee, 71% pengguna berasa tekstur kulit mereka lebih gebu selepas menggunakan Kolagen Shaklee selama 8 minggu berturut-turut.



Kolagen Shaklee, Collagen Protein, Collagen Powder Shaklee, Minuman Kolagen Terbaik, Minuman Collagen Yang Terbaik, Minuman Collagen, Cara Memilih Kolagen Terbaik, Kepentingan Kolagen Dalam Menguatkan Alat Kelamin Lelaki, Manfaat Kolagen Bagi Kulit, Manfaat Kolagen Untuk Wajah, Manfaat Kolagen Ikan, Apa Itu Kolagen




Wowwww!!! Hebat!!!


Bukan sekadar menggebukan kulit malah kelebihan menggunakan Collagen Shaklee lebih dari tu. Kulit wajah dan seluruh tubuh anda akan bertukar. Bukan jadi hijau macam The Hulk Okeh. Tapi jadi macam ni:

  1. Kulit Awet Muda - Kurangkan kedutan, kecilkan liang roma
  2. Mengembalikan Keanjalan - Kulit termasuk kulit wajah
  3. Anda Lebih Cergas, Tiada Masalah Sakit Sendi - Kusyen otot lebih anjal tidak haus
  4. Menyuburkan - Menyihatkan dan menguatkan rambut, kuku dan gusi
  5. Menegangkan payudara dan punggung  (Part ni mesti encik suami terkagum balik)
  6. Mencerahkan kulit - mengurangkan pigmentasi dan jeragat
  7. Melembapkan kulit - Mengurangkan kekeringan kulit
  8. Mengurangkan Eye-bag
  9. Meningkatkan kecergasan badan



Kolagen Shaklee, Collagen Protein, Collagen Powder Shaklee, Minuman Kolagen Terbaik, Minuman Collagen Yang Terbaik, Minuman Collagen, Cara Memilih Kolagen Terbaik, Kepentingan Kolagen Dalam Menguatkan Alat Kelamin Lelaki, Manfaat Kolagen Bagi Kulit, Manfaat Kolagen Untuk Wajah, Manfaat Kolagen Ikan, Apa Itu Kolagen



Hebatkan!!!

Nak tahu lagi tak?. Serbuk kolagen yang Shaklee hasilkan ni sebenarnya lebih dari hanya kolagen tau. 

Kebaikan kolagen adalah mengekalkan kelembapan kulit dan mengekalkan keanjalan kulit sahaja. Tetapi dengan kolagen dari sisik ikan merah tahap menahan lembapan dan keanjalan kulit adalah lebih tinggi berbanding kolagen dari lain-lain sumber khasnya dari tumbuh-tumbuhan.

Shaklee juga TAMBAH LAGI 6 RAMUAN AKTIF untuk meningkatkan keberkesanan Collagen Powder yang berguna untuk menghidrat, menganjalkan dan antioksidan yang menghasilkan kolagen dan melawan radikal bebas.

Untuk Keanjalan Kulit

Kolagen Sisik Ikan Merah
Membekalkan elastin dan mengekalkan keanjalan kulit

Ekstrak Kulit Kerangan Laut
Mengandungi glukosamina yang berfungsi sebagai pelincir bagi sendi, memberi kelembapan pada mata dan melegakan ketidak selesaan pada mata

Lactobacillus acidophilus
Bergunan untuk meningkatkan penyerapan kolagen dalam tubuh


Untuk Penghidratan Kulit

Ekstrak Biji Camelia Japonica
Mengandungi asid oleik dan isoflavon yang membekalkan nutrisi dan mengekalkan penghidratan

Ekstrak Pfafia
Digunakan secara tradisional untuk merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon dan meningkatkan tenaga batin. Juga membantu meningkatkan tenaga harian.



Antioksidan

Vitamin B2, B6 
Bergabung dengan karbohidrat, lemak dan metabolisma protein untuk membekalkan tenaga yang penting dalam proses pengeluaran kolagen dalam sel-sel tubuh


Vitamin C 
Menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit


Kenapa Perlu Pilih Kolagen Dari Collagen Powder?

Bagusnya serbuk kolagen yang Shaklee hasilkan ni, tiada tambahan sintetik. Ramuan serbuk kolagen adalah 100% tulen, semulajadi, dan tiada tambahan bahan peransang. Juga tiada gula, pengawet dan pewarna tiruan yang menjejaskan kesihatan.

Collagen Powder Shaklee juga sangat menjimatkan masa dan mutu kebersihannya adalah tinggi. Di bungkus dalam setiap 15 sachet untuk satu kotak menjadikan ianya senang dibawa kemana-mana. 

Cuma koyakkan sachet, campurkan dengan segelas air dan minum. Juga boleh dicampurkan dalam minuman kegemaran anda kecuali kopi dan teh.



Siapa Yang Tak Boleh Minum Collagen Powder Ni?

  1. Wanita Hamil - Ektrak pfafia adalah sejenis herba
  2. Orang yang ada alahan pada makanan laut

Untuk tahu anda ni sesuai atau tak ambil Collagen Powder dan cara pengambilan yang betul, kena contact saya dulu ok. Bagi ibu hamil yang teringin nak cuba Collagen juga boleh hubungi saya. Saya akan consult cara yang betul pengambilan Collagen untuk ibu hamil.

Oh ya, bulan December 2015 ni Shaklee beri 2 jenis promosi Collagen Powder iaitu Beli 6 Kotak dan Percuma 1 kotak Collagen, berserta keahlian percuma dan penghantaran percuma.

Manakala 1 lagi promosi adalah beli 2 kotak Collagen Powder dan dapat 5% diskaun. Kalau jadi ahli Shaklee anda dapat lagi diskaun harga ahli.

Pilih yang mana lebih berbaloi. Jangan lupa contact saya ya.



Atiqah Aziz @ 012-5770682
atiqahaziz84@gmail.com

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry