Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Atasi Sakit Belakang Dah Boleh Solat Macam Biasa

Sakit tulang belakang belakang selalunya dikaitkan dengan slip disc. Antara kesan sakit tulang belakang ini adalah sakit apabila angkat beban berat, sakit apabila duduk terlalu lama atau berdiri telalu lama. Kesakitan makin terasa semasa mengerjakan solat sepeti rukuk dan sujud.

Ni adalah testimoni pengguna yang mengalami masalah sakit tulang belakang bawah yang melibatkan kawasan pinggang dan atas punggung. Selama ni bergantung pada ubat tahan sakit yang kita sedia maklum kesannya hilang rasa sakit tu adalah sementara je.


Sakit tulang belakang, Atasi Sakit Tulang Belakang, Mengatasi Sakit Tulang Punggung, Cara Merawat Sakit Tulang Belakang, Cara Pulihkan Sakit Tulang Belakang,


Jadi dah 6 hari dia konsisten makan 2 sachet Collagen Powder pagi dan malam, B Complex dan 6 biji Ostematrix. Kesannya hari ke 6, sakit tulang punggung belakang dan gejala sakit tulang belakang yang sampai ke pinggang dah kurang. 

Siap boleh solat, melakukan perbuatan sujud dan rukuk seperti biasa. Alhamdulillah


Testimoni Collagen Powder Shaklee, Testimoni Collagen, Testimoni Sakit Tulang Belakang Sembuh, Testimoni Slip Disc,


Sebenarnya Collagen Powder perlu diambil setiap hari oleh orang dewasa kerana peratusan kolagen dalam tubuh semakin menurun seiring dengan pertambahan usia. 

Kekurangan kolagen menyebabkan keanjalan kulit berkurangan dan kusyen-kusyen antara otot berkurang menyebabkan kita selalu diserang sakit-sakit tulang seperti sakit lutut, sakit belakang, dan sakit sendi di bahagian lain tubuh yang kita kerap kaitkan dengan masalah angin belebihan dalam badan.

Ostematrix menyelamatkan tubuh anda dari kekurangan kalsium dan menyebabkan terjadinya sakit belakang. Kelebihan ostematrix adalah lengkap dengan magnesium dan vitamin D dan mineral-mineral lain yang menyerap kalsium yang diterima oleh tubuh dengan berkesan.

B Complex pula penting dalam memastikan sistem saraf anda dalam keadaan sihat dan berfungsi dengan baik .

Jadi bagi anda yang mengalami sakit tulang belakang a.k.a slip disc ni mari cuba supplement Shaklee ni dan rasai perbezaannya. Sakit belakang dan bengkak semakin berkurang dan anda boleh melakukan banyak perkara kegemaran semula.



Atiqah Aziz @ 012-5770682
atiqahaziz84@gmail.com


1 comments:

Rizziela berkata... Reply Comment

tq for sharing

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry