Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Produk Tegangkan Payudara Dan Punggung

Risau payudara mengendur selepas wean off menyusukan anak? Susah hati bila suami tegur punggung dah tak mantop macam sebelum kahwin?

Tahu tak kenapa kulit dan otot payudara dan punggung mengedur dah tak anjal macam zaman anak dara dulu? Sebab bila otot dan kulit dah mengembang bila nak anjalkan balik, kulit dan otot perlu lebih elastik.



Bagaimana Nak Cantikkan Payudara, Bagiamana Nak Tegangkan Payudara, Cara Menaikkan Punggung, Mantapkan Punggung Dan Payudara, Tegangkan Payudara Dengan Shaklee, Tegangkan Payudara Selepas Bersalin,


Kolagen adalah beri keanjalan pada sel-sel kulit dan juga otot. Malangnya semakin meningkat dewasa tubuh kita dah kurang dengan kolagen. kolagen dalam badan dihasilkan sendiri oleh tubuh dan tugas vitamin C adalah menjana kolagen dalam badan.

Jadi macamana nak tegangkan breast dan upkan punggung yang dah jatuh balik?


Collagen Shaklee, Harga Collagen Shaklee, Collagen Powder Shaklee,


Ya, Collagen Powder lah penyelamat anda. 

Kenapa Collagen Powder Shaklee sebab penyerapannya sangat berkesan dalam usus. Sel-sel collagen sangat rendah iaitu lebih kurang 1000 Dalton. 

Collagen Shaklee diekstrak dari sisik ikan merah yang berasal dari laut dalam yang mana ketahanan sisik ni dalam menahan tekanan (sehingga 20 paun) air laut dalam (5000m) yang bertekanan tinggi menjadikan sel-sel sisik ikan merah sangat padu.

Selain itu, sel sisik ikan merah juga sangat lasak dan elastik serta tinggi tahap kelembapannya. Jadi Collagen Powder Shaklee dapat mengekalkan keanjalan kulit tegang sehinggakan terasa lantunan apabila dicubit.

Selain sisik ikan merah yang mahal tu, ramuan Collagen Shaklee adalah esktrak biji Camelia Japonica, Ekstrak Kulit Kerangan Laut, Ekstrak Pfaffia dan Lactobacillus acidophillus, serta vitamin C B2 dan B6. Yang mana beri keanjalan kulit, menjaga penghidratan kulit dan melindungi kulit dari radikal bebas.

Apalagi kelebihan yang kita dapat bila konsisten makan Collagen Powder Shaklee ni?

Harga, Promosi, Keistimewaan, Kolagen, Colagen


Nak tahu kebagusan Collagen Powder ni? Meh saya belanja satu testimoni


Tegangkan Payudara Selepas Bersalin, Cara Menaikkan Punggung, Mantapkan Punggung Dan Payudara, Bagiamana Nak Tegangkan Payudara, Bagaimana Nak Cantikkan Payudara, Tegangkan Payudara Dengan Shaklee


Tengok kak Endang pun cakap hasil pengalaman dia, adik dan kakak dia makan Collagen Powder Shaklee, dapat tegangkan semula payudara juga punggung pun rasa pejal dan terangkat balik. Muka pun bersih, cerah bila bangun tidur. Dah tentulah tanpa mekapkan.

Orang tua-tua kata kalau nak tengok wanita ni cantik ke tak tengoklah masa dia baru bangun tidur. Jadi sebelum merancang balik kampung suami tu. Makanlah dari awal kolagen Shaklee ni ye. hehe.

Ya betul, bagi yang menyusu badan juga, susu badan pun bertambah, sebab Collagen powder memperbaiki tisu-tisu payudara yang dah rosak akibat tekanan pam/menyusu/memerah susu.

Korang teringin nak cuba Collagen Powder?. Bulan ni ada promosi istimewa selain Beli 6 kotak Collagen Powder dan percuma satu. Korang jugak boleh berjimat dengan beli 2 kotak Collagen Powder dan dapatkan diskaun 5%.


Atiqah Aziz @ 012-5770682 (whatsapps)
atiqahaziz84@gmail.com







0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry