Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cegah Eczema dengan Omega Guard Sebelum Badan Berparut

Cegah Eczema dengan Omega Guard Sebelum Badan Berparut




Masalah eczema pada bayi akan terus terjadi sekiranya rawatan dan pencegahan tidak dititik beratkan sejak mereka masih bayi. Eczema membuatkan bayi tidak selesa kerana gatal dan pedih, kerap meragam dan menangis. Eczema juga boleh menyebabkan bayi demam kerana ketidakselesaan akibat eczema.

Para doktor tidak dapat menjelaskan bagaimana eczema terjadi, tetapi antara faktor-faktor eczema hadir disebabkan oleh pelbagai jenis alahan seperti alahan pada peperluhan, alahana debu atau habuk, alahan makanan tenusu, kekacang dan makanan yang gatal, keturunan, sabun, pewangi dan pelbagai lagi. 

Ibu mengandung yang mempunyai masalah diabetes juga berisiko tinggi melahirkan bayi dengan masalah eczema. Kebiasaannya ibu yang mempunyai diabetes ketika mengandung turut mempunyai masalah keputihan, jadi apabila bayi lahir, bayi juga akan terkena jangkitan kulat dan menyebabkan eczema. Oleh kerana itu, ibu mengandung harus memberitahu lebih awal kepada doktor atau jururawat yang memeriksa anda agar mereka dapat memberi rawatan mengurangkan masalah keputihan anda.

Hasil kajian menunjukkan masalah eczema tidak akan hilang tetapi kita boleh mengurangkan kejadian eczema pada tubuh bayi antaranya dengan mengamalkan minyak Omega Guard Shaklee.



Omega Guard Bantu Kurangkan Eczema Dengan Empat Cara

Omega Guard kaya dengan DHA dan EPA iaitu asid lemak omega 3 yang dihasilkan daripada ikan laut dalam. Kelebihan Omega Guard ialah dapat membantu mengurangkan keradangan kulit dan eczema dengan cara:

1. Menguatkan membran sel- mencegah keradangan kulit & mengurangkan kegatalan
2. Melembabkan sel-sel kulit - mengelakkan kulit kering dan mengurangkan eczema
3. Menjadikan kulit lebih berisi dan lembut.
4. Sangat membantu bagi orang yang mempunyai masalah eczema yang kronik



Omega Guard Shaklee Paling Selamat Digunakan kerana:

1. Dihasikan daripada ikan laut dalam
2. Dihasilkan dengan kaedah penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak 
     asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi
3. Omega 3 yang bebas daripada kandungan bahan bahaya seperti plumbum, merkuri, 
     arsenik, kadmium, dioksin dan PCB kerana diproses menggunakan tenknik 
     penyulingan proprietari tiga molekul
4. Minyak ikan paling tulen didunia

Sambil mengurangkan masalah eczema pada anak-anak, 


Omega Guard juga membantu dalam:

1. Meningkatkankan tahap imun tubuh
3. Menyihatkan paru-paru - mengurangkan masalah bronkitis dan lelah


Untuk Kanak-kanak 2 tahun ke bawah hanya sebiji Omega Guard Shaklee diperlukan untuk menyelesaikan masalah eczema mereka.  Dapatkan konsultasi esklusif sukatan Omega Guard bagi kanak-kanak yang berumur dua tahun ke atas dari saya.

Anda hanya mengeluarkan modal lebih kurang RM1.50 sahaja sehari untuk membantu mengurangkan masalah eczema anak anda dan anak anda mendapat beribu-ribu lemon kebaikan  Omega Guard.

Lebih baik utamakan kesihatan anak berbanding memikirkan handbag atau baju baru kita.





Terdapat pelbagai jenis eczema cream dijual dipasaran. Tetapi awas, pastikan anda baca label bahan-bahan yang terkandung dalam eczema cream kerana kebanyakkannya turut ditambah unsur streroid.


Walaubagaimanapun penggunaan eczema cream sahaja tidak mencukupi kerana hanya menyembuhkan bahagian luaran kulit sahaja dan bersifat sementara. Kebiasaannya, akan bertukar-tukar jenis eczema cream apabila cream tersebut tidak lagi memulihkan kegatalan pada tubuh. Akibat bertukar-tukar eczema cream akan membuatkan kulit menjadi kering dan lebih sensitif. 

Ini yang terjadi pada anak saya. Kulitnya menjadi kering dan sensitif membuatkan tubuhnya mudah gatal-gatal, dan masalah eczema akan berulang kembali walaupun sudah mengelakkan makanan yang boleh menyebabkan eczema timbul, pakaikan pakaian yang mudah serap udara, elakkan dari perpeluhan yang melampau.

Tetapi, dengan menggunakan Omega Guard dan sudah hampir 5 bulan saya memberikan anak saya Omega Guard Shaklee dan kini anak saya sudah tidak memerlukan eczema cream lagi. Sebab eczema sudah tidak timbul dan syukur kesan parut pun sudah tiada. Kini anak saya sudah boleh makan sebiji telur goreng, biskut, kek dan roti kerana eczema tidak timbul lagi.


Tambahan, selain eczema sudah tidak timbul lagi, daya tahan anak pun semakin meningkat dengan Omega Guard. Dia sudah jarang mendapat selesema. Saya bersyukur sangat dapat membantu anak saya hidup lebih ceria dan tidak lagi terganggu dengan masalah eczema. Saya akan meneruskan pemberian Omega Guard kepada anak saya untuk membantu proses tumbesarannya yang sihat dan cerdas.



Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.







2 comments:

Unknown berkata... Reply Comment

Sis, baby sy baru 2bulan n ade ekzema. Kesian tgk pipi merah sgt..Kalau nak consume Omega Guard, macam mana nak apply ye? Kecik sgt utk mkn..

Unknown berkata... Reply Comment

Sis, anak sy baru 2 bulan & ade ekzema d pipi. Kesian tgk. Kalau nak consume Omega Guard, macam mana nak apply pada baby ye?

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry