Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Jaga Kesihatan Wanita Persis Supermom

Bila dah berkahwin automatik tanggujawab dan tugas pun bertambah. Selalunya kerja sang isteri la yang bertambah biarpun tanggungjawab sang suami bertambah berat.

Masuk tahun depan lahir cinta hati yang tersayang. Bertambah ceria rumah tangga. Tapi ada golongan suami yang pura-pura tak nampak tambahan kekalutan dan kepenatan isteri masa ni.

Isteri kena urus rumah tangga, urus anak-anak, juga keluar bekerja. Masa isteri sangat terhad. Terkejar-kejar  Adakala diri sendiri terabai. Sedar tak sedar dah sipi-sipi macam Hantu Kak Limah.

Anak-anak nak perhatian. Masing-masing tunjuk perangai nak tarik perhatian. Suami balik rumah ada yang jenis tak fikir panjang terus marah isteri pemalas sebab rumah bersepah. Suami tak tau isteri tu makan pun belum. Nak duduk tarik nafas yang makin menyemput tak berkesempatan lagi. Langsung tak fikir kebajikan isteri.

Apalagi isteri bertambah hari bertambah penat, tugas tak berkurang makin bertambah. Tekanan makin meningkat. Suami balik tahunya goyang kaki tengok TV. Sedangkan isteri nak jeling TV pun tak sempat. Inilah sifat sebahagian suami yang kononnya berlagak bagai raja. Pura-pura buta akan tanggungjawab bersama menguruskan rumah tangga dan mendidik anak-anak.



Siapa yang lebih letih sekarang?

Siapa yang Superkuat?. Suami atau isteri?



Nak tak nak isteri kena sihat dan kuat selalu. Apadia yang boleh bagi tambahan segera tenaga dan kesihatan yang optimum tanpa membahayakan diri dan anak yang masih menyusu badan


Rahsia Wanita Lebih Sihat Dan Kuat Dari Lelaki





Wanita akal dia satu je. Tetapi dia pandai memanipulasikan 9 nasfu dia untuk membeli-belah. Membeli-belah barang keperluan yang berguna untuk diri sendiri dan keluarga. Membeli supplement untuk membantu tingkatkan kesihatan menyeluruh dan juga untuk tambahan tenaga segera sepanjang hari. 

Untung beli Set Kesihatan Wanita iaitu gabungan Set Tripple M dan Advanced Joint Health Tablet. Memang terbaik untuk memperbaiki tahap kesihatan diri yang bergerak umpama mesin kilang 24jam tanpa henti, membantu memperbanyakkan susu badan dan juga membantu menguatkan tulang, otot dan sendi yang seharian kuat bekerja.

Cukup nutrisi! Tiada lompong-lompong kekurangan vitamin dan mineral. Itulah kenapa ramai wanita hari ini yang mengamalkan supplement Shaklee sihat dan kuat, semangat pun mantap.

Rasulullah s.a.w juga pernah mengajar anakandanya fatimah sebuah zikir yang dinamai zikir fatimah disaat anak itu mengadu kepenatan menguruskan rumah tangganya seharian. Zikir ini mempunyai khasiatnya yang tersendiri iaitu menghilangkan rasa letih dan kesulitan yang ditanggung. Amalkan setiap kali selepas solat dan juga sebelum tidur. Itulah rahsia wanita supermom.

Rahsia, Tips, Tasbih, Selepas, Solat, Sebelum, Tidur, Amalan, Penat, Letih, Kurangkan, Hilangkan, Penawar, Rasulullah S.A.W, Ajar


Suami di rumah pula risau tengok isteri cergas ke sana ke mari. Selain sibuk dengan tugas hakiki, isteri juga boleh membuat tugasan lain yang mendatangkan pendapatan sampingan untuk keluarga. Hebatkan insan bergelar wanita.


Siapa teringin nak jadi Isteri Super Power, meh tonton video ringkas ni






SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT

Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry