Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Sakit Tonsil Kanak-Kanak Dah Hilang Tanpa Ubat

Alhamdulillah, selera makan anak yang baru berusia setahun lapan bulan dah ada balik selepas seminggu tubuh dia melawan jangkitan pada tonsilnya.


Atasi Tonsil Kanak-kanak, Cara Atasi Masalah Tonsil, Cara Hilangkan Tonsil Anak, Petua Sembuhkan Tonsil, Rawat Tonsil Tanpa Ubat,


Selepas 2 hari beri Nutriferon dan omega. Selesema diikuti batuk berkahak pun muncul. Sebelum tu, batuk tanpa kahak yang sangat tak menyelesakan sampai tidur malam pun tak lena.

Apa yang saya buat. Masa demam panas sampai 40 darjah celcius, Saya beri ubat demam. Sampai demam kebah. Kemudian baru beri Nutriferon dan Omega Guard

Ada cara yang betul nak beri Nutriferon ni. Sebab nutriferon menjana kekuatan antibodi tubuh dan seterusnya meningkatkan suhu badan sedikit.

Selama seminggu saya beri anak saya Nutriferon dan Omega Guard tanpa culas. Alhamdulillah, senang je nak bagi budak-budak ni sukakan vitamin Shaklee. 

Dalam tempoh seminggu tu, hari ganti hari selera makan anak bertambah baik. Selesema cepat baik. Tinggal batuk berkahak je. Tu pun makin hari makin jarang batuk dan kahak makin kurang.

Selepas seminggu masalah tonsilitis anak diikuti dengan selesema dan batuk dengan kahak dah selesai. Anak pun makin ceria takde dah tayang muka ketat. Selera makan dah ok balik.

Kalau ada anak-anak anda yang ada masalah penyakit jangkitan pada tisu tonsil, disyorkan cuba vitamin-vitamin Shaklee. 

Selain melawan jangkitan tonsil, vitamin shaklee juga berperanan meningkatkan sistem imun supaya lain kali risiko masalah tonsil berulang dapat dikurangkan


Atiqah Aziz @ 012-5770682 (whatsapps)
atiqahaziz84@gmail.com


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry