Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Lagi 4 Bulan Cukup Dua Tahun Menyusukan Anak

Masuk harini saya dah setahun lapan bulan seminggu lebih saya menyusukan anak kedua.

Dan juga masih tak betul-betul wean off menyusukan anak sulung. Tahun depan 6 tahun dah tu. (*__*'')

Setakat ni masih dapat menyusukan adik sepenuhnya. Bohonglah saya katakan susu badan tak pernah kurang. Itu asam garam menyusukan anak.

Yang bagusnya bila makan vitamin ibu menyusu dari awal badan dah serasi jadi memang berkesanlah makan vitamin tambah susu.

Susu badan pun, walaupu tengah kurang sikit, masih pekat, masih dapat menampung keperluan Abu Ayyub.

Saya dah berapa kali perasan tiap kali kalau ada hari saya terlupa nak makan vitamin mesti susu badan cair dab sedikit.

Betapa saya tak dapat makanan yang benar-benar seimbang untuk keperluan saya sebagai ibu menyusu

Jadi penting tau ambil supplement untuk tambah susu ini. Untuk badan kekal bertenaga, sihat dan susu ibu pun banyak
Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry