Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Memulihkan Mati Pucuk Supaya Hubungan Suami Isteri Kekal Mesra

Bagi lelaki lemah tenaga batin adalah isu yang paling serius berbanding penyakit-penyakit lain. Nak buat macamana nafsu mereka 1 akal mereka 9. Jadi memang masalah lemah syahwat adalah perkara yang paling ditakuti oleh semua lelaki. Macamana nak Pulihkan masalah mati pucuk ni?

Peringatan pada kaum lelaki gunakan nafsu yang satu tu pada jalan yang betul ya. Ingat Allah itu maha berkuasa. (kan aura rimau dah keluar. hahaha)


Cara Pulihkan Mati Pucuk, Cara Nak Pulihkan Mati Pucuk, Rawatan Mati Pucuk, Lemah Tenaga Batin, Punca Mati Pucuk, Cara Merawat Mati Pucuk,


Punca Lemah Tenaga Batin


  1. Tekanan/stress
  2. Kencing Manis menyebabkan kerosakan pada penis atau gangguan pada thyroid
  3. Pengambilan alkohol berlebihan
  4. Kuat Merokok
  5. Lemak berlebihan yang dalam arteri darah menyebabkan gangguan ereksi penis
  6. Tekanan darah tinggi
  7. Pengambilan ubat-ubatan tertentu

Cara Kuatkan Tenaga Batin

  1. Kerap bersenam
  2. Jaga pemakanan seimbang
  3. Hindari alkohol
  4. Berhenti merokok
  5. Berbincang dengan doktor mengenai ubat-ubatan yang beri kesan pada alat kelamin lelaki
  6. Baiki tahap kesihatan. Diabetes yang tidak dirawat akan menyebabkan pelbagai masalah gangguan kesihatan. Tekanan darah tinggi yang tinggi akan menyempitkan saluran darah dan menyebabkan kurang kekuatan pada penis apabila menegang.
  7. Turunkan berat badan.

Petua Tahan Lama Di Ranjang Dengan Supplement

Vivix 
Antioksidan yang tinggi melawan radikal bebas yang juga penyebab lemah syahwat lelaki. Bantu sel-sel tubuh termasuk di bahagian penis kekal awet muda dan bertenaga supaya ereksi alat kelamin lelaki kekal lama apabila bersama

Zinc Complex
Memperbaiki kebolehan seksual dan meningkatkan nafsu seks suami

Vitamin E Complex
Mempertingkatkan kebolehan reproduktif dan kuantiti sperma. Juga meningkatkan keanjalan salur darah sekaligus meningkatkan tahap ereksi alat sulit lelaki.

Collagen powder
Semakin berusia kandungan kolagen dalam tubuh berkurang. Kekurangan kolagen menyebabkan fungsi dan kekuatan otot berkurangan termasuk otot penis. Ekstrak pfaffia dalam serbuk collagen powder membantu meningkatkan keanjalan zakar.

Lecithin
Agen pembersih salur darah dengan memecah gumpalan lemak dan kolesterol dalam tubuh dan salur darah. Juga memperbaiki masalah prostat lelaki

Omega Guard
Perbaiki aliran darah dan menghalang pengecutan salur darah

B Complex
Sebagai anti stress dan mengekalkan sistem saraf yang baik sekaligus memperbaiki sistem saraf batin lelaki.

Vita-Lea
Mengandungi vitamin dan mineral yang seimbang. Meningkatkan tahap kesihatan yang baik dan mengekalkan fungsi-fungsi sel tubuh yang baik serta menguatkan tenaga harian.

Nak kekal bahagia tak?. Lebih baik cuba vitamin Shaklee ni. Tiada kesan sampingan memudaratkan, hidup sihat dan bahagia. Gabungan khasiat dalam supplement-supplement Shaklee memelihara dan memperbaiki fungsi sel termasuk fungsi alat kelamin yang betul dan mengelakkan masalah mati pucuk. 



Atiqah Aziz @ 012-5770682 (whatsapps)
atiqahaziz84@gmail.com


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry