Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Jeragat Di Muka Bagaimana Nak Hilangkan

Rimas dengan jeragat yang semakin banyak di muka? Jenuh dah nak hilangkan bintik-bintik hitam masih tak hilang juga?. Mahu tahu cara yang betul menghilangkan jeragat di wajah?

Antara yang penyebab utama munculnya bintik hitam di muka yang seakan-akan tahi lalat pada mulanya disebabkan anda terlalu kerap berada di luar pada siang hari. Terutama antara pukul 10am -3pm.Waktu ini pancaran sinar UV matahari sangat tinggi.

Punca Jeragat, Bagaimana Bintik Hitam Muncul, Kenapa Muka Banyak Bintik Hitam, Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat, Cara Hilangkan Parut Jeragat, Cara Nak Hilangkan Jeragat, Petua Hilangkan Bintik Hitam, Petua Hilangkan Jeragat Dengan Mudah,


Pada waktu sangat bagus untuk anda mendapatkan sumber Vitamin D dari cahaya matahari. Tapi, pendedahan yang terlalu lama pada cahaya matahari ketika ini juga tidak bagus sebenarnya kerana boleh menyebabkan kulit terbakar dan kanser kulit.

Juga bagi orang yang mempunyai tahap melanin yang tinggi, berada di luar siang hari terlalu kerap boleh menimbulkan jeragat di kulit, juga masalah kulit yang lain akan timbul seperti kulit mula kendur dan berkedut.

Aiseh, macamana nak hilangkan bintik-bintik penuaan ni disamping nakkan kulit yang cantik balik?



Cara Hilangkan Jeragat Dengan Cepat, Cara Hilangkan Parut Jeragat, Cara Nak Hilangkan Jeragat, Petua Hilangkan Bintik Hitam, Petua Hilangkan Jeragat Dengan Mudah,



Anda adalah apa yang anda makan setiap hari. Jadi apabila kurang sesuatu nutrisi mulalah timbul masalah pada tubuh antaranya masalah kulit muka.

Jadi untuk perbaiki sel-sel kulit dan menghilangkan jeragat. Anda perlu ambil:

Collagen Powder

Menjana kolagen dalam tubuh. Pada usia 30an tubuh semakin kurang menghasilkan kolagen dan anda mula mengalami masalah sakit sendi dan juga masalah kulit mula kelihatan. Tindakan Collagen powder mencerahkan, menganjalkan dan mengurangkan pigmentasi kulit.

Vita E Complex

Antioksidan Vitamin E yang kuat dapat mengurangkan bintik-bintik penuaan, mengurangkan kedut, garis halus parut serta jerawat. Juga dapat perbaiki tesktur kulit dan ton muka

ESP

Protein soya penting dalam menghasilkan sel-sel kulit yang baru. 9 Asid amino perlu dalam ESP membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua serta memejalkan otot serta warna kulit lebih sekata dan berseri.

Caratomax

Supplement karotenoid ini mengandungi antioksidan yang kuat yang dapat membantu melawan radikal-radikal bebas seperti ultra ungu yang merosakkan sel-sel kulit. Pengambilan yang banyak dapat memperbaiki masalah kulit kering dan jerawat. 

Perbaharui kolagen dalam kulit dan lindungi kelestarian kecantikan kulit anda dengan pelindung kulit berkualiti tinggi dari Shaklee. 



Atiqah Aziz@ 012-5770682
atiqahaziz84@gmail.com

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry