Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

60 SAAT TEKNIK KEMPISKAN PERUT TANPA SESI RAWATAN

60 SAAT TEKNIK BERKESAN KEMPISKAN PERUT TANPA SESI RAWATAN




Masa anak remaja perut kempis je..agak-agak buncit buat senaman kempiskan sikit, perbetulkan diet sikit, perut sudah kempis balik. Itu dulu!!!..Tapi Sekarang macamana nak kempiskan perut???

Sudah mati akal fikirkan cara kempiskan perut, anak baru seorang dua tetapi perut buncit macam umur dah separuh abad. Takkan nak biarkan aje..Kita pun teringin nak pakai baju ikut bentuk tubuh, Mesti la nak jaga mata suami, nak ikat suami tersayang. Suami pun dah jeling-jeling, siap ada yang sindir-sindir lagi. Waduh-waduh..pedih ni, pening ni..

Macam-macam sudah cuba, cara berdiet sudah betul, corak pemakanan dah jaga, senaman pun sudah semakin kerap, petua-petua kempiskan perut pun dah buat.Semua yang dibuat sudah betul ni..tapi perut tetap buncit, tiada tanda-tanda kempiskan perut.

Kenapa sukar nak kempiskan perut? Mahu tahu TEKNIK BERKESAN kempiskan perut?

Jadi baca lagi Entry ni sampai habis ^_^

Perut kita ni terdiri daripada otot dan selain menyimpan segala usus kecik dan besar serta rahim, lemak juga tersimpan dalam perut.  Jadi, selepas kelahiran, kebiasaannya otot-otot sudah mengembang dan ada di antara kita tidak dapat kempiskan perut walaupun sudah bertungku dan mengikuti cara berpantang dengan betul.

Jadi, ketahui..




TEKNIK KEMPISKAN PERUT DENGAN BERKESAN


sihatmacamyaya



Teknik Kempiskan Perut 60 Saat - Mudah dan Berkesan

Amalkan senaman kempiskan perut dengan mudah dan berkesan. Caranya kempiskan perut anda selama 60 saat dan lepaskan. Lakukan dengan kerap. Bila kerap buat senaman kempiskan perut ni, otot bahagian perut ni akan 'bekerja' dan otot yang seperti spring kendur akan menegang kembali dan otot perut kelihatan pejal.

Mudah sangat-sangatkan. Boleh guna teknik kempiskan perut ni sambil kita duduk depan komputer, sambil bawak kereta tersangkut plak ditengah 'jam' boleh buat senaman kempiskan perut. Sambil tengok wayang dengan suami boleh juga curi-curi buat senaman kempiskan perut. Orang lain tak nampak pun ^_^. 

Credit to: Norita Idris





Amalkan 60 SAAT KEMPISKAN PERUT dengan Tips Kempiskan Perut

1.  Ikuti diet pemakanan yang betul sesuai dengan keperluan usia anda
2.  Elakkan minum sambil berdiri
3.  Elakkan makan bersulam minum
4.  Minum sedikit demi sedikit iaitu 2-3 kali teguk untuk setiap helaan nafas.
5.  Ambil makanan rendah kalori
6.  Minum ESP - protein soya shaklee untuk membina otot yang mantap dan sihat
7.  Herblax  Shaklee untuk  - nyah toksik dalam perut


Mudah sangat nak buat teknik kempiskan perut. Cuma 60 saat setiap kali, dimana-mana pun boleh lakukan senaman kempiskan perut ni. Demi suami tercinta dan juga untuk keyakinan diri yang mantap jom usaha kempiskan perut anda. Diri kita adalah yang paling cantik di mata suami ^__^


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.








17 comments:

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

berpa harganya

Fadilah Karim berkata... Reply Comment

Brpe hrga?

Atiqah Aziz berkata... Reply Comment

Fadilah karim saya emel pada dear ok=)

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

esp boleh tak di bancuh dgn air suam

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

NEGO RUPONYO

syafiqa ida berkata... Reply Comment

Brkesan ke.tringin sgt nk kimpiskn perut.

Aina berkata... Reply Comment

Betul ke berksan say nk cuba la

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Bekesan ke

Chenta Eyka berkata... Reply Comment

Berape harga dia ???

Chenta Eyka berkata... Reply Comment

Berapa harga? ?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Syarat umur yg boleh mengambil atau makan shaklee???

Fitri Ghazali berkata... Reply Comment

MAJAM MANA KEPIS KAN PERUT

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

da berkesan tapi lemak pla ada kumpul kat pinggang mcm mna yek nak buang lemak tu

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Pemalas pemilik blog ini...

blogger lelaki berkata... Reply Comment

ada juga tip yg berguna walaupun ringkas

Adelle Alexa berkata... Reply Comment

makasih ya infonya sangat menginspirasi ya...
dan ini memberikan ilmu baru .. oya kalau untuk tips merawat kaos kaki muslimah seperti apa ya..
salam sukses

Bali Tour berkata... Reply Comment

terima kasih atas informasinya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry