Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

20 Kebaikan Alfalfa Shaklee Umpama Kedai Farmasi

20 Kebaikan Alfalfa Shaklee Umpama Kedai Farmasi


Alfalfa Sahklee merupakan produk pertama sekali yang dicipta oleh Dr. Forrest C Shaklee pada tahun 1950an. Maka Alfalfa Shaklee merupakan produk signature Shaklee Corporation.

Kenapa  Dr. Shaklee memilih Alfalfa Shaklee sebagai supplement pertama? Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Oleh sebab Alfalfa mempunyai banyak kebaikkan kepada wanita, lelaki dan kanak-kanak maka Dr. Shaklee merumuskan formula Alfalfa menjadi supplement Alfalfa Shaklee yang sangat-sangat memberi manfaat kepada jutaan manusia.


Kenapa saya katakan Alfalfa umpama kedai farmasi?



Kebaikkan Memakan Alfalfa

1. Kaya dengan vitamin dan mineral
    Alfalfa Shaklee Mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang. 
    Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa 
    Shaklee turut mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Serat, Asid Lemak 
    dan Antioksidan.

2. Alfalfa bermanfaat dalam penyerapan protien, dan karbohidrat.

3. Alfalfa juga bertindak sebagai pembersih darah



20 Manfaat Alfalfa Kepada Kesihatan

1.    Merawat gangguan pencernaan
2.    Mengawal kolestrol dalam darah
3.    Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh
4.    Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok
5.    Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah
6.    Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
7.    Mengurangkan simptom menopous
8.    Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
9.    Merawat masalah sembelit
10.  Menyahkan toksik dalam tubuh
11.  Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
12.  Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
13.  Membantu masalah penghadaman
14.  Membantu memperbanyakkan susu ibu
15.  Mengurangkan masalah pundi kencing
16.  Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati
17.  Meningkatkan kesihatan prostat
18.  Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita
19.  Menghangatkan hubungan suami isteri
20.  Membantu tingkatkan kesihatan lelaki


Keistimewaan Alfalfa Shaklee

1.  Sumber terbaik dari daun alfalfa (tanpa akar dan batang)
2.  Alfalfa Shaklee ditanam tanpa semburan bahan kimia
3.  Di sediakan dalam dua pek bersaiz 330 biji dan 700 biji  
4.  Pil boleh dihancurkan dan dicampur dengan air sebagai minuman herba semulajadi
5.  Tidak memberi mudarat kepada bayi yang menyusu seperti panas dan cirit-birit
6.  Alfalfa Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan.
7.  Membersihkan hati
8.  Membantu melengkapakan zat dan nutrient dalam pemakanan seseorang





* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




Cara Tambah Susu Badan Supaya Tak PANIK Anak Menangis Kelaparan from iReach HD on Vimeo.








Untuk order? SILA KLIK BUY NOW ^_^

SET NAIK BERAT BADAN ORANG DEWASA SHAKLEE

104 comments:

Unknown berkata... Reply Comment

saya baru melahirkan anak dan memberi susu badan,suami blikan saya alfalfa shaklee untuk bnyakkan susu ibu..pada mase yang sama sya minum gamat gamogen healin,adakah sebarang kesan yang memudaratkan jika saya mengambil kedua2 produk ini pada masa yang sama,takut beri kesan pada bayi pulak.

Unknown berkata... Reply Comment

salam diyana..tahniah ada baby baru..saya tidak tahu mengenai kandungan gamogen healin. Apa yang saya boleh katakan. Alfalfa adalah herba dan tidak digalakkan diambil oleh ibu baru bersalin untuk elakkan panas pada bayi. untuk maklumat lanjut diyana boleh rujuk pada distributor sendiri ya=)))

Iza berkata... Reply Comment

Salam,
pulak? kenapa maklumat d atas tak sama dengan info yg puan atiqah berikan?terutamanya yg no 5 tu.
confuse pulak saya nak beli kalau maklumat bertentangan.

Unknown berkata... Reply Comment

Salam Iza Teratak Usang..
alfalfa adalah salah satu tumbuhan herba dan berfungsi seperti jamu juga.. bagi ibu baru bersalin sekurang-kurangnya bawah dua minggu saya tak galakkan ambil afalfa walaupun alfalfa bantu banyakkan susu sebab majoriti bayi yang dilahirkan masa kini mendapat jaundis di awal-awal selepas kelahirannya.. jadi kemungkinan tahap bilirubin (jaundis) akan meningkat apabila si ibu ambil alfalfa tetap ada selain faktor jenis darah.

Lagipun Iza Kena faham di sini..bayi baru lahir amat fragile dan mudah sensitif, sistem imun lemah lagi. Jadi mereka mudah terdedah dengan masalah cirit birit dan panas. Tapi ada bayi yang tidak mendapat jaundis dalam tempoh dua minggu jadi si ibu bolehla mengambil alfalfa.

Bagi bayi yang mendapat jaundis seelok-eloknya si ibu ambil selepas tamat tempoh pantang kerana sistem imun bayi telah kuat ketika ini. Dan risiko bayi "panas" dan cirit birit akibat alahan alfalfa adalah sangat-sangat rendah berbanding jamu-jamu yang ada dipasaran kerana ramuannya jamu adalah pelbagai dan khasiatnya hanya tertumpu kepada ibu sahaja bebanding alfalfa yang turut memberikan kebaikan kepada bayi/anak

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Hai.. Nk tnya budak2 boleh mkn ke? Dr umur brape bole mkn?

Unknown berkata... Reply Comment

salam dear..Tanpa nama..alfalfa ni untuk umur sedari 13 tahun dan ke atas sahaja boleh ambil..melainkan ibu mengandung, pesakit SLE dan yang alah pada alfalfa

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Salam...kenapa ank sy crit birit selepas mkn alfafa?umur ank 2bulan...kenapa ianya terjadi?Tu pn 3biji je saya telan..kenapa?bleh terangkan?

Unknown berkata... Reply Comment

Tanpa nama..alfalfa ni sebenarnya adalah tumbuhan yang bergolong dalam keluarga herba. Maka, akan menimbulkan reaksi alergi seperti cirit birit bagi sesetengah bayi yang berumur 3 bulan dan ke bawah kerana tubuh mereka masih fragile

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

kalau kulit muka bermasalah bleh amik sumplumen ni x?jerawat.org2 kata darah kotor

fiqah berkata... Reply Comment

Salam atiqah aziz..sy ada mslh period x teratur stiap bln..kdg2 xdtg..sy akn bkawin thn dpn dan sy x mahu mslh ini akn myukarkn sy mperoleh anak..adakah alfalfa dpt mbantu? Terima kasih

Unknown berkata... Reply Comment

salam nur afiqah daik..sekiranya ada masalah period tak teratur sebaiknnya ambil gla complex..gla complex membantu aturkan dan lancarkan period serta membantu dalam masalah kesuburan..bulan ni ada promosi gla sehingga 31hb julai 2013..masih sempat nk buat tempahan=)

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Kenapa pesakit SLE xboleh makan? Mohon penjelasan...

Unknown berkata... Reply Comment

Hi, Tanpa Nama..pesakit SLE tidak boleh mengambil alfalfa kerana akan menyebabkan penyakit mereka menjadi lebih teruk

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

salam. saya mengambil vit c, e, b n esp serta gla untuk mengatasi masalah kulit saya. adakah sy perlu mengambil alfafa kerana saya juga mengalami sedikt masalah resdung walaupun tidak begitu serius

Unknown berkata... Reply Comment

Salam tanpa nama adakah masalah resdung anda menyebabkan kulit wajah anda gatal2 bukan sekadar jerawat?..adakah anda kerap bersin dan tanda-tanda resdung lain yang agak menyukarkan anda melakukan pekerjaan seharian seperti selesema sepanjang hari sehingga tiada tenaga?..jika ada mempunyai ciri-ciri seperti ini saya syorkan anda ambil alfalfa complex

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Ibu mengandung boleh ambil alfalfa ke?

Unknown berkata... Reply Comment

Tanpa Nama ibu mengandung tak boleh ambil alfalfa

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

slm sis,sya seorg ibu yang mnyusu bdn.Tringin nk cuba produk ni.Tp masalahnya saya ada penyakit thalasemia dan anemia.Boleh makan ke?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Produk ni dr negara mn ek...

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Salam..saya penghidap resdung...mata dan hidung selalu gatal...adakah alfalfa boleh membantu menghilangkan rasa gatal itu...? Dan Alfalfa boleh membantu mengurangkan jerawat ke?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Bole ke saya ambil siang malam terus untuk pertama mengambilan afalfa

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

UNTUK DPAT KAN ZURIAT BLH KA AMBIL ALFAFA NI...BRPA HARGA ALFAFA TU YA...

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Salam.sy masih bujang dan baru brusia 23 thn..sy mengalami masalah kencing tak lawas sejak 2 bln yg lalu..selepas mengamalkan barli rasa sakit hilang tapi dlm jangka masa yg singkat..sakit tu datang balik.. dalam masa yang sama kitaran haid sy menjadi lambat..Puas sy mncari produk yg sesuai untuk menghilangkan kesakitan ni..dh bnyk sy cuba tp tetap sakit..adakah alfalfa shaklee blh membantu dgn masalah yg sy hadapi ni

ida berkata... Reply Comment

berapa biji yg d syorkan pengambilan sehari

Unknown berkata... Reply Comment

Salam.. kalu tgh period boleh mkn alfalfa x? Terima kasih...

Linda Hashim berkata... Reply Comment

Pn Iza:
Saya juga pengguna Shaklee. Alfalfa mmg baik sbg milk booster..bagus untuk ibu menyusukan anak tp seeloknya di ambil selepas habis pantang. Jarakkan lebih kurang 1-2 bulan sbb waktu ini sistem pencernaan bayi tk berapa baik. Takut bayi cirit birit. (Seeloknya diambil bersama ESP Soya utk kesan maksimum, minum air lebih insya Allah susu badan kita akan sentiasa penuh)

Linda Hashim berkata... Reply Comment

Pn Iza:
Saya juga pengguna Shaklee. Alfalfa mmg baik sbg milk booster..bagus untuk ibu menyusukan anak tp seeloknya di ambil selepas habis pantang. Jarakkan lebih kurang 1-2 bulan sbb waktu ini sistem pencernaan bayi tk berapa baik. Takut bayi cirit birit. (Seeloknya diambil bersama ESP Soya utk kesan maksimum, minum air lebih insya Allah susu badan kita akan sentiasa penuh)

Linda Hashim berkata... Reply Comment

Pn Iza:
Saya juga pengguna Shaklee. Alfalfa mmg baik sbg milk booster..bagus untuk ibu menyusukan anak tp seeloknya di ambil selepas habis pantang. Jarakkan lebih kurang 1-2 bulan sbb waktu ini sistem pencernaan bayi tk berapa baik. Takut bayi cirit birit. (Seeloknya diambil bersama ESP Soya utk kesan maksimum, minum air lebih insya Allah susu badan kita akan sentiasa penuh)

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Nk tanyasehari oleh mkn berapa biji ye alfafa ni

silasamad berkata... Reply Comment

salm sy ada. brcadang nl ambil alfalfa n esp shaklee..ank sy berumur 11 bulan..dn.ada masalah jantung berlubang dm injap. sempit..dan dia hanye mahu susu.ibu...adakah sy boleh. ambil produl trsebut dan tidak akn ade ape2 kesan yg tidak baik pada anak saya

silasamad berkata... Reply Comment

adakakah mendatangkan kesan tidak elok bagi bayi ug berumur 11 bulan menghidap jatung. berlubang aerta injap sempit sekiranya. saya mengambil produk alfalfa dan. esp untu menambah susu badan0

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Pesakit operation kanser usus blh mkn alfalfa tak? Atau apa suplemen yg puan suggest blh mkn? Dh dua bln operate.tq.

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Salam.saya baru mkn slfalfa seminggu tp saya rasa panas dlm perut.adakah itu kesan biasa?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Knpa ibu mengandung tak boleh ambil alfalfa? ade kesan sampingan ke?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

adakah lelaki boleh mngambil alfalfa

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

salam..saya nak tanye..boleh ke kalau saya dah makan pil sne + be dan masa yang sama saya nak ambil alfalfa?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Untuk eczema bleh ker

Unknown berkata... Reply Comment

silasamad..adalah lebih baik jika anda bertanya pada doktor yang merawat anak anda sebelum anda menggunakan alfalfa dan esp. adakah anak anda turut mengambil ubat-ubatan doktor?

Unknown berkata... Reply Comment

Slm sis..sy share cket ye.

chempakasari berkata... Reply Comment

cik atqah..saya baru sahaja mengambil alfalfa. tp yg mushkil sbb saya dlm perancangan untuk pregnant. adakah efect jika saya makan alfalfa

chempakasari berkata... Reply Comment

cik atiqah..saya nak tanya, saya baru saje mengambil alfalfa. ada efect tak utk mereka yg sedang perancangan utk mendapatkan zuriat jika mkn alfalfa.

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

salam...saya baru hamil 6 minggu dan penghidap diabetis...apakah produk shaklee yg sesuai utk saya dan kandungan?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

salam,sya mgalammi keputihan,boleh d ktakan tiaphari ada kputihan,ada kalanya berbau dan ketika besama suami pun kurang menyenangkan akan baunya,ada kh afalfa cmplex ni dpt membntu msalah yg sya alam ini?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

sya mengalammi msalah keputhan,boleh d kta kn tiap hari ada kputhan,dgan itu juga ia mgeluarkn bau yg kurang menyenangkan walau pun d wktu siang dan mlm,adakh alfalfa cmplex dpt membntu menanganni masalah yg sya alammi.

sekupang berkata... Reply Comment

saya mengandung 7 bln. adakah blum terlambt utk ambil esp. atau...tdk ambil esp tp saya ambil omegaguard utk tempoh sblum bersalin ni.

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

blh tak alfafa dmkan dgn produk lain yg dbuat dgn herba2 jugak.sya jugak nk tnya apakah penyakit SLE

Nieza Man berkata... Reply Comment

Alfalfa sangat membantu utk keputihan.. kan sis atiqah?
ESP boleh diambil bila2 dan belum terlambat..kulit akan cantik dan sihat..

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Adakah alfalfa sesuai untuk knk2 umur4 thn ?sbbank sy mngalami allergy yg truk..sllu bersin n btuk..dia jg ada athma

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Salam..sy iza.. sy dh 5bln brkahwin tp blm di kurniakan zuriat.. blh ke sy dan suami mngambil alfafa ni?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Salam.. sy liza dh 5bln brkahwin tp blm dikurniakan zuriat..blh ke sy dan suami mngambil alfafa ni?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

salam...sy nk tanya...kat bwh gmbr botol alfalfa tu ada tulis produk ini bukan utk merawat...tapi dkt kebaikan alfalfa tu d nyatakan utk merawat dan mencegah...mohon penjelasan.... ada kekeliruan skit d situ...

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Orang yang Bengak kaki mom gout boleh ke guns product ini..

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Adakah elok alfalfa tuk rawatan cyst?

Shan berkata... Reply Comment

Tablet alfalfa yg d hancurkan utk d mnum, blh tak d campur dg madu?

Shan berkata... Reply Comment

Tablet alfalfa yg d hancurkan utk d mnum, blh tak d campur dg madu?

Aziyani Zohri berkata... Reply Comment

Salam sis,blh sy tny, sy hamil 6 minggu dan sy TERMAKAN alfalfa complex sebanyak 5biji.Saya bace semua review yg mengatakan ia tidak sesuai diambil especially di awal kehamilan.Boleh sis bantu sy untuk terangkan risiko yg bakal sy hadapi.Terima kasih.

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

mengandung xboleh alfafaa, vitamin e n gla complex dlm set kesuburan..jd sehingga cycle 14 jelah boleh teruskan mkn..bimbang cycle 15 n seterusnya sudah ade nyawa bersama2 c ibu?atau admin de cara makan yg lain....

Unknown berkata... Reply Comment

hai nak tanye alfafa nie boleh kurus badan tk

Unknown berkata... Reply Comment

alfalfa boleh dijadikan ubat kurus tk

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Hai.. Sy pengguna alfalfa. Dah 3 bulan sy amik. Apa yg sy perasan, ble berak jd senang. Jd agak mudah nk berak.

Uzeri berkata... Reply Comment

Saya kencing lambat tos... maksudnya setiap kali buang air kecil ambil masa yang lama untuk urin stop keluar(bukan kerap nak terkencing). Biasa guna tisu utk benar2 pasti urin dah stop keluar.

Selalu mengalami keletihan sebab disebabkan kerja(bekerja dlm 72jam seminggu serta merupakan pengguna pengangkutan awam 100%).

Mengalami kesakitan dibahagian tapak tumit kaki setiap kali berjalan.

Ada slipdisc

Ada masalah kebuncitan(tinggi 173cm+81kg)

Apakah jenis supplement yang sesuai utk diri saya.

farah berkata... Reply Comment

Atiqah Aziz,sy nk tnye..sy da stop myusu kn byi cz susu mmg x byk n now rseY da x de..alfafa bleh m'bntu x utk mengadakan semula susu dlm bdn

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Saya nak tanya, period saya tak teratur..saya belum hamil dan aetahun kawin..boleh suggest ubat mana patut saya makan

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Hai..sy da mslh mulut berbau...klu ambik suplemen ni blh bantu k?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Hai, blh x suplemen ni hilangkn bau mulut?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Assalam..sy nk tny..sy bru bsalin..sy tny klinik ubt kecutkn peranakkan..tp klinik bg alfalfa..tp bila sy baca kt atas kne ambl lepas pntang..mana satu yg betul ni?cnfius ni

Unknown berkata... Reply Comment

Salam atiqah.

Nice blog dan info sangat bermanfaat.

Jemput lawat blog saya ye!

http://sakurasihatcantik.blogspot.com

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Assalamualaikum Kak Atiqah,
Nak minta share kebaikan produk2 Shaklee dari blog akak dekat kawan2 saya boleh? Saya baru jadi member Shaklee..baru nak belajar..boleh ke kak saya nak guna utk kegunaan saya juga?

From: Nazira.. :)

Unknown berkata... Reply Comment

alfalfa memang terbaik..saya menghidapi keputihan dan gatal2.. alhamdulillah skrg dan perlahan2 hilang..

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Mak saya berminat. tapi kalau dah monopos boleh ke ?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Saya merancang utk hamil...sudah hampir 2 thun brkhwin tp blum d kurniakan zuriat..sy sedang mengambil gla complex dan suami ambil zinc..adakah mencukupi atau sy perlu ambil alfafa jgk..utk pngetahuan, period sy x tratur sblm ni..tp smnjak ambil gla complex..ktaran haid semakin cantik..

Unknown berkata... Reply Comment

Assalam... mengandung x blh ambik ke alfalfa ni... sy bru nk msuk bln ke 4 n br je beli alfalfa ni... sb ada juga kwn sy ambik ni ms prgnt... mohon pnjlasan

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

saya makan herbalife set utk penurunan brt bdn.. boleh mkn alfaalfa sekali?

L berkata... Reply Comment

assalam, nak tanya alfalfa ni elok dimakan waktu bile, merancang utk hamil sesuai tak mkn alfalfa ni, tq :)

nisa berkata... Reply Comment

SAYA MENYUSUKAN ANAK DENGAN SUSU BADAN..BOLEH TAK SAYA AMBIL ALFALFA SAHAJA,TANPA MENGAMBIL ESP?

nisa berkata... Reply Comment

saya menyususkan anak dengan susu badan,boleh x saya ambil alfalfa sahaja tanpa mengambil ESP

Unknown berkata... Reply Comment

boleh nisa

nurjannah berkata... Reply Comment

assalamualaikum puan...bolehkah saya sharekan kebaikan alfafa shaklee ni? minta izin...

Unknown berkata... Reply Comment

alfafa sesuai tak untuk ibu yg prgnen?

Unknown berkata... Reply Comment

alfafa sesuai ta untuk ibu mengandung?

Unknown berkata... Reply Comment

alfafa sesuai tak untuk ibu yg mengandung?

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Salam akak dan pembaca semua nak tanya lelaki boleh ke amik dr sharklee chlorophyl? Sebb saya sakit belakang slip disc jadi mcm mcm dh ubat saya cuba tak berkesann tapi setelahh makan drvsharklee alfalfa mcm magic spell satu hari jee semua hilang sakit saya ajaibnyaa

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

hai..saya telah berkahwin lama tapi belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata.pemeriksaan doktor telah dilakukan dan kami suami isteri tiada masalah.ada tak produk shaklee yang boleh membantu.tq.

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

mengandung blh mkn tak alfahfa ni?

blogmalaya berkata... Reply Comment

menarik!

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Adakah sesuai utk org yang hendak berdiet..turunkan berat badan..tq

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

saya alami keputihan yg teruk (ketul2)
boleh tolong jelaskan untuk saya

Unknown berkata... Reply Comment

penyakit darah tinggi boleh mkn alfalfa ke

Unknown berkata... Reply Comment

boleh tetapi alfalfa hanya bertindak sebagai sintesis lemak sahaja. Walaubagaimanapun kena lihat beberapa kondisi pesakit dahulu sebelum mengambil alfalfa complex ini

Unknown berkata... Reply Comment

kantan Kirana..pesakit darah tinggi boleh ambil alfalfa complex tapi kena tahu dulu history pesakit, dan apa yang diambilnya sebelum ini

Unknown berkata... Reply Comment

Tanpa nama..yang bertanyakan keputihan yang berketul-ketul itu, anda sudah cuba guna alfalfa atau belum?

Unknown berkata... Reply Comment

Tanpa nama..alfalfa boleh diambil untuk orang berdiet atau turun berat badan. Alfalfa agen detoks yang sangat sesuai untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan selain herblax

eyriqazz berkata... Reply Comment

Banyak rupanya kelebihan produk shaklee ini

shah berkata... Reply Comment

sungguh bermanfaat saya suka.

Nurul Husna Mohamed berkata... Reply Comment

Alfalfa memang bgus!jatuh cinta dgn alfalfa.^_^jemputlah lawat blog husna ye bila2 supplimentcenter.blogspot.com

Nurul Husna Mohamed berkata... Reply Comment

salam.alfalfa mmg best.mula2 consume keluar keputihan byk..skrg alhamdulillah..xde ^_^
jemputlah lwt blog sy supplimentcenter.blogspot.com

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Sis kalau tuk kuatkan peranakkan leh tak

Unknown berkata... Reply Comment

tq atas info :)

mak anak dua berkata... Reply Comment

hebatnya herba alfalfa nie.

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Gla complex blh d ambil semasa period tak? Blh diambil berterusan tak walaupun haid dah abis.

Tanpa Nama berkata... Reply Comment

Sy mingidap vertigo..
Apa product shaklee yg sesuai utk saya?

Unknown berkata... Reply Comment

@Tanpa Nama:

Anda hidap vertigo jenis apa ya?
Biasanya untuk vertigo disyorkan ambil Vivix, Bcomplex,Vitamin C, Vitalea, Vitamin E, Lecithin, Ostematrix dan Garlic

Unknown berkata... Reply Comment

@Tanpa Nama:

Kalau anda tak kahwin lagi, anda boleh makan semasa haid dan diteruskan setelah tamat haid

Unknown berkata... Reply Comment

@Tanpa Nama:

Nak kuatkan peranakan kena ambil ESP dik

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry