Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Protein Soya Paling Lengkap Dalam ESP (Soy Protein Isolate Powder) Shaklee

Protein Soya Paling Lengkap Dalam ESP (Soy Protein Isolate Powder) Shaklee


ESP menjadi hot produk Shaklee kerana lengkap dengan sumber protein dan juga 9 asid amino penting yang tidak dapat dibuat oleh tubuh manusia. ESP Shaklee merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dan keberkesanannya telah terbukti.



Kenapa Pilih Protein Berasaskan Soya

=> Protein susu soya juga adalah lebih baik daripada protein daging iaitu kandungan protein daging hanya sebanyak (22%) dan selebihnya adalah lemak.

=> Protein susu soya juga mengandungi lemak yang sangat minimum iaitu HANYA (1 gm).

=> ESP Shaklee bersifat SEGERA di mana ianya mudah dihadam dan diserap terus ke dalam darah

=> Rumusan susu kacang soya dalam ESP Shaklee tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet

=> Tanpa Laktosa

=> Turut mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral & 8gm karbohidrat

=> Sangat 'versatile' kerana boleh dicampur dengan sebarang minuman kecuali teh dan kopi.



Susu soya ESP Shaklee sangat istimewa kerana berasaskan soya Non GMO (Non-Genetically Modified Organism) yang mana diproses pada suhu rendah untuk mengekalkan kualiti khasiat & jumlah protein yang terkandung dalam soya.

Sebab itulah saya sangat sukakan ESP Shaklee ini. Saya menggunakan ESP pada mulanya untuk banyakkan susu ibu saya kembali dan saya pilih ESP Shaklee kerana soyanya adalah soya Non-GMO, tidak mengandungi perasa tiruan, pewarna dan pengawet yang boleh menjejaskan kesihatan saya dan juga anak.

Tambahan, dengan ESP Shaklee ini saya lebih bertenaga, cergas seharian, saya dapat menyusukan Yaya sehingga kini (2 tahun lebih)dan saya mendapat sumber protein yang cukup selain protein dalam ambilan pemakanan seharian saya yang sememangnya tidak lengkap.

Saya hanya mahu memilih yang terbaik untuk diri dan anak kerana diri saya amat penting kepada orang-orang kesayangan saya sebagai isteri, ibu dan anak. Oleh sebab itu saya memilih supplement Shaklee dan ESP Shaklee merupakan antara Supplement wajib saya.




Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry