Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Hilangkan Malas Dan Letih Elak Bangun Lambat Selalu

Macamana nak hilangkan rasa malas, tak bersemangant, dah tidur 8 jam cukup pun tanpa aktiviti larut malam pun rasa letih lagi. Nak bangun awal pun susah. Solat subuh pun lagi dua minit nak masuk waktu Syuruk. Ha, itu tandanya tubuh kita sedang tinggi dengan kandungan toksin. Jadi anda kena singkirkan toksin dari tubuh untuk menjadi rajin seperti Superman dan Superlady.

Malas, Penat, Keletihan, Tired, Set, Vitamin, Supplement, Rasa, Cara, Atasi, Lambat, Pergi, Kerja, Kena, Marah, Dengan, Bos, Kencing, Manis, Toksin, Tinggi, Shaklee
Adakah Anda Sering Keletihan Seperti Ini?


Selain dari cara sumber alami untuk tujuan detoks tubuh agar kembali kekal bertenaga dan sihat. Anda punyai pilihan lain bagi yang mempunyai kekangan masa untuk menyediakan bahan-bahan untuk proses detoksifikasi.



Ubat Tahan Mengantuk Tanpa Dadah: Cergas Sokmo! from iReach HD on Vimeo.




Alfalfa Complex, Herblax dan DTX Complex adalah supplement yang membantu menyingkirkan toksin dari tubuh anda. Setiap satunya mempunyai kelebihan tersendiri.

Herblax - Detoks perut
DTX Complex - Detoks hati. Hati merupakan organ nyahtoksin. Hati menyahtoksin darah dari bahan-bahan beracun seperti dadah dan unsur-unsur nitrogen.
Alfalfa Complex - Detoks seluruh tubuh

Perut dan Hati adalah tempat berkumpul segala jenis toksin yang diterima melalui bahan makanan yang kita makan. Makanan yang diproses dan dipanggang adalah makanan yang tinggi toksin. Kulit juga menyerap toksin dari udara dan pakaian serta aksesori yang kita pakai sehari-hari. 

Banyakkan toksin yang badan kita perolehi.  Toksin ni pula mengganggu aktiviti sel-sel tubuh dan mengurangkan daya tahan tubuh. Oleh sebab tu kita kerap jatuh sakit. Apabila terlalu banyak toksin, sel tubuh pun dah tak mampu nak beroperasi untuk menyahtoksin bahan-bahan beracun yang terkandung dalam tubuh kita. 

Umpama washing machine yang terlebih muatan. Nak bergerak tapi tak terdaya! Sebab itu kita terasa mudah penat dan lesu seharian!

Bila dah tak larat tu. Buat apa pun jadi tak bersemangat. Jadi lambat melakukan apa jua pekerjaan.

Oleh itu, apalagi cubalah dulu supplement detoks tubuh ni. Ambil sekali dengan ostematrix sebelum tidur. Pasti anda bangun awal esok hari. Badan pun terasa ringan dan pantas buat kerja. Aha, perut pun rasa sedap je, rasa kempis je sebab herblax melawaskan sistem pembuangan najis juga. 

Oh ya, banyakkan minum air putih 3 liter sehari kerana air putih juga agen detoksifikasi. Dan lakukanlah senaman, keluarkan lah peluh kerana toksin juga keluar melalui perpeluhan


SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT

Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry