Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Tips Mudah Bangun Pagi Untuk Orang Susah Bangun Tidur

Tips Mudah Bangun Pagi Untuk Orang Susah Bangun Tidur

Tak semua orang senang bangun pagikan. Ada yang guna jam  loceng besar alam pun susah nak bangun lagi. Maksud senang bangun adalah bangun dalam keadaan sedar, dan bangun perlahan-lahan selepas 5 minit ita sedar dari tidur.

Tak boleh amalkan bangun mengejut. Satu jantung tak sempat dalam posisi normal lagi. Sebab masa kita tidur, roh kita menerawang lagi. Sebab tu orang cakap jangan kejut secara mengejut orang tidur nanti roh tak sempat balik ke tubuh.

Tak boleh juga berlengah-lengah dan bermalas-malasan atas katil lama sangat. Nanti dikhuatiri tertidur balik takpun datang penyakit malas nak bersegera.

Tahu tak, kalau kita rasa malas bangun pagi dan susah bangun pagi. Itu menandakan tubuh kita mengandungi toksin yang tinggi. Jadi kita kena detoks toksin tu supaya kita mendapat badan yang cergas kembali.

Alfalfa Complex memang telah dipercayai faedahnya oleh ramai orang yang telah merasai kebaikan tumbuhan 1001 guna ni. Alfalfa Shaklee membantu mengeluarkan toksin dari dalam tubuh. Maka badan pun jadi ringan.

Ditambah pula dengan pengambilan ostematrix 4 biji setiap hari memudahkan seseorang itu untuk bangun awal dan melawaskan sistem pembuangan seseorang. Pagi-pagi lagi dah terasa nak buang air besar. Jadi tiadalah masa nak bermalas-malasan. Hehe

Tapi. Ada tapi pula. Nak tahu tak rahsia yang buat kita ni paling mudah bangun setelah detoksifikasi dibuat?

Aha, rahsianya adalah hanya segelas air. Ya segelas air yang dicampur dengan ESP dan performance drink.


ESP, Performance Drink, Senang, Bangun, Awal, Tidur, Tahajud, Set


Rasailah perbezaannya keesokkan harinya. Rasa cergas, pantas dan tak malas-malas lagi. Sebelum pergi kerja minum lagi segelas ESP dicampur dengan Performance Drink. Anda tak lagi mengantuk ketika memandu, tidak mengantuk di tempat kerja dan anda lebih fokus pada tugas anda.

Siapa yang sesuai ambil Set Bangun Tidur Awal ni?

☆ Orang yang bekerja
☆ Pelajar
☆ Orang yang selalu merasa letih
☆ Orang yang susah bangun tidur
☆ Ibu mengandung
☆ Orang yang ingin bangun sahur
☆ Orang yag sibuk tidur tak cukup
☆ Orang yang ingin mengerjakan solat tahajud dan lain-lain solat sunat
☆ Orang yang ingin berjaga di tengah malam


Cubalah hari ni sebelum terlambat


Dia ni seorang kaki travel ke seluuh dunia. Dari sebelum berhenti kerja asyik travel je dari Kuala Lumpur ke Kelantan dan dari Kelantan Ke Kuching plain. Penat tu sampai demam-demam. Ketahui petua dia menangani masalah mudah sakit bila asyik travel dan kurang rehat








SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT





Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry