Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Bisnes Online Yang Paling Menguntungkan Suami Pun Tak Marah

Bisnes Online Yang Paling Menguntungkan Suami Pun Tak Marah


Saya suka sangat bisnes shaklee ni sebab konsep perniagaannya flexible. Sambil-sambil je berbisnes. Saya tak perlu kelam kabut menguruskan perniagaan saya sendirian. Saya ada barisan downline yang berusaha bersama-sama memenuhi kehendak pelanggan. Jika terlalu banyak tempahan serahkan sahaja pada downline urusan order dan penghantaran pada customer. Tiada istilah rugi di sini. Win-win situation. (Nak tahu kena hubungi saya)
Contohnya, mula-mula dahulu saya tak menang tangan nak penuhi kehendak customer di Perak. Tapi tak lama lepas tu saya dah boleh tarik nafas lega kerana orang-orang perak boleh hubungi downline-downline saya seperti team Nur Bahirah Abdullah dan team Zatul Immah. Tambah-tambah kalau orang-orang Perak mahu COD. Hubungi je diorang.

Ingat lagi saat-saat saya masuk hospital, anak warded dan sebagainya. Nak tengok handphone pun tak mampu. Downline-downline sayalah yang banyak bantu saya. Kalau tak boleh juga, Upline saya boleh bantu saya. Begitu juga sekiranya para downline saya ada masalah seperti saya, saya akan bantu mereka pula. Kami ni ibarat adik beradik tau. Saling membantu.



Saat-saat saya ada dalam labour room (wad bersalin) hari tu pun ada orang yang nak order plus daftar sebagai ahli dibawah team saya. Downline sayalah yang banyak membantu
Kalau saya buat bisnes lain rasanya, kemungkinan besar, saya akan tutup kedai dan akan rugi besar. Bayangkan sehari tak bukak kedai je dah berapa banyak rugi. Kalau seminggu?..menangis kot. Tapi nasib baik Allah pertemukan saya dengan bisnes Shaklee ni.
Itu satu perkara. Ada kelebihan lain buat bisnes dengan Shaklee ni. Walaupun bermacam Shaklee ni dilanda bermacam gosip, tapi Shaklee tetap melangkah gagah, ternyata semua gosip tu tak betul pun. 
Dan mungkin sebab Shaklee rimas dah nak layan semua gosip murahan ni, maka Shaklee menubuhkan Department Law nya sendiri. Siapa-siapa yang pukul canang produk Shaklee beri kesan buruk, menjawablah korang di mahkamah. Tunjukkanlah bukti bahawa produk Shaklee tak bagus. Kalau betul Shaklee bayar ganti rugi. Kalau yang menuduh tu salah, menangislah orang itu nak membayarnya.
Selain itu, ramai yang tengok saya dah tak perlu sekelam kabut dulu. Sekarang Shaklee lebih tersusun, ada Shaklee Online untuk tujuan order, urusan GE dan juga pendaftaran ahli baru. Tak perlu bersesak-sesak lagi dikaunter. Jadi, macam saya ni yang rajin pergi cawangan Shaklee di Seberang Jaya, seronok je rasa, tak perlu bersesak-sesak. Perkhidmatan kaunter pun sudah ditambah baik. Cepat dan pantas. Dalam masa 5-10 minit selesai urusan.
Ada banyak lagi sebab kenapa saya suka menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee ni. Tak rugi saya jadi ahli Shaklee dengan bayar RM75 je hari tu. Tapi masa dah suntuk waktu untuk solat subuh. Lain kali pula sambung


SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT





Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz



0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry