Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Pengedar Shaklee Di Pulau Pinang - Hubungi Saya

Pengedar Shaklee Di Pulau Pinang - Hubungi Saya

Banyak Pengedar Sah Shaklee Penang ni. Entah-entah jiran sebelah rumah kita je. Tapi apa yang membezakan adalah ukhuwah antara stokis-stokis Shaklee Penang ni adalah antaranya berada dibawah team Ireach yang sangat bersemangat dan berdedikasi. Ditambah pula dengan pelan pemasaran yang disediakan Shaklee tidak langsung menganiaya para downline.

Ya, Shaklee adalah sebuah syarikat Nutrisi MLM dan telah ditubuhkan semenjak tahun 1915 lagi. Bayangkanlah betapa lamanya. Sebelum zaman perang dunia kedua lagi. Bayangkanlah, perkembangan dan pertambahan penambah baikkan yang dilakukan oleh Shaklee selama 100 tahun. Sebab itulah Shaklee terkenal sehingga sekarang kerana produk Shaklee yang 100% semulajadi, berkesan dan sangat selamat. 

Kalau nak tahu, tahun ni sahaja, Shaklee menang anugerah Best Brand In MLM - Nutrional Supplements untuk tahun 2014-2015 yang dianugerahkan oleh The BrandLaureate iaitu satu badan penjenamaan yang bertujuan menerapkan penambahbaikkan amalan penjenamaan dan piawaian di seluruh dunia. Ha, bestkan. Sebab itulah saya yakin dengan produk Shaklee ni.


The, Best, Brand, in, MLM, Nutritional, Supplements, Terbaik, Berkesan, Selama, Terunggul, Hebat
Credit to: Mommy Liz


Bila dah yakin, saya pun mulalah nak kongsikan kebaikan dan manfaat supplement dan juga produk penjagaan rumah dan kesihatan yang saya dah cuba dan saya sukakan keberkesanannya. Jadi terbukalah nak jadi Shaklee Independent Distributor In Pulau Pinang. Nasib baik saya jumpa dengan Lyna Noh, jadilah saya downline di bawah team Ireach beliau.


Eh, saya tak reti nak menjual, tak de bakat. Takpe di Ireach kami belajar bermacam-macam perkara dalam kelas-kelas yang dianjurkan. Antaranya Kelas Penang Mai yang dikelolakan oleh para Fantastic 4 feat Master Norhanita. Best sangat kelas yang kami hadiri ni. SID-SID dari Penang dan Kedah berkumpul. Macam-macam ilmu dan pekongsian pengalaman yang kami dapat dari para Master Shaklee ni.


Shaklee, SID, Pengedar, Sah, Shaklee,


Nak cerita lebih-lebih? mari lah jadi ahli Shaklee bersama saya dan saya akan perturunkan semua ilmu-ilmu yang dikongsi selama ini oleh para Master Shaklee dalam group Ireach teruatamanya Master Coordinator Lyna Noh dan saya juga merupakan bakal Master Coordinator seperti mereka. Pangkat tertinggi dalam rank Pengedar Sah Shaklee.

Ok berbalik isu kelas Penang Mai tadi, saya ada berkenalan dengan seorang SID ni nama glamour nya Zurida Zainal Abidin. Klass You!!. Dia ada ceritalah impian-impian yang diharapkan dari perniagaan jual produk Shaklee ni. 

Antaranya dia beritahu dia teringin sangat nak beli kereta Santa Fe keluaran Hyundai guna Car Bonus yang dia dapat dari Shaklee. Lepas tu dia cakap teringin sangat-sangat nak pergi melawat tempat-tempat pelancongan di New Zealand sebab negaranya terkenal dengan keindahan alam semulajadi yang cantik. Kita tengok iklan Fernleaf yang lam lembu di padang ragut pun rasa seronok je kan.

Tempat lain yang kak Zurida Zainal Abidin ni nak pergi sangat-sangat ni adalah Mekah, nak tunaikan Umrah dan haji di sana. Tempat idaman bagi semua umat islam. Shaklee ada buat tajaan Pakej Umrah tau. Tempat penginapan, hotel 5 bintang ok!

Dan katanya antara impian dia adalah nak jumpa Tun Mahathir. Yelah, Bapa pemodenankan siapa yang tak teruja nak jumpakan. Saya doakan kak Zurida dapat capai impian dia melalui bonus-bonus yang Shaklee beri, kebebasan masa dan kebebasan kewangan maka senang sikitla nak jumpa Che Det kan. Habis tu, nak jumpa bekas Perdana Menteri Malaysia ni tak payah isi minyak kereta ke?. hehe

Habis kelas Penang Mai, Esoknya saya pergi kelas Ipoh Mali pula. Kali ini dikelolakan oleh geng Fantastic 4 Feat. Master Dilla Jalil. Ada kejutan tau. Master Lyna Noh pun tiba-tiba datang bawa nasi goreng kampung. Air tangan sendiri tau. Memang kelass. Macamana saya ada tenaga ke hulu hilir ni?


Shaklee, SID, Pengedar, Sah, Shaklee,


Aha, saya ikut petua dari seorang pengguna tegar Shaklee ni lah. Setakat Penang ke Ipoh balik Penang balik apalah sangatkan. Beliau ni, travel lagi banyak dan kerap dari semua-semua orang yang saya kenali tau. Tapi tetap cergas bertenaga je tau. Esok pula boleh pergi kerja macam biasa. Jom ketahui rahsia dia yang sangat awesome tu










SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT





Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry