Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Penuh Dengan Aktiviti Melatih Para Downline Butterfly

Penuh Dengan Aktiviti Melatih Para Downline Butterfly


Semalam tak upload entry apa-apa pun. Rindulah, dah terbiasa jari-jari comel ini menaip. Mulut membebel. Biasalah, perempuan. Hihi. Saya sedang fokus dengan aktiviti melatih para downline saya dalam group Butterfly saya. Kenapa Butterfly?. Saya mahukan semua orang ada pilihan, bebas tanpa dibelenggu masalah yang utama seperti kesihatan dan duit.

Adakah kita hamba duit?. Tidak! Tapi kita memerlukan duit untuk terus hidup dalam dunia serba canggih dan mendesak ini.





Mesti kita tak nak jadi macam kata-kata Cik Tina ini kan?. Takkan sampai tua kita terikat dengan hidup nak bayar bil-bil yang berangkai lepas tu meninggal macam tu sahajakan. Hidup kita juga bukan setakat kira-kira gaji yang cukup makan sahaja, lepas tu merungut dan susah hati pasal GST, pasal HARGA NAIK, SEMUA NAIK. Complaint sana-sini sampai tua dan lepas tu mati. Sangat takde life dan stress rasanya.

Kesihatan juga penting. Semua tahu, kos rawatan semakin meningkat setiap tahun. Tapi, kalau kita jaga kesihatan kita dan keluarga dari awal, kita dapat kurangkan kos rawatan dan ubat-ubatan. Kalau kita jaga kesihatan diri dan keluarga dengan baik, macam-macam kerja yang boleh kita lakukan, hal rumah tangga dapat diuruskan dengan baik, dan kerja sampingan pun boleh kita usahakan. Duit dapat, kesihatan bertambah, keluarga pun bahagia.


Ingat Duit tak boleh membeli kebahagian tetapi duit amat perlu untuk meneruskan kelangsungan hidup. Setiap duit yang kita perolehi ada bahagian yang perlu diagihkan untuk orang lain.  Hidup kita ni ada tujuan dan matlamat. Bukan sekadar, belajar, kerja lepas tu tertekan dengan bebanan hutang dan juga membayar sana sini tak surut-surut. Jadi kita harus keluar dari bebanan ini. Fikir apakah pilihan yang kita ada.

Dan ini adalah pilihan saya dan pilihan para downline saya. Buat bisnes jual produk Shaklee untuk keluar dari hidup tanpa pilihan. Kenapa kami pilih jadi ahli shaklee dan membuat Bisnes Shaklee?

  1. Tak perlu fikir nak jual produk apa
  2. Produk dah ada nama dan kukuh selama 100 tahun
  3. Produk yang memang terbukti 100% semulajadi, selamat dan berkesan
  4. Tak perlu sewa beli kedai untuk berniaga
  5. Modal paling rendah iaitu hanya bayar yuran keahlian RM75- hanya sehingga 28 Mac 2015
  6. Tidak perlu simpan stok
  7. Bonus yang pelbagai seperti Bonus RM, Bonus Kepimpinan, Car Bonus, Bonus Trip Melancong dll lagi
  8. Boleh berniaga secara online
  9. Boleh buat urusan pembelian, penghantaran tempahan secara online
  10. Tiada rugi Hanya ada untung bersih sahaja


Bertuah rasa mendaftar di bawah group besar iReach, kami memang dibimbing dengan penuh tanggungjawab, baik upline level 1 mahupun upline level 3 sekali pun dan juga para sidelines, sedia sama-sama membantu dan membimbing para downline untuk berjaya mencapai impian dan matlamat melalui bisnes Shaklee. Tak percaya tanyalah para geng iReach, betapa bertuahnya kami.

Semua ilmu yang kami dapat dalam group iReach akan kami semaikan pula dalam group bisnes masing-masing seperti group Butterfly Shaklee. Akan kami beri bimbingan dan tunjuk ajar dalam samada offline class, online class. Sambil masak pun sempat lagi coaching para downline. Cara nak buat blog pun saya ajar, marketing pun ajar, produk saya ajar, semualah saya ajarkan.

Dan inilah yang sedang saya lakukan, jadual penuh terisi dengan perjalanan bisnes shaklee sendiri, melatih para downline bina empayar bisnes jual produk Shaklee sendiri dan juga kehidupan peribadi saya. Tiada istilah tidak sempat selagi adanya perancangan yang baik.


Dan inilah rahsia saya, bagaimana saya boleh lakukan pelbagai tugas dalam satu hari. Dah tak mudah penat lagi. I am Supermom.






SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT

Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz 
ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry