Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Beli ESP Shaklee Dengan Harga Lebih Murah Dan Jimat

Beli ESP Shaklee Dengan Harga Jauh Lebih Murah Dan Jimat

Ramai sebenarnya yang sukakan ESP Shaklee ni. Kehebatan dan keberkesanannya memang terserlah. Baik membantu memperbanyakkan susu badan, mencantikkan kulit, tambah tenaga, untuk turunkan berat badan, dan anak yang dikandung putih gebu, serta untuk zuriat dan lain-lain manfaatnya memang ramai yang mengakuinya.

Tetapi ramai juga yang berkira-kira bila mendengar harganya. Saya juga macam anda semua dulu. Kenapalah ESP ni mahal sangat. Padahal baru guna 1 tong je pun dah rasa kelainannya. Tapi bila saya dah guna lebih dari 3 tong ESP baru saya berfikir balik. Apasal aku berkira sangat RM75 tu nak jadi ahli. Padahal bayar sekali untuk seumur hidup. Apa sesekali je beli, tak berbaloi?.

Serius, bila dah jadi ahli, kita rasa untung dan jimat berganda. Apa taknya, bila jadi ahli harga asal turun hingga 20%. Ada lagi pula tu, dapat kumpul point yang akan ditukar kepada wang tunai. Masuk dalam akaun anda tiap bulan. Siapa yang tak seronok. Tak buat apa pun, makan sendiri je. Tengok-tengok bulan depan dalam akaun kita ada amaun tambahan dari Shaklee bestkan.

Shaklee ni memang suka bagi lebih walaupun harga nampak mahal. Satu tong soya ESP tu baru RM150 tapi untuk sebulan guna. Ada produk soya yang saya tahu non-gmo harga lebih mahal RM180 tapi untuk seminggu sehaja satu tin. Walaubagaimanapun produk soya isolate non-gmo ini tidak ada kajian pihak ketiga macam Shaklee. Jadi Shaklee betul-betul tak masuk bakul angkat sendiri ye.

Bulan ni bulan untung penggemar ESP Shaklee, Shaklee buat promosi beli dua tong ESP dan anda dapat penjimatan 5%. Kalau harga asal RM300 untuk dua tong. Sekarang cuma RM285. Murah sangatkan. Jom rebut peluang ni. 


Soya, Shaklee, Protein, Energizing, Soy, Non-Gmo, Price, Beli, Khasiat, Manfaat, Untung, Jimat



Selalu promo beli 6 percuma 1 kan?. dan kena laburkan sehingga RM900 dan cari kawan-kawan nak cukupkan korum 7 tin ESP kan sebab nak jimat dan murahkan. Sekarang beli dua botol ESP pun dah dapat berjimat. Jom beli ESP Shaklee sekarang




MILK BOOSTER, TAMBAH SUSU, BANYAKKAN, SUSU IBU, SUSU, SUSU BADAN, ESP, ALFALFA,  SHAKLEE, PRODUK, PRODUCT, ORDER, BUY, PAYMENT, PRICE, HARGA, VITAMIN, SHAKLEE, ONLINE



SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT

Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry