Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Eksklusif Cerita Benar Suami Bantu Isteri Hilangkan Kepenatan

Eksklusif Cerita Benar Suami Bantu Isteri Hilangkan Kepenatan


Isu isteri penat tak menang tangan nak buat pelbagai tugas, dari sebesar-besar perkara hinggalah menjadi tukang mencari barang untuk suami dan anak-anak. Dialah ibu, dialah private investigator, dialah kaunselor, dialah permaisuri, dialah orang gaji, dialah ibu menyusu, dialah warden asrama. Semuanya atas bahu isteri. Tambah pula isteri, wanita bekerja, haihhhh, LETIH MELAMPAU!!

Bila isteri dah penat sangat, mulalah keluar aura singa betina dan diktator, siapa juga yang merana, suami juga, daripada si isteri sebelum kahwin manjanya mengalahkan kucing siam, romantiknya sampai terangau-angau tiap waktu. Anak-anak pun asyik terasa kurang kasih sayang dengan ibu. Tu tak tambah kadang-kadang isteri macam Hantu Mak Limah Balik Kampung, dek tak sempat nak berhias diri.

Jika dibiarkan isteri makin tertekan dan terjadilah kemurungan, mudah terasa, selalu nak marah. Rumah tangga dah tak bahagia, suami juga yang susah hatikan. Tak kesian ke kat isteri?.

Ada seorang suami ni dia ni macam tipikal suami melayu Malaysia tapi dia boleh berjaya hilangkan kepenatan isteri tercinta dia dan mereka bertambah gembira lepas tu sebab ada perubahan lain yang terjadi dalam hidup mereka. Nak tahu kena tontonlah video ni.



Dia Peer Counselor Laktasi, Tapi Masih Buat INI from iReach HD on Vimeo.




Bestkan cerita pasangan sweet couple ni. Bukan kawan saya ni je ada masalah isteri penat bekerja ni. Saya pun sama. Jadi saya faham keadaan dia. Dah nama isteri dan ibu bekerjaya memang letih macam kain mop kena perah tu. Habis tenaga. Licin. Stress, mudah marah, mudah terasa memang tak boleh larilah. 

Selepas tu bila saya makan set shaklee, set pertama yang saya makan, Set Asas Tambah Susu Badan, dalam masa dua minggu tu, saya perasan, bukan sahaja, susu badan saya bertambah, saya dah tak penat, bangun tengah-tengah malam pam susu, lepas tu bangun awal-awal pagi nak masak nak siapkan bekal susu dia takde masalah buat saya.

 Dan saya perasan juga, saya kurang stress, sebab dah kurang letihkan, anak pun tidur lagi lena, saya sendiri kurang kerap jatuh sakit, semua perubahan ni buat saya seronok dengan perubahan yang saya terima. Dari asalnya nak banyakkan susu badan, masalah letih melepet pun hilang. Tak cukup tidur pun (bukan 5 jam) tapi, percaya tak? esok hari saya jarang sangat mengantuk seharian.

Best sangat. Ini juga Shaklee Effect saya.

Jadi kalau tak nak isteri cepat letih sampai mood di atas katil pun ke laut, haruslah para suami fahami penat seorang isteri dan bantu istri yang turut penat buat kerja rumah keluar dari masalah dia.



SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT





Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry