Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Artis Cantik Ambil Makanan Awet Muda

Artis Cantik Ambil Makanan Awet Muda


Siapa artis cantik tu?. Berapa umur dia? makanan apa yang dia ambil tu? Wahhh, tertanya-tanya gitukan. Kalau nak tahu dengan tonik ni la cara awet muda yang paling simple sekali. Eh! dah terberitahu hint la pula. hehe

Bagus si cantik ni dari awal dah ada inisiatif jaga kecantikan dan kesihatan tubuh. Artis lah katakan. Mestilah nak jaga saham, sebab itu antara aset dia untuk kekal dalam industri hiburan selain yang paling penting adalah bakat. Normallah tu.

Ish apa dia makanan, tonik yang dia ambil tu? 

Jeng. Jeng. Jeng 






Inilah Si cantik comel yang ambil tonik ajaib tu. Emma Maembong dengan Vivix Shaklee. Kan dah kata Vivix ni sedap, rasa ribena. warnanya macam air sirap pekat. Haha jangan kau buat cat darah tiruan untuk lakonan mangsa-mangsa kebakaran kat ofis sudah. Bukan sirap seringgit dua ye. Amat bernilai dan berkhasiat ni.

Nak tahu khasiat Vivix Shaklee yang menjadi pujaan ramai ni.


Vivix Tonik Awet Muda Yang Terhebat dan Paling Berkesan

  • Membantu dan melambatkan penuaan kulit
  • Membantu melindungi sel-sel tubuh
  • Membantu memanjangkan umur sel-sel tubuh
  • Mencantikkan kulit
  • Menghalus dan melembutkan kulit
  • Kulit lebih anjal
  • Meninggikan tahap kesihatan secara menyeluruh
  • Membantu mengurangkan berat badan
  • Mengurangkan risiko nyanyuk
  • Mengurangkan risiko kanser

Teringin nak cuba supplement Vivix ni?. Bukan je kulit nampak muda. Dengan dalaman-dalaman sekali awet muda tau. Klik sahaja di bawah ni. Tekan-tekan, klik-klik, esok dah sampai depan rumah. Mudah je.




CARA AWET MUDA DENGAN VIVIX



SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT

Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry