Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Kuruskan Badan Tanpa Ubat

Antara sebab orang kurus sebab metabolisma tubuhnya tinggi dan cara pemakanan dan gaya hidup dia sehari-hari. Begitu juga dengan orang yang naik berat badan dan gemuk, disebabkan masalah metabolisma yang rendah, dan juga pengambilan makanan dan gaya hidup yang tak betul.

Ada cara kuruskan badan tanpa ubat-ubatan. Tetapi anda perlu perbetulkan kesemua error dalam sel-sel tubuh. Error tu selalukan dikaitkan dengan kekurangan vitamin dan mineral.


Tips Kuruskan Badan Dalam Seminggu Tanpa Ubat, Cara Untuk Kuruskan Badan Tanpa Bersenam, Cara Kuruskan Badan Dengan Betul, Cara Kuruskan Badan Tanpa Perlu Berdiet, Cara Kuruskan Badan Gemuk Air,


Ya, bila kita fix up tubuh kita dengan kecukupan vitamin dan mineral akan tiada isu diet yo-yo lagi. Bonus lain yang anda dapat:

  1. Tubuh fit dan lansing
  2. Kulit cantik, berseri dan mulus
  3. Kurang rasa lapar
  4. Bertenaga sepanjang hari
  5. Sihat dan jarang jatuh sakit
  6. Risiko diabetes, jantung, darah tinggi dan kolestrol tinggi kurang

Supplement Yang Perlu Diambil Untuk Turunkan Berat Badan


Chinch Shake
Mengimbangi nutrient dengan leucine, rendah kalori. Apabila makan anda rasa cepat puas dan kenyang. Mengekalkan tahap gula dalam darah dan mengekalkan tenaga harian

Chinch Tea
Meningkatkan metabolisma dan meningkatkan ketahanan badan. Pengganti snack

Lecithin
Mengemulsi lemak dan kolestrol dalam badan. Melincirkan pembuangan najis besar. Beri kesan pelansingan yang seimbang.

Herblax
Membersihkan usus, penyerapan nutrien lebih berkesan. Bersihkan najis yang tersekat punca perut buncit.

Vitalea
Multivitamin penting sebagai pelengkap nutrisi dan memastikan sel-sel tubuh berfungsi dengan betul dan mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Juga menambah kecergasan tubuh dan meningkatkan metabolisma, meningkatkan kekuatan memori dan fokus.



Tips Kuruskan Badan Dalam Seminggu Tanpa Ubat, Cara Untuk Kuruskan Badan Tanpa Bersenam, Cara Kuruskan Badan Dengan Betul, Cara Kuruskan Badan Tanpa Perlu Berdiet, Cara Kuruskan Badan Gemuk Air,


Eh, korang tahu tak korang akan dapat berjimat lagi dengan Diksaun 5%, Harga Diskaun Untuk Ahli dan Cash Back  5% apabila mendaftar menjadi ahli Shaklee apabila membeli set Healthy Fitness ni?

Harga Tanpa Pendaftaran RM722 
Harga Untuk Ahli Termasuk Pendaftaran RM620

Mana lagi untung? dan untung untuk jangka masa panjang. Sebab Shaklee ni suka bagi suprise-suprise bonus contoh macam diskaun 5% untuk YES Pack ni.

Anda fikir-fikirkan lah ye. Nanti dah ada keputusan boleh hubungi saya.



Atiqah Aziz @ 012-5770682 (whatsapps)
atiqahaziz84@gmail.com




1 comments:

Admin Miss Eiva berkata... Reply Comment

As Salam,produk shaklee ni memang terbaik sangat tau masa ayah kawan saya kurang sihat sblm ni sy juga minta dia cari shaklee Alhamdulillah terbaik dan bagi yg nk kurus mmg shaklee adalah pilihan yg sgt sgt selamat :)

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry