Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Vitamin C Untuk Kulit Cantik

November 2015 ini adalah bulan ramai-ramai pakat dapat kulit cantik dengan vitamin C. Ya, anda betul, bulan ini ada promosi Sustained Release Vita-C Plus. Vitamin untuk kecantikan kulit yang berkesan dan terkenal ini.

Nak kulit cantik semulajadi kena rajin makan Vitamin C. Oleh kerana penyerapan dan keberkesanan Vitamin C Shaklee telah diakui maka ramai yang pilih untuk terus repeat makan SR Vita-C Plus ini. 

Kerana Vitamin C 500mg Shaklee ini mengandungi 120mg bioflavonoid (25% bioflavonoid diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Bioflavonoid meningkatkan keberkesanan vitamin C dalam tubuh, melegakan inflamasi kulit, menentang infeksi bakteria dan toksin. 

Oleh itu Vitamin C Shaklee merupakan pilihan yang tepat untuk rahsia kulit cantik dan kekal awet muda.

Untuk dapatkan kulit yang cantik anda kena ambil lebih dari sebiji Vita C 500mg SR setiap hari untuk membina kolagen-kolagen yang baru untuk menganjalkan kulit. Selain itu, tujuan pengambilan vitamin kulit cantik ini adalah untuk menghasilkan tona kulit yang lebih cerah dan menyekat pembetukan pigmen punca jeragat.

Tak Bahayakah Ambil Lebih Dari 500mg Vitamin C Sehari

Kajian dari Dr. james Scala telah menunjukkan, pengambilan 5000mg (10 biji) hingga 10,000mg (20 biji) vitamin C sehari adalah selamat. Vitamin C Shaklee adalah larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. 

Oleh sebab itu formulasi Sustained Release Vita-C Plus Shaklee membebaskan vitamin C setiap 5 jam supaya badan kita sentiasa menerima dan menyerap vitamin C tanpa pembaziran. Tetapi sekarang banyak vitamin C yang telah dicampur dengan bahan-bahan kimia buatan untuk mempercepatkan keberkesanannya tetapi kemudian hari akan menyebabkan pelbagai masalah kesihatan.

Oleh itu penting untuk kita memilih vitamin C yang 100% semulajadi, bebas gmo dan tiada campuran kimia buatan yang akan memudaratkan kita. Dan sudah semestinya Vitamin C Shaklee pilihan ramai.


Banyak kebaikan vitamin C untuk kecantikan kulit ini antaranya:

  1. Menyekat bakteria yang menyebabkan jerawat
  2. Mengurangkan bintik-bintik penuaan atau pigmentasi - antioksidan yang kuat
  3. Membantu mempertingkatkan pemulihan cacar air
  4. Membantu mengurangkan masalah psoriasis
  5. Mengurangkan kesan parut. Bagus untuk kulit yang terbakar
  6. Flavonoid dalam vitamin C menyekat respon alergik tubuh
  7. Membina kolagen untuk kulit yang cantik
  8. Membantu melawan infeksi kulat yang menyebabkan cacar air.

Jadi meh ramai-ramai kita guna Sustained Release Vita-C Plus ni untuk dapatkan kulit cantik berseri. Promo bulan ni beli 7 botol Vita-C Shaklee pada harga 6 botol atau nak lagi jimat beli dua botol SR Vita-C Plus 500mg ini dan dapatkan 5% diskaun.



Vitamin C Untuk Kulit Cerah, Vitamin C Untuk Kulit Di Farmasi, Vitamin C Untuk Kulit Putih Gebu, Vitamin C Untuk Kulit Berjerawat, Vitamin C Untuk Kulit Muka, Kepentingan Vitamin C Untuk Kulit, Kebaikan Vitamin C Untuk Kulit,


Atiqah Aziz
SID: 882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mail: atiqahaziz84@gmail.com

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry