Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Set Berpantang Shaklee Terbukti Berkesan

Belanja lagi satu testimoni Set Berpantang pulak. Seronok tau, hanya dengan produk-produk semulajadi banyak kesan positif yang ramai pengguna dah dapat bila ambil set bersalin ni.

Dia ambil set pantang yang terdiri daripda ESP, B Complex, Vita-Lea, Vitamin C, Ostematrix Dan Zinc. Dan inilah kesannya. 

Masa berpantang tak pernah demam walaupun masuk ICU. Balik je dari hospital. Makan set supplement selepas bersalin ni, alhamdulillah susu kembali banyak. Siapa yang tak seronokkan.



Testimoni Set Pantang, Testimoni Set Bersalin, Testimoni Set Berpantang, Testimoni Set Selepas Bersalin, Kelebihan Set Berpantang, Kelebihan Set Selepas Bersalin,


Zink dan Vitamin C ni bagus diambil ketika pantang kerana membantu mempercepatkan pemulihan luka selepas bersalin. Di samping tu, membantu meningkatkan sistem imun ibu dan anak yang disusui tau.

Jangan pandang ringan je dekat zink ni. Walaupun botol kecik dan paling murah dalam senarai supplement Shaklee. Sebenarnya zink ni membantu memulihara kesihatan tubuh yang baik, membantu memetabolisma karbohidrat, lemak dan protein dalam tubuh kita. Sangat berguna bagi ibu-ibu bersalin yang ada GDM ketika hamil.

Sama seperti Sustained Release Vita-C Plus,  Vita-Lea tingkatkan sistem pertahanan antibodi tubuh ketika dalam tempoh pemulihan selepas bersalin. Tubuh memerlukan nutrisi yang cukup untuk fungsi-fungsi tubuh yang betul dan memacu tahap kesihatan yang bagus. Dan itulah perlunya ambil multivitamin setiap hari.

B Complex pula membantu menenangkan ibu-ibu selepas bersalin. Mood sentiasa dalam kondisi yang baik. B Complex juga membantu menukarkan protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. Jadi secara tak langsung, zink dan b complex berjasa kepada ibu-ibu dalam proses menurunkan berat badan selepas bersalin!

Ostematrix dan ESP pula membantu sebagai milk booster. Kesemua supplement selepas pantang ini apabila diambil setiap hari akan menghasilkan susu yang lebih pekat dan banyak. Bayi pun cepat kenyang dan tidur lena. Masa pantang nilah kita tengok baby cepat bam-bam!

Eh, credit tau untuk ostematrix ni, ibu selepas bersalin biasanya sinonim dengan sembelit. Tetapi dengan ostematrix, ibu tak perlu berlama-lagi dalam tandas. ESP pula selain membantu banyakkan susu ibu juga membantu memberi tenaga segera sama seperti vita-lea with iron. Selain mengembalikan kulit wajah yang berseri dan bersih.

Anda nak cuba cepat-cepat hubungi saya ya!



Atiqah Aziz
SID:882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry