Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Kenapa Vitamin C Shaklee Sangat Berkesan

Selalunya bahan utama dalam pembuatan vitamin C adalah ascorbic asid yang banyak dihasilkan daripada ekstrak jagung gmo. Tetapi vitamin C 500mg Shaklee pula sangat istimewa. Menggunakan ekstrak jagung non gmo dan ditambah dengan bahan citrus bioflavonoids complex untuk meningkatkan keberkesanan vitamin C. Sebab tu ramai suka sangat restock vitamin C Shaklee ni.

Sumber bioflavonoids complex yang bertindak sebagai super antioksidan ni adalah dari buah-buahan citrus iaitu 7.50mg dari bioflavonoids lemon, 7.50mg dari Orange bioflavonoids, 7.50mg juga dari Grapefruit flavonoids dan 7.50mg dari hespiredin.

Keistimewaan vitamin C Plus 500mg Shaklee ni adalah mengandungi bahan rose hips. Rose hips bukan bunga sebaliknya buah. Besarnya lebih kurang sebesar cerry dan rasanya masam-masam manis ala-ala raspberry. Orang putih suka buat jem, jelly dan syrup.


Kenapa Vitamin C Shaklee, Kenapa Perlu Vitamin C Shaklee, Keistimewaan Vitamin C Shaklee, Kelebihan Vitamin C Shaklee, Kelebihan Vitamin C, Manfaat Vitamin C,


Rose hips yang digunakan oleh Shaklee adalah daripada buah rose hips yang masak dan dikeringkan dan dijadikan serbuk rose hips yang telah diayak juga. Kenapa Shaklee pilih rose hips ni?. 


Kerana rose hips mengandungi kepekatan vitamin C yang sangat tinggi termasuk karetenoid dan juga flavonoids berbanding buah-buahan yang kaya vitamin C  yang senang kita nak jumpa kat mana-mana kedai atau pasaraya. Patutlah Sustained Release Vita-C Plus 500mg Shaklee sangat berkesan! 

Antara Manfaat  Vitamin C Dalam Rose Hips:

  1. Sangat berkesan untuk mengurangkan kesakitan dan kekakuan kepada pesakit Osteoarthritis.
  2. Memperbaiki simptom rheumatoid arthritis.
  3. Melindungi dan mempercepatkan pemulihan selesema
  4. Mengurangkan risiko jangkitan
  5. Mempercepatkan pemulihan dema
  6. Meningkatkan sistem imun
  7. Mengurangkan kerengsaan perut
  8. Memulihkan cirit birit

Serbuk rose hips powder ini juga Shaklee gunakan sebagai bahan penghasilan Chewable Vita-C Plus dan juga Vita-Lea with Iron. Bestkan. Shaklee gunakan 15% dalam penggunaan bahan-bahannya dari bahan-bahan semulajadi yang rare dan wild tetapi mengandungi khasiat yang sangat tinggi untuk manfaat kesihatan orang ramai.




Atiqah Aziz
SID: 882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry