Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Testimoni Diabetes Free Selepas Bersalin

Sebenarnya bukan bebas diabetes tetapi paras glukosa kembali normal. Kencing manis ni bila-bila boleh datang. Orang yang takde keturunan diabetes pun boleh dapat. Dan Mula-mula tu kebanyakkan orang tak perasan dia ada penyakit diabetes ni sebab tak nampak pun tanda-tanda diabetes. Bila dah nampak tu biasanya paras gula dalam darah dah tinggi.

Dalam entry sebelum ni saya ada cerita semasa mengandung saya ni pesakit Gesture Diabetes Mellitus (GDM). Tapi masih lagi on diet control. Takde kena cucuk insulin. Kenalah cek glucose dalam darah dua minggu sekali di klinik. Selepas tempoh berpantang kena minum air gula lagi. 

Bila dapat result, kecewa bertingkek-tingkek sebab jururawat bagitahu saya ada kencing manis (diabetes kekal selepas bersalin) dan kena buat rutin checkup untuk pesakit diabetes. Oh my!!! Pengsan nak melawat klinik je kejanya. Bazir cuti, bazir masa, bazir tenaga. Segala-galanyalah.


Produk Selepas Bersalin, Kesan Selepas Bersalin, Cara Turunkan Gula Pesakit Diabetes, Rawat Diabetes Dengan Shaklee, Sembuhkan Diabetes Dengan Sirap Shaklee, Produk Terbaik Selepas Bersalin, Cara Sembuhkan Wanita Dapat Kencing Manis Selepas Bersalin,



Upline saya cakap, takpe ada hikmahnya. Allah suruh cuba Shaklee, cuba Vivix untuk orang yang dikatakan ada diabetes selepas bersalin seperti saya. 

Jadi saya cakap dengan suami, saya tak nak buat lagi rutin checkup tu, saya nak ambil result lagi sekali. mungkin result tu tak accurate, sebab masa berpantang ku telan biskut Tiger, Horlick, Roti Gardenia yang ada inti tu ha. Sebab lapar ya amat! Nak tambah susu badan kenkononnya jugak. 

Janganlah korang ikut. Strictly recommended guna Set Berpantang Shaklee plus Vitamin Tambah Susu Badan. Jangan melebih-lebih ambil makanan processed food macam saya ni. Serius betul bawa penyakit lain datang bertandang. Huhu

Selepas tu apa lagi, bermulalah regim minum Vivix Shaklee, makan Omega Guard, B Complex, ESP, Lecithin, Alfalfa Complex, Herblax dan juga Ostematrix. Oh ya juga Zinc Complex. Walaubagaimanapun masa ni Lecithin dan Omega Guard belum lagi konsisten setiap hari.

Semua supplement shaklee ni sangat penting untuk regulate semula kandungan glukosa dalam salur darah, perbaiki sel-sel pankreas dan sel-sel tubuh lain agar berfungsi dengan normal semula.

Alhamdulillah, hasil medical checkup sekarang bacaan paras glukosa saya sentiasa dalam keadaan normal seperti orang biasa



Produk Selepas Bersalin, Kesan Selepas Bersalin, Cara Turunkan Gula Pesakit Diabetes, Rawat Diabetes Dengan Shaklee, Sembuhkan Diabetes Dengan Sirap Shaklee, KesanBerpantang Selepas Bersalin, Produk Terbaik Selepas Bersalin, Cara Sembuhkan Wanita Dapat Kencing Manis Selepas Bersalin,



Sebenarnya semua vitamin ni ala-ala 3 in 1. Beli sekali untuk banyakkan susu badan a.k.a tingkat sistem pertahanan badan a.k.a buang lemak dan kolestrol a.k.a detoksfikasi a.k.a cantikkan kulit a.k.a normalkan kandungan glucose dalam darah.

Dan sebelum buat medical checkup ni saya selalu buat pemeriksaan darah sendiri di rumah menggunakan alat glucometer. Dan bacaannya 5++mmol/L sahaja.

Jadi siapa kata wanita yang selepas bersalin yang dapat diabetes kekal tiada peluang nak normalkan bacaan gula dalam darah, bebaskan diri dari suntikan insulin yang dalam jangka masa panjang beri kesan sampingan. Anda juga boleh bebaskan diri daripada makan ubat-ubatan untuk pesakit kencing manis yang banyak tu.

Anda ada pilihan rangkaian produk Shaklee untuk normalkan paras glukosa anda sesuai dengan bajet anda



Atiqah Aziz
Pengedar Sah Shaklee: 882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: 012-5770682




Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry