Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Kiamat iReach Penang 2015

Dengar tajuk pun dah seramkan. Apa benda ni?. ni adalah kelas Kiamat iReach Penang 2015 yang diadakan pada 16 September 2015. Hari Malaysia. Kebanyakkan perkerja bercutikan. Kelas ni diadakan di Midtown Perda, Jalan Kubang Menerong, 13300 Tasek Gelugor, Penang. 

Kalau orang belah-belah Penang ni tau dah tempat ni. Depa panggil pasar kemboja kedua selepas pasar kemboja yang ada dekat Parit Buntar nun. Juga dikenali sebagai Bazar Ahad Borong kalau search dalam waze.

Dah tertulis rezeki saya nak pergi ke kelas ni. Allah dan mudahkan sangat-sangat jalan saya untuk hadir ke Kelas Kiamat Penang ni. Last minit confirmation tau. Ini merupakan kelas jelajah Quranic Learning oleh Master Lyna Noh dan suaminya Master Zainul Anuar. Ya, mereka memang hebat. Punya aura positif yang sangat hebat.

Satu yang pasti kenapa saya suka pergi ke kelas-kelas Shaklee berbanding perjumpaan ataupun aktiviti luar di pejabat adalah kerana di kelas-kelas sana ramai orang-orang hebat berkumpul dengan aura yang baru jumpa je, Tak mula bercakap/bersembang lagi. Tapi aura positif tu dapat kita rasai, meresap dalam diri. 

Bayangkan kalau semua kelas kita pergi. Amacam? dengan kita-kita sama tentu jadi orang yang hebat. Takkan kita dengar sahajakan. Kita mesti aplikasi dan duplikasikan ilmu-ilmu yang orang-orang hebat ni ajarkan.

Orang yang hebat dalam Shaklee tak terhad pada master Shaklee je. Tetapi kepada semua yang dah berjaya buktikan kembangkan empayar bisnes Shaklee mereka step by step. Kerana bisnes Shaklee bukanlah bisnes jual produk semata tetapi merupakan bisnes membina kredibiliti kempimpinan setiap leader.

Jadi kelas Kiamat iReach Penang inilah antara kelas yang memupuk, mengasah dan menajamkan bakat-bakat kepimpinan leader-leader seperti kami untuk menjadi usahawan/usahawanita yang berjaya dan cekal. 

Kenapa tajuk kelas ni Kiamat iReach Penang? 

Ramai yang baca Al-Quran tanpa faham maksud sebetul-betulnya. Maksud ayat Al-Quran ni biasanya tersirat dan boleh guna pakai untuk semua jenis keadaan dan semasa. Sebab tu ayat Al-Quran ni relevan sampai hari kiamat kelak. 

Jadi dalam Kelas Kiamat iReach Penang ni bukan sekadar maksud tafsiran Al-Quran tersebut kena dengan perjuangan dan usaha para SID dalam mencapai matmalat-matlamat sendiri yang kami inginkan tetapi juga mengingatkan semua kepada Para SID itu, Allah maha berkuasa. Allah yang beri kita nikmat dan Allah juga yang menarik nikmat kita

Allah suruh kita berusaha dulu sambil tidak lupa meminta kepadaNya. Kerana di pemberi rezeki. Sebab kita manusia, makhluk terpilih yang hidupnya setiap saat diuji sama ada kita sedar atau tidak. Allah ceritakan bagaimana nabi-nabi berusaha untuk mengembangkan ajaran agama Islam. Bukan sekadar lantik nabi jadi nabi kemudian panggil orang dan suruh dengar je apa yang nabi cakap.

Selain tafsir Al-Quran, ada lagi beberapa topik yang Master Lyna dan Master Zinul kongsikan untuk mengembangkan bisnes jual produk Shaklee ni. Memang sangat best. Momentum tu dah dapat semula selepas tempoh honey moon yang lama. 

Bila sesuatu perubahan tu berlaku, bukan disebabkan kata-kata orang sekeliling biasanya. Sebaliknya adalah emotion driver yang ada pada diri setiap orang itu dan dibantu kembangbiakkan oleh mentor-mentor yang hebat yang banyak support dari segi kemahiran dan juga perkongsian ilmu.

Jadi betullah kata-kata Mr. Kelmen tu. Dalam setiap kelas yang kita hadiri akan ada ilmu baru dan semangat baru untuk kita untuk menjana bisneswoman/man yang berjaya. Rugi kalau tertinggal 1 kelas pun!



KELAS KIAMAT iREACH PENANG 2015 BEST!!



Atiqah Aziz
SID: 882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com








0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry