Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Buang Toksin Dalam Badan Paling Mudah Dan Berkesan

Minum air jus lemon adalah salah satu petua buang toksin badan. Kenapa jus lemon menjadi pilihan berbanding jus anti-toksin yang lain? Salah satunya ianya sangat mudah disediakan. Keduanya air lemon mengandungi antioksidan yang sangat bagus nyahkan toksin dalam badan.

Walaubagaimanapun, ramai yang tak sedar anda sedang campurkan sekali racun pada kulit lemon ke dalam rendaman air lemon anda. Bilas dengan air sahaja tidak boleh menghilangkan racun yang melekat pada kulit buah lemon.


Petua Buang Toksin Badan, Cara Membuang Toksin Badan, Produk Buang Toksin Badan, Cara Buang Toksin Dalam Badan, Nyahkan Toksin, Cara Neutralkan Radikal Bebas Dalam Badan,


Lebih elok rendam sekejap dalam campuran air garam atau lebih baik menggunakan rendaman air dengan 1-2 titis Basic H. Selain dapat membuang sisa racun dan kotoran, Basic H juga membuang sisa racun yang tertinggal pada kulit buah dan juga bakteria yang melekat pada buah lemon.

Ada lain cara membuang toksin badan dengan berkesan yang semulajadi, non-gmo dan bebas bahan kimia beracun selain minum minuman nyah toksin seperti jus lemon ni. Jom tonton video ni






Ha, hanya dengan sebiji Sustained Release Vita-C Plus, iodin yang digambarkan seperti radikal bebas yang masuk ke dalam tubuh dapat dineutralkan oleh antioksida dari supplement vitamin C ini. 

Apabila tubuh tepu dengan radikal bebas ianya ambil masa yang lama untuk menampakkan keberkesanan menentang toksin dan memperbaiki kerosakan sel-sel yang dibuat oleh sel-sel radikal bebas tu.

Dan lihat di awal video ini, ini merupakan contoh jika setiap hari kita ambil supplement antioksidan, badan kita kurang toksin dan mudah dinyahkan oleh vitamin C. 

Tubuh boleh meneutralkan radikal bebas itu dengan menghasilkan antioksidan sendiri. Walaubagaimanapun, jika terlalu banyak toksin yang diterima, tubuh kurang mampu untuk menentang serangan toksin dalam tubuh dan sebab itu kita perlu mengambil makanan yang tinggi dengan antioksidan setiap hari. 

Tapi, semua orang tak mampu nak dapatkan secukupnya jumlah vitamin c yang diperlukan setiap hari dari sumber makanan.

Oleh yang demikian, supplement antioksidan seperti Vita-C Plus Shaklee yang benar-benar semulajadi, non-gmo, tanpa ditambah dengan apa-apa bahan kimia buatan dan ditambah dengan kuasa bioflavonoids semulajadi sahaja yang benar-benar berkesan mengeluarkan toksin dari dalam tubuh.

Vitamin C adalah bersifat larut air. Ianya mudah hilang melalui proses perkumuhan. Stress juga mengurangkan jumlah vitamin C dalam tubuh. Vitamin C Shaklee direka dengan pelepasan vitamin C setiap 5 jam. 

Jadi untuk pemeliharaan tahap kesihatan yang baik anda memerlukan 4 tablet vitamin C setiap hari. Dengan 2 biji pada sebelah pagi dan 2 biji pada sebelah malam selepas makan.

Nak beli 1? Bulan ni kalau beli dua botol Vita-C Plus dapat diskaun 5% dan kos penghantaran percuma.


Petua Buang Toksin Badan, Cara Membuang Toksin Badan, Produk Buang Toksin Badan, Cara Buang Toksin Dalam Badan, Nyahkan Toksin, Cara Neutralkan Radikal Bebas Dalam Badan,  Promosi Vitamin C, Vitamin C Shaklee



Nak lebih jimat lagi? Beli 6 botol Sustained Release Vita-C Plus dan anda dapat percuma sebotol SR Vita-C Plus dengan kos penghantaran percuma.


Petua Buang Toksin Badan, Cara Membuang Toksin Badan, Produk Buang Toksin Badan, Cara Buang Toksin Dalam Badan, Nyahkan Toksin, Cara Neutralkan Radikal Bebas Dalam Badan,  Promosi Vitamin C, Vitamin C Shaklee



Promosi hanya sehingga penghujung bulan November ini sahaja.

Tinggal 5 hari Sahaja Lagi!!!

Cepat dapatkan Vitamin C anda hari ini!




Atiqah Aziz
Pengedar Sah Shaklee Di Pulau Pinang Dan Di Seluruh Negara
ID: 882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry