Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Jerawat Teruk Di Muka Kini Cantik Licin Je

Terukkan masalah jerawat kat muka dia. Seluruh muka pulak tu. Tapi itu dulu. Sekarang keadaan muka yang penuh jerawat tu dah takde. Tinggal kenangan untuk diceritakan je

Sekarang muka dah tak naik jerawat. Tinggal nak hilangkan parut jerawat yang sikit-sikit je lagi tu.

Bestkan. Apa rahsia?

Haaaa..Pertama mestilah konsisten. Tak konsisten kureng berkesan atau tak berkesan nanti. Rugi masa, rugi duitkan!


Bagaimana Cantikkan Kulit Muka, Bagaimana Hilangkan Jerawat, Cara Hilangkan Bekas Jerawat, Cara Hilangkan Jerawat, Cara Hilangkan Parut Jerawat, Jerawat Teruk Di Muka,


Customer ni konsisten amik Vita-E Complex, Vita-C Plus dan jugak ESP setiap hari. Dan inilah hasilnya. Bestkan jerawat jahat yang suka timbul sana sini tu dah takut nak naik. 

Kenapa 3 supplement ni jadi pilihan sebagai cara atasi jerawat yang teruk ni?

Kerana Vita E Comlex lengkap dengan selenium dan juga Vitamin C yang lengkap dengan bioflavonoids merupakan supplement antioksidan yang kuat. Antioksidan ni perlu tau untuk melawan radikal-radikal bebas dan juga melawan bakteria Propionibacterium yang merupakan punca jerawat. 

Vitamin E dan ESP juga mengurangkan kesan parut jerawat. Gabungan 3 supplement sekawan ni akan menghasilkan kulit yang cantik, tegang, cerah, lembut dan mulus. 

Selain dimakan dan mencantikkan dari dalam, anda juga boleh mencantikkannya dari luar dengan penyediaan masker homemade. Cuma campurkan satu sudu ESP, 1 biji Vitamin C dan juga 1 kapsul vitamin E dengan 1 sudu yogurt original. Cubalah!



Atiqah Aziz
SID: 882854
Whatsapps: 012-5770682
E-mel: atiqahaziz84@gmail.com





0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry