Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Vitamin Untuk Wanita Kekal Cantik dan Sihat

Vitamin Untuk Wanita Kekal Cantik dan Sihat

Kombinasi vitamin untuk wanita daripada rangkaian supplement Shaklee yang membantu wanita awet muda tahap kesihatan yang baik dan bertenaga seolah-olah anda berusia 30an walaupun sebenarnya anda sudah berusia 50an.


Vitamin Untuk Wanita

Omega Guard
Gla Complex
OsteMatrix


Omega Guard

Omega Guard Shaklee merupakan supplement diet yang mengandungi minyak ikan dari sumber laut dalam. Setiap hidangan Omega Guard memberikan 1000mg asid lemak Omega-3 termasuk DHA dan EPA. Omega membantu anda memelihara jantung yang sihat, menurukan paras kolestrol jahat, mendapatkan berat badan yang ideal serta mengurangkan kebarangkalian alzheimer. 


GLA Complex

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi kepekatan tinggi Gamma Linokenic Acid (GLA) yang tinggi, Linoleic Acid (LA), bunga matahari dan vitamin E. Membantu mengekalkan keremajaan kulit, mencantikkan kulit, menstabilkan hormon dan melambatkan menopous serta mengurangkan gejala PMS.


OsteMatrix

OsteMatrix ialah supplement sumber kalsium yang turut diperkaya dengan magnesium dan Vitamin D serta lain-lain mineral yang membantu menyokong penyerapan kalsium oleh tubuh seperti zink, tembaga dan mangan. Penyerapan kalsium yang baik oleh tubuh dapat memelihara kondisi tulang dan gigi yang sihat  serta mengelakkan osteoporosis.



Nikmati hidup anda sebagai wanita yang ceria dan bertenaga disamping keluarga tersayang. Kerana wanita adalah insan yang tersangat penting yang merupakan tulang belakang kejayaan seorang suami dan anak-anak  yang cemerang.

Jauhi tekanan, titik beratkan pengambilan makanan, senaman dan ambil supplement tambahan untuk anda kekal sihat dan mencegah anda daripada penyakit-penyakit berbahaya seperti kanser, kencing manis, darah tinggi dan sakit jantung.


VITAMIN UNTUK WANITA KEKAL CANTIK DAN SIHAT


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry