Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Nutriferon Umpama Ubat Selsema Tak Beri Rasa Mengantuk

Nutriferon Umpama Ubat Selsema Tak Beri Rasa Mengantuk

Tahukah anda ubat selsema dan batuk mengandungi antihistamine yang membuatkan kita rasa mengantuk?. 

Kebanyakkan orang yang sudah bekerja sanggup menahan simptom selsema dan batuk sepanjang hari daripada mengambil ubat selsema yang telah dibekalkan oleh doktor. Kerana anda risau mengantuk sepanjang hari, tidak boleh tidur semasa bekerja dan tidak boleh fokus terhadap kerja. Akhirnya anda berasa pening sepanjang hari.

Sangat tidak selesa kan?

Ada ke Ubat Selsema yang tak beri rasa mengantuk?. Ada, Nutriferon Shaklee..
Nurtriferon Shaklee bukan ubat selsema dan batuk tetapi supplement interferon yang mengukuhkan sistem imun dalam 3 hari dan juga mempunyai manfaat-manfaat lain yang meningkatkan tahap kesihatan pengguna. 

Nutriferon Shaklee meransang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun semulajadi tubuh untuk membunuh virus  T-cells, B-cells dan makrofag yang menyebabkan selsema dan batuk.

Jadi, anda tidak perlukan lagi ubat selsema dan batuk untuk menghilangkan simptom selsema dan batuk seperti kerap bersin, hidung berair, gatal tekak, batuk dan lain-lain. Malahan selepas 3 hari anda akan lihat selsema dan batuk sudah tiada lagi.

Cara makannya cukup mudah, cuma ambil 2 sachet Nutriferon, selepas sarapan dan selepas makan malam sahaja. Nak tau petua untuk kesan pulih Nutriferon yang lebih hebat?. Hubungi saya sekarang^_^

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.


Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry