Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Rahsia Sembuhkan Bayi Selsema Tanpa Ubat Dan Antbiotik


Rahsia Sembuhkan Bayi Selsema Tanpa Ubat Dan Antbiotik


Antibiotik tidak sesuai untuk selsema bayi berumur satu tahun ke bawah. Bahkan penggunaan antibiotik sebenarnya bukan mematikan kesemua virus yang menyerang tubuh tetapi membuatkan sebahagian virus dalam tubuh menjadi kebal antibiotik. Apabila kemudian hari selsema bayi kembali, antibiotik kurang lagi berkesan melawan virus yang telah kebal.

Ada cara yang lebih elok, bagus, selamat, menyeronokkan dan ceria untuk menyelesaikan masalah bayi selsema dengan mudah tanpa menggunakan ubat-ubatan berunsur dadah dan juga antibiotik.



Vitamin Atasi Bayi Selsema

Omega Guard 
Nutriferon
Performance Drink



Omega Guard

Selain manfaatnya kepada kecerdasan otak, jantung, eczema bayi dan lain-lain, Omega Guard juga membantu meningkatkan daya tahan lawan penyakit anak. Sekiranya anak anda berusia satu tahun hingga 4 tahun, berikan mereka 1 kapsul Omega Guard seminggu sekali. Omega Guard dapat mengurangkan kekerapan bayi selsema.

Anak anda akan menggemari keseronokkan memecahkan kapsul Omega Guard dalam mulutnya hingga si manja anda mahukan Omega Guard lagi hingga berguling-guling di lantai!!

Sangat bagus ibu-ibu menyusu mengambil supplement Omega Guard. Tahap DHA dan EPA yang tinggi dalam susu ibu boleh meransang antibodi tubuh bayi selsema untuk melawan virus selsema.



Nutriferon Shaklee

Nutriferon bukan antibiotik sebaliknya nutriferon shaklee menggerakkan antibodi tubuh untuk melawan virus yang menyebabkan selsema bayi, demam dan batuk dalam tempoh tiga hari.

Rasanya manis labu, tidak manis-manis pahit seperti kebanyakkan ubat-ubatan untuk kanak-kanak. Letakkan sedikit ditangan si manja anda, dan minta dia jilat tangan yang menganduni Nutriferon. Mesti anak anda seronok dan gembira menikmati "ubat" selsema dengan cara yang menyeronokkan seperti Yaya juga, sampai minta ditambah lagi^_^



Performance Drink

Performance Drink membantu mengelakkan kehilangan bendalir dalam badan akibat demam selsema bayi. Performance Drink juga membantu mengurangkan demam bayi selsema. Berikan secubit  kecil Performance Drink dan campurkan ke dalam sebotol air masak si manja anda. Tak perlu risau anak anda tidak akan perasan perbezaan ketara rasa air masak.. 

Anda juga boleh memberikan anak anda Performance drink apabila Si manja anda mengalami cirit-birit sebagai pengganti air garam yang sememangnya tidak sedap dan tidak boleh diterima oleh tekak kita dan juga bayi selsema=p


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Hubungi saya, Atiqah Aziz di 012-5770682 atau emel ke atiqahaziz84@gmail.com untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry