Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Performance Drink Shaklee Elak Dihidrasi Pada Anak

Performance Drink Shaklee Elak Dihidrasi Pada Anak


Keistimewaan Performance Drink Shaklee adalah merupakan minuman isotonik kurang gula yang mempunyai kepekatan sama dengan darah manusia. Oleh itu minuman Performance Drink Shaklee ini mudah diserap oleh tubuh dan membekalkan tenaga segera kepada tubuh yang keletihan dan kurang bertenaga. 

Juga sangat sesuai dia untuk orang yang mengalami cirit-birit, muntah, demam, demam campak terutamanya untuk elakkan dehidrasi pada anak.



Performance Drink Shaklee juga menghilangkan segera rasa dahaga kerana mengandungi hanya sedikit natrium. Jadi Performance Drink Shaklee boleh dinikmati oleh semua peringkat umur dari kanak-kanak hingga orang tua kerana turut tidak mengandungi bahan kimia, bahan perasa, pewarna dan pengawet tambahan.

Menariknya, rasa sensasi Peformance Drink Shaklee lebih sedap dari Garam ORS yang sering diberikan oleh klinik mahupun dibeli dari farmasi. Jadi bagi ibu bapa yang runsing anak-anak yang masih kecil tidak mahu minum air garam ORS untuk mengelakkan dehidrasi pada anak boleh menggantikannya dengan Perfomance Drink Shaklee.


Ya, betul!! memang lebih sedap dari garam ORS. Rasa Oren TANGO. Anda semua mesti pernah mengalami cirit-birit dan terpaksa menghabiskan segelas garam ORS kan?. Begitu juga anak kecil kita, deria rasa mereka lebih tajam dan sebab itu mereka menolak terus walapun air garam ORS bagus untuk mengelakkan dehidrasi pada anak. 

Saya sendiri selalu berikan pada anak saya Perfromance Drink Shaklee sekiranya dia demam, cirit birit dan juga muntah untuk elakkan dehidrasi pada anak. 

Kemarin anak saya yang baru berusia dua tahun dua bulan muntah-muntah semalaman akibat salah makan. Saya berikannya setengah botol air minumnya yang telah ditambah secubit Performance Drink. Pagi ini saya tambahkan tiga cubit Performance Drink Shaklee dan syukur dia tidak lagi muntah-muntah.

Tapi saya tetap bawanya ke klinik untuk pemeriksaan kerana saya bukan doktor. Hehehe. Menariknya doktor juga beritahu dia tidak demam dan perutnya juga lembut. Alhamdulillah saya telah mengelakkan dehidrasi pada anak dengan memberikannya Performande Drink Shaklee yang sedap^_^



Harga Performance Drink Shaklee

Harga Runcit (15 sachet)
Semenanjung Malaysia - RM298
Sabah & Sarawak - RM312

Ni harga runcit. Nak harga istimewa contact saya ok^_^



Sharing Is Caring


Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry