Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Basuh Tudung Dengan Basic H Shaklee, Tudung Tahan Lama

Cara Basuh Tudung Dengan Basic H Shaklee, Tudung Tahan Lama


BASIC H SHAKLEE
Saya dah jatuh chenta dengan Basic H  Shaklee ni. Macam-macam kegunaan saya tambahkan Basic H Shaklee ni. Dari kegunaan membasuh sayur-sayuran & buah-buahan, mencuci lantai, membasuh baju, mengelap meja makan & kabinet sampai la menggunakan Basic H Shaklee untuk basuh tudung.

Istimewanya Basih H Shaklee boleh boleh digunakan dalam 99 kegunaan dan saya menggunakan belum lagi memaksimakan penggunaan Basic H ni. Sebab terlampau banyak angka 99 tu. Hehehe



Sejak mengenali Basic H, tudung-tudung ku sudah selamat dari dikerjakan oleh mesin basuh. Hehe. Sangat mudah membasuh tudung menggunakan Basic H Shaklee ni. Jika tidak sebelum ni saya berura-ura nak hantar kedai dobi je tudung-tudung saya ni. Dengan Basic H jimat minyak kereta dan duit mendobi tudung. Hehehe 

Bagi penggemar tudung-tudung 'branded' seperti tudung Fareeda, Ariani, Natasha dan lain-lain jenama yang mahal harganya dan anda terlalu sayang untuk basuh tudung anda dalam mesin basuh. Oppss, maaf saya tak hafal sangat jenama tudung-tudung ni. Hehe. Sangat-sangat disyorkan menggunakan Basic H Shaklee.

CARA BASUH TUDUNG DENGAN BASIC H

Caranya mudah je. Campurkan 1/2 sudu makan Basic H Shaklee ke dalam sebaldi air. Rendam dalam setengah jam. Bilas tanpa perah. Yang bestnya, buih Basic H Shaklee ni banyak tapi bila membilas tak perlu menggunakan air bersih yang banyak, masa membasuh pun sekejap je. Kejap je buih tu habis dibilas. Toskan air pada tudung sebelum di jemur di tempat yang redup supaya warna tudung lambat pudar.

Seronokkan  guna Basic H Shaklee ni.  Terutama bagi rumah yang ada anak-anak sedang membesar memang sesuai dan selamat sebab tiada bahan kimia berbahaya dan mesra alam sekitar

Harga Basic H Shaklee

Harga Runcit (16oz)
Semenanjung Malaysia - RM46.00
Sabah & Sarawak - RM49.00

Ni harga runcit. Nak harga istimewa contact saya ok^_^



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry