Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Cara Dapat Percutian Percuma Ke Bangkok 4 Hari 3 Malam

Wahhhh. Rupanya Shaklee adalah satu-satunya syarikat yang menawarkan incentive percutian ke Bangkok selama 4 hari 3 malam kepada ahli-ahlinya di tengah-tengah kegawatan ekonomi Malaysia sekarang.

Tajaan, Incentive, Insentif, Shaklee, Corp, Tahun, 2015, Kelayakan, Syarat, September, April 2016

Dan insentif ini Roger Barnett; CEO Shaklee hanya tawarkan pada warga Shaklee Independent Distributor di Malaysia sahaja dari SID-SID yang ada di seluruh dunia.

Kenapa? kerana SID-SID di Malaysia benar-benar menyerlah dan juga sebagai penghargaan dan galakan atas usaha bersungguh-sungguh semua distributor Shaklee. Ha bisnes lain ada tak dapat macam ni?. Shaklee je bagi tau.

Jadinya semalam ada kelas pencerahan Cara Nak Dapat Tempat Free ke Bangkok tahun 2016. Biasanya orang pergi 3 hari 2 malam. Ni Shaklee murah hati taja pakej 4 hari 3 malam. Dan yang paling bestnya. Tiap kali percutian tajaan Shaklee ni, hotel tempat menginap adalah 5 star uolllssss.

Sebenarnya saya tak payah pergi pun tak pe, sebab syarat kelayakan tak layak nak pergi pun ke Bangkok tahun depan. Tapi syarat kelayakan saya adalah ke USA tahun depan. Insyaallah.

Saya dedikasikan masa setengah hari hadiri kelas bersama Mr. Kelmen ini untuk ajar para downline saya yang aktif berniaga. Menariknya bagi downline-downline yang makan sendiri selama ni pun sempat nak join insentif ini kerana tempoh promosi dari September 2015 hingga April 2016.

Dan bagi yang tak pernah jadi ahli  Shaklee tetapi terjatuh hati dengan percutian yang Roger Barnett tawarkan ini, korang masih sempat lagi untuk daftar keahlian dan boosterkan momentum potensi diri anda bersama group iReach.

Usah bimbang anda berada di landasan pilihan yang tepat dan group yang tepat untuk mencapai segala matlamat anda.



Shaklee Independent Distributor-ID: 882854
Atiqah Aziz
Whatsapps: 012-5770682
Facebook: Atiqah Aziz
Emel: atiqahaziz84@gmail.com

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry