Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Tiada Lagi Alasan Ponteng Puasa Dengan ESP Shaklee

Tiada Lagi Alasan Ponteng Puasa Dengan ESP Shaklee

Tidak semua orang ponteng puasa dengan sengaja. Ada yang disebabkan beberapa masalah kesihatan dan juga keadaan mereka seperti pesakit gastrik, ibu mengandung, ibu yang menyusukan bayi, yang bekerja di tengah panas mentari dan juga orang yang sudah tidak bertenaga, sampai pening nak pitam akibat tak sempat bersahur sebelum subuh tadi.

Lumrah orang Malaysia dah terbiasa dengan makanan ruji iaitu nasi atau pun sebarang makanan yang berat. Kita tidak seperti masayarakat arab yang mana kurma merupakan antara makanan ruji mereka. Walaupun kurma tidak dinafikan memberikan sumber tenaga tetapi perut kita cepat je terasa berkeroncong padahal belum masuk tengah hari pun.

Sebab itu kita perlu bangun awal sedikit untuk makan bersahur. Tetapi bagaimana pula bagi yang dah makan sahur tetapi masih juga tidak dapat menampung keperluan tenaga yang diperlukan pada siang hari, seperti pekerja yang bekerja di bawah panas terik mentari, ibu mengandung, dan juga ibu menyusu misalannya?

Formula ESP shaklee membantu anda kekal bertenaga dan mengurangkan rasa lapar yang teramat. Juga sangat sesuai bagi orang yang menghidap gastrik kerana ESP Shaklee telah ditambah kalsium untuk mengurangkan keasidan kacang soya itu sendiri.






Jadi sebab itu, walaupun dengan hanya membancuh secawan ESP Shaklee setiap kali bersahur dan walaupun siapa pun anda termasuk pesakit diabetes yang kerap letih, anda akan dapati diri tak mudah letih, kekal bertenaga macam orang bersahur dengan makanan ruji sahaja!!!

Gandingan ESP Shaklee dan Performance drink shaklee melengkapkan lagi menu sahur anda. Anda akan rasa lebih bertenaga dan cergas walaupun berpuasa, mengurangkan rasa lapar dan dahaga yang keterlaluan. 

Oh ya, pakej bagi ibu menyusu, insyaallah pakej set asas bersahur dapat membantu mengekalkan pengeluaran susu dan meminima peratusan penurunan susu kerana formula ESP yang istimewa membantu sebagai milk booster dan juga performance drink membantu kehilangan bendalir dalam badan.


TIADA LAGI ALASAN PONTENG PUASA DENGAN ESP SHAKLEE, PERFORMANCE DRINK, SET ASAS SAHUR, SET ASAS BERSAHUR, BANYAKKAN SUSU, MENGEKALKAN PENGELUARAN SUSU, GASTRIK, DIABETRES, MENGANDUNG, MENYUSU, MILK BOOSTER


Untuk Tempahan Sila Klik: ORDER



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA
Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry