Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Set Bersahur Ekspress Shaklee

Set Bersahur Ekspress Shaklee 

Dikala lerlewat bangun untuk bersahur, masa tinggal 10 minit sebelum masuk waktu subuh. tak sempat nak kunyah makanan pun. Sekadar, makan kurma je pun yang sempat dan senang dihadam di mulut. 

Kini dengan set bersahur shaklee, anda boleh tambahkan menu sahur anda walaupun masa tinggal 10-5 minit sahaja lagi. RINGKAS, CEPAT, BERKHASIAT, MENYELERAKAN, PENUH TENAGA DAN SESUAI UNTUK SEMUA. Itulah gambaran tentang set bersahur shaklee yang istimewa ini. 

Lagipun jimat hingga 2 bulan. Jadi lepas bulan ramadhan boleh simpan set ini untuk kita ganti puasa kelak.

Yang menariknya set bersahur shaklee ini sungguh mengenyangkan. Rasa lapar cuma terdetik sesekali seperti angin bayu bila menjelang petang sahaja. Walaupun anda sibuk macam oggy dan lelipas. Anda akan rasai kekal bertenaga walaupun sibuk seharian tak sempat nak lelap mata pun. 

Set ini juga sangat sesuai bagi yang ingin kuruskan badan dan untuk ibu-ibu yang masih menyusu yang risau susu badannya makin berkurang jumlahnye semenjak seminggu berpuasa ni boleh la cuba set bersahur ekspress shaklee ni 

Macam testimoni salah seorang ibu menyusu ni. Susu badan beliau tetap banyak walaupun ada sedikit pengurangan tetapi masih tidak ketara. Biasalah, dah seminggu berpuasa, stress, letih dan lain-lain semua tu faktor kenapa susu berkurang sikit. Walaubagaimanapun dengan ikhtiar set bersahur shaklee, Alhamdulillah susu badan beliau masih kekal banyak dan dapat menampung keperluan anak. 




Set Bersahur Ekspress ini juga sesuai untuk semua golongan termasuk:
  • Kanak-kanak
  • Remaja
  • Dewasa
  • Warga emas






Rangkaian Set sahur ekspress shaklee terdiri daripada meal shake, performance drink, ESP Shaklee dan Chinch Shake Shaklee. Anda boleh ambil keempat-empatnya atau pun cuma gabungan dua jenis minuman ini. Semuanya bergantung kepada bajet anda. Hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut.

Oppsss.. Lupa nak bagitau. Chinch shake ada 3 jenis variasi rasa, coklat, vanila dan caffe latte jadi boleh pilih mengikut pilihan kalbu^__^



Nak cuba? SILA KLIK BUY NOW ^_^


SET SAHUR, MUDAH, CEPAT, PANTAS, KENYANG, BERTENAGA, KURUS, SHAKLEE, PRODUK, PRODUCT, ORDER, BUY, PAYMENT, PRICE, HARGA, VITAMIN, SHAKLEE, ONLINE

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry