Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Promosi GLA Complex Shaklee Kini Kembali

Promosi GLA Complex Shaklee Kini Kembali


Wahhhh...ramai tertunggu promosi GLA Shaklee ni. Bukan apa. Khasiatnya memang telah banyak membantu ramai wanita terutamanya dalam pelbagai masalah yang dihadapi dengan izin Allah s.w.t. Tambah-tambah dengan harga promosi super jimat macam ni. Ramai yang beratur nak beli GLA shaklee ni. 

Jom baca sebahagian dari testimoni-testimoni pelanggan yang menggunakan GLA COMPLEX Shaklee

Anna Meal
"alhamdullilah..br lepas chat ngan kawan lama...dia dah ngandung.....happy sgt2 tuk dia....dengan izin Allah...setelah sebulan ambk GLA secara consistence"

Siti Rohaya Mohamad
"mmg sy pun ader cyst...mkn gla n alhamdulillah dlm 1 bl setengh trus ilang...size cyst 7.++"



Hazlynn Hakim
"Asslm.. Just nk share experience.. Sy start consume GLA complex on January 2013 sbb ada masalah period pain & cycle period panjang. Sy dah kahwin lebih kurang 4thn 6bln. Baru2 ni sy check upt +ve. Dr ckp dah 6weeks
.. Doakan sy selamat bersalin.. — with Azah Ezat."


Mardziah Bidin

"lama x jengah grup ni tp masih setia ngan shaklee...(",)..nk share my own testi..sy baru lps bsalin 25/4 baru ni at 35wk pregnancy due to high bp..doc declared as chronic hypertension sbb suddenly bp tggi dr 33wk..at 34wk doc tpaksa bg ubt drh tggi sbb bp fluctuate n x turun.. dr 33wk sampai 35wk bila scan berat bby x naik..takut effect kt bby..finally bsalin at 35wk n alhamdulillah bby sihat..bp mmg x cantik lg lps bsalin (doc dah stopkan ubt drh tggi hari ke 2 lps bsalin)..mkn ubt atau x bp sy around 150/90...hari ke 8 bp sy 147/90 n dsuruh jumpa doc n maybe blh kne warded...wawawa...dah susah hati..sempat tgk fb n tba2 tbaca psl gla shaklee n nampak blh utk drh tggi..terus tringat gla masih ada kt umah sbb mmg amik tu sblm pegnen..terus msg Linz Shopee.. n dia suggest blh amik gla n omega skali..terus sy start amik 3x sehari (1 gla + 3 omega)..masa tu mmg rasa tension takut kne warded balik..alhamdulillah hari ke 10 lps bsalin (baru 2 hari amik gla n omega),nurse dtg umah check bp terus bp sy normal 124/84..hari ke 12 terus menten normal 120/80..dan sampai ke hari ni dah 23 hari bsalin bp sy 120/70,120/80,110/70..dan sy menten amik gla n omega 1x sehari je skrg (1 gla + 3omega).."




GLA COMPLEX, HARGA MURAH, HARGA JIMAT, BELI 6 PERCUMA 1, GLA COMPLEX SHAKLEE, GLA SHAKLEE, STOKIS TERDEKAT



Ha..ini baru sikit je testimoni dari pengguna-pengguna yang mengamalkan GLA Complex Shaklee. Teruja????..Meh hubungi saya cepat-cepat ^__^



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

2 comments:

Resmercia Mercie berkata... Reply Comment

nak tanya, org yg blom berkahwin bole ke ambl GLA Complex?

Atiqah Aziz berkata... Reply Comment

Boleh.. Resmercia Mercie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry