Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Tambah Tenaga Kurang Dahaga Dengan Perfomance Drink

Tambah Tenaga Kurang Dahaga Dengan Perfomance Drink

Performance drink merupakan hot produk teutamanya di bulan puasa walaupun sebenarnya ia  boleh dinikmati bila-bila masa sahaja. Perfomance drink adalah minuman isotonik yang lain dari yang lain. Ianya lebih sihat, tanpa gula, pewarna, pengawet dan pewarna tiruan, serta tidak bergas. Performance drink shaklee merupakan minuman pilihan kegemaran ramai untuk semua peringkat usia.  

Alhamdulillah, formula performance drink yang menarik ini telah membantu ramai orang menyempurnakan puasa di bulan ramadhan ini. Minuman isotonik ini membantu anda lebih bertenaga dan cergas ketika berpuasa kerana formulanya mengurangkan kehilangan bendalir dalam badan dan membantu mengembalikan kehilangan tenaga dengan segera. Juga membantu mengelakkan anda dehidrasi ketika berpuasa.


Jadi, sebab itu anda akan rasai kurang merasa dahaga dan rasa dahaga itu lambat datang ketika berpuasa berbeza dengan sebelum anda menikmati performance drink shaklee^__^.

Rasa dahaga dan lapar itu perlu sebenarnya. Selain berpuasa kerana tuntutan rukun islam yang ketiga, berpuasa menjadikan kita insaf dan mengasihani serta membantu orang yang lebih susah dari kita yang terpaksa berlapar dan dahaga di saat kita menikmati pelbagai juadah yang enak-enak.

Antara golongan yang mendapat faedah khasiat Performance drink adalah:
  • Kanak-kanak yang baru belajar berpuasa
  • Pelajar yang sibuk
  • Pekerja yang sibuk
  • Orang yang bekerja di luar bangunan
  • Ibu mengandung
  • Ibu menyusu
  • Pesakit Diabetes dan lain-lain
  • Warga tua
  • dan sesiapa sahaja boleh menikmatinya asalkan berusia setahun dan ke atas 
(DAPATKAN KHDIMAT KONSULTANSI SEBELUM ANDA MENGAMBIL PERFORMANCE DRINK, JUMLAH PENGAMBILAN MENGIKUT HAD UMUR)


Rasa oren nya menjadikan kanak-kanak dan orang dewasa lebih menggemari performance drink ini. Apatah lagi apabila dicampur ke dalam minuman jus buah. Ummppphhhhh...Yummyyyy...

PERFORMANCE DRINK, PERFOMANCE DRINK SHAKLEE, IBU MENYUSU, KEKAL, BERTENAGA, CERGAS, KURANGKAN, KEHILANGAN BENDALIR DALAM BADAN, ELAKKAN, DEHIDRASI, KANAK-KANAK, PELAJAR, IBU, MENGANDUNG, PEKERJA, KERJA TEMPAT PANAS, PESAKIT, DIABETES, WARGA TUA, UMUR SETAHUN


Untuk Tempahan Sila Klik: ORDER



Sharing Is Caring

Atiqah (ID Shaklee: 882854)
Atiqahaziz84@gmail.com
SMS: 012-5770682




PENGEDAR SHAKLEE, JURU, KEPALA BATAS, SEBERANG JAYA

0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry