Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Beli Premium Product Vivix Dengan Jimat Harga Sekarang

Best kot bulan ni Promosi Vivix. Vivix ni supplement antioksidan yang tertinggi dan paling berkuasa sekali dalam Shaklee dan juga diseluruh dunia. Setakat ni takde produk yang boleh challenge dengan tonik ajaib ni.

Vivix 10 kali lebih baik daripada makanan resveratrol tunggal yang dihasilkan daripada 4 Jenis sumber tumbuhan yang agak rare pada pengetahuan kita.  Ahli saintis Shaklee dah kaji, jadi hasilnya diorang dapati 4 jenis tumbuhan nilah yang mampu melawan penuaan secara selular dan selamat serta paling berkesan.

Vivix juga mengandungi polifenol-polifenol lain yang menyokong kekuatan antioksidan dalam melawan radikal-radikal bebas yang mempercepatkan proses penuaan. 

Proses penuaan bermaksud, sel-sel anda tidak lagi ada pemulihan dan pembaharuan. Macam pokok, bila tidak dibaja semakin lama, semakin tidak mengeluarkan buah, layu dan akhirnya mati. 

Bila ada pemulihan dan pembaharuan dari peringkat sel iaitu dari dalam barulah kita mendapat tubuh yang awet muda, sihat dan bertenaga kerana meningkatkan bilangan mitokondrian dalam tubuh. Mitokondrian membantu menghasilkan tenaga dalam sel-sel badan.

Mitokondiran boleh dijumpai dalam setiap sel-sel badan termasuk organ-organ penting seperti jantung, buah pinggang, hati dan pankreas. Oleh sebab itu dapat membantu memperbaiki taraf kesihatan dalaman pesakit diabetes, darah tinggi dan pesakit kencing manis.

Jadi bila sel-sel dalam badan dan juga organ penting ni mempunyai jumlah tenaga yang cukup maka setiap fungsi sel dan organ dapat berfungsi dengan baik dan cergas. Sebab itu kalau kita lihat, orang-orang yang ambil Vivix ni kecergasan dia macam remaja je.

Vivix juga ada antocyanine iaitu salah satu antioksidan yang membantu memelihara kesihatan mata dan merupakan antiobiotik semulajadi serta merupakan anti inflammtion semulajadi. Oleh sebab itu orang yang mengambil vivix setiap hari lebih sihat dan muda dari sebelum dia ambil vivix.


Promosi Vivx, Harga Vivix, Harga Murah, Kenapa Vivix Ni Hebat, Vivix Shaklee, Tonik Ajaib, Resvaratrol Terbaik,


Rugi sebenarnya beli Vivix pada harga retail. Dengan menjadi ahli anda boleh dapat lebih banyak penjimatan pada harga ahli. 

Nak dapatkan harga ahli percuma tak? kongsi dengan rakan atau ahli keluarga 2 botol Vivix anda boleh dapatkan pendaftaran keahlian percuma Shaklee. Serta dapatkan lagi diskaun 5% daripada harga ahli untuk setiap pembelian 2 botol Vivix.

Ada lagi! Anda juga akan dapat bonus Ringgit Malaysia sebanyak 5%. Oppss, tak lupa jugak, anda dapat penghantaran percuma dari Shaklee. Happykan banyaknya berjimat. 

Tau tak berapa RM anda dapat berjimat? Lebih kurang hampir RM200 dari harga asal sebotol Vivix!!! Promosi Vivix Sehingga hujung bulan Januari ni sahaja. Rugi kalau ternanti-nanti!



Atiqah Aziz @ 012-5770682
atiqahaziz84@gmail.com


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry