Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Set Cantik Berseri Shaklee

Set Cantik Berseri Shaklee

Siapa yang tak nakkan kulit yang bersih mulus tanpa bekas-bekas jerawat, jerawat yang tumbuh subur, pori-pori wajah terbuka dan juga jeragat kelihatan. Tak nakkan? Ha, ni nak beritahu pasal Set Cantik Shaklee, kulit cantik sampai tak payah guna make up.

Ada ka set macam tu. Ada la. Kalau tak takde la testimoni-testimoni wanita-wanita yang gembira kulit mereka bersih berseri.


Ha, Nak tau?

Set  kulit cantik ni terdiri daripada 4 jenis produk Shaklee iaitu:

Vitamin C 500mg, ESP dan juga Collagen Powder Shaklee, Alfalfa complex yang terbaik dan paling popular keberkesanannya. 


PRODUK, KULIT, CANTIK, MUDA, AWET, ANJAL, MURAH, HARGA, AHLI, PROMOSI, COLLAGEN, POWDER, SHAKLEE, ESP, SOY, PROTEIN, ENERGIZING, VITAMIN C, VITA C, DETOKS, DETOX, ALFALFA, COMPLEX, TIADA, JERAWAT, JERAGAT, BINTIK, HITAM, HILANGKAN, WAJAH, MUKA, MAKE UP, MUDAH



Kombinasi keempat-empat produk ni membantu para wanita mendapatkan kulit yang anjal, masalah jerawat kian menyusut, bintik-bintik hitam yang degil semakin menghilang, pori-pori kulit muka mengecil dan roman muka berseri secara semulajadi. Bukan sebab pakai topeng make up tau.

Vitamin C 500mg mengandungi agen antioksida dan kolagen untuk mengurangkan kedut dan mencantikkan kulit serta menghilangkan pigmen-pigmen hitam yang sering menghantui orang dewasa yang semakin bertambah usia. Pengambilan 2 biji vitamin c setiap hari dapat menambah kecerahan kulit berganda.

ESP sangat istimewa kerana kandungan asid-asid aminonya membantu anda mendapatkan kulit mulus, menghilangkan jeragat dan menyerikan roman wajah wanita. Sesudu sehari dibancuh dengan sebarang minuman kegemaran sangat menyegarkan dan memberi tenaga tambahan untuk aktiviti seharian.

Collagen powder Shaklee berasal dari sisik ikan merah yang sangat bersih dan tidak mengandungi toksik yang membahayakan tubuh badan. Collagen shaklee membantu meningkatkan kulit wajah dan otot-otot tubuh lebih elastik dan anjal. Anda dapat dua kelebihan iaitu wajah yang cantik dan juga tubuh yang cergas. 

Collagen membantu menghilangkan garis kedut-kedut penuaan, menghilangkan lingkaran hitam bawah mata, menghilangkan pigmentasi dan juga memudakan sel-sel dan organ-organ tubuh anda, Jadi bukan kulit muka sahaja muda tau bahkan tubuh badan juga muda. Kalau selalu kita buat uji kaji, organ lebih tua dari umur. Kini organ sama atau lebih muda dari umur. Itu menandakan kita sihat. Seronokkan!

Oh ya. Ada lagi tau, collagen powder ni juga turut menganjalkan payudara dan juga punggung tau serta menghilangkan selulit-selulit degil yang dah bertahun-tahun berpeta-peta di badan anda. hehe

Alfalfa Complex ni sebagai detox tubuh anda. Ye la, dah bertahun-tahun, pelbagai jenis toksin melekat dalam badan kitakan jadi, alfalfa membantu menyingkirkan toksin dari dalam tubuh dan membantu melawaskan pembuangan air besar. Bila toksin semakin berkurang (ingat sebulan makan alfalfa, hilang sudah toksin-toksin yang terkumpul berpuluh tahun dalam badan tu ke?), ha! cik-cik jerawat yang sebelum ni bermaharajalela di kulit muka anda kini semakin mengecil dan semakin tiada lagi yang berani nak keluar dah. Sebab utama masalah jerawat ni adalah toksin dalam badan tau.

Eheh. Cerita-cerita juga marilah beli. Cuba pakai satu set. Pasti berbaloi.

Nak murah lagi jadilah ahli hanya RM75 sekali seumur hidup. Lain-lain kali beli tak payah survey harga dah. Harga kurang sebanyak 25% tau dari harga asal!

Sambil makan ke empat-empat produk ni, kita boleh ambil sesudu kecik tau campur semua sekali campur dengan air sikit. Gaul semua ala-ala kita buat bedak sejuk tu ha. Tempek kat muka selama setengah jam. Gerenti muka bertambah seri, halus dan bersih.


Nak cuba? SILA KLIK BUY NOW ^_^

SET NAIK BERAT BADAN ORANG DEWASA SHAKLEE





Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.




SID, ID, 882854, PENANG, SEBERANG, PERAI, UTARA, TENGAH,SELATAN, KEPALA, BATAS, SHAKLEE, BEBAS, JAYA,PERMATANG, PAUH, PERMATANG, SUNGAI, DUA, BULUH,BULOH, COD, PENGHANTARAN, PRODUK, VITAMIN, SUPPLEMENT

Pengedar Sah Shaklee: Atiqah Aziz | ID:882854
SMS / Whatsapp: 012-5770682
PM Facebook: Atiqah Aziz

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry