Followers - Pengikut

Jom Shopping LAZADA

Lazada Malaysia

Set Berpantang Sesuai Ketika Anak Jaundis

Set Berpantang Sesuai Ketika Anak Jaundis

Semasa berpantangkan Abu Ayyub sangat mencabar sebenarnya kerana saya berpantang sendiri di rumah dengan menjaga anak sulung lagi. Tambahan Abu Ayyub rupanya mengalami breastfeeding jaundis selama lebih kurang sebulan lebih. Jadi sudah tentu saya tidak boleh mengambil sebarang jamu dan juga set berpantang yang berisiko menaikkan paras bilirubin anak.

Tetapi saya perlu cepat pulih dari proses bersalin yang memenatkan dan juga perlu cepat sihat untuk menjaga kedua-dua orang anak dan juga perlu berulang alik ke klinik untuk pemeriksaan berkala jaundis Abu Ayyub. Risau jururawat yang memeriksa saya ketika itu. Risau jahitan episiotomi saya terbuka. Alhamdulillah saya amalkan sapu tempat jahitan dengan Vita-E Complex Shaklee setiap hari, luka cepat pulih dan juga tidak berair.

Itu tentang luka. Bagaimana pula dengan keadaan kesihatan saya?

Selain supplement-supplement asas yang saya ambil ketika berpantang saya turut mengambil Mealshake Shaklee dan juga ESP sebagai tenaga tambahan dan juga membantu memperbanyakkan susu. Minum setiap pagi segelas Esp bersama Mealshake dan juga nestum memberikan saya tenaga tambahan dan mengurangkan rasa lapar kerana ketika itu setiap hari saya dan suami perlu membawa Abu Ayyub ke klinik untuk pemeriksaan paras jaundisnya. 

Biasalahkan bila anak baru lahir, setiap kali itulah ibu bapa perlu menyesuaikan diri dengan pertambahan anak dan semakin kesuntukan waktu. Jadi sarapan ringkas dan mudah seperti bancuhan ESP berserta mealshake dan nestum original amat membantu saya mendapatkan tenaga segera dan mengelakkan juga serangan gastrik sekiranya saya terlewat makan. Hendak pula saya sedang dalam tempoh menyusukan Abu Ayyub dan juga menyusukan si Yaya membuatkan banyak kalori yang digunakan ketika proses penyusuan dan menyebabkan saya SERING BERASA LAPAR!!


Jangan risaulah pasal gemuk. Sesudu mealshake sehari tidak akan menyebabkan orang dewasa gemuk. Kerana ramuan mealshake langsung tidak mengandungi lemak tepu dan juga lemak tak tepu ye. Yang kes-kes berat anak naik selepas makan mealshake itu lain. Kena baca artikel terdahulu saya ok. Kalau untuk orang dewasa pengambilan mealshake juga berbeza tau. Yang buat gemuk kalau kita tak jaga pemakanan dan juga malas bersenam. 

Bagi ibu yang sedang berpantang risau paras jaundis anak naik ketika berpantang saya syorkan ambil set Berpantang Shaklee yang sesuai diambil ketika anak jaundis yang terdiri daripada ESP, Mealshake dan juga Sustained Release Vita-C dan juga B Complex. 


SET, BERPANTANG, PANTANG, CONFINEMENT, ESP, MEALSHAKE, VITAMIN, C, B COMPLEX, OSTEMATRIX, VITA-C PLUS, BANYAKKAN, SUSU, BADAN, IBU, PULIH, LUKA, PULIHKAN, SEMBUHKAN, SEMBUH, EPISIOTOMI, BERSALIN, LETIH, PENAT, LESU, TAK, CUKUP TIDUR


Untuk order? SILA KLIK BUY NOW ^_^

SET NAIK BERAT BADAN ORANG DEWASA SHAKLEE


Kesemua supplement ni tidak mengandungi sebarang jenis herba-herba. Jadi selamat untuk anda makan dan juga bantu anda pulihkan luka bersalin, pulihkan tenaga dan juga memperbanyakkan susu. Nak rapatkan keintiman?. Nanti lepas anak habis jaundis boleh la tambah Alfalfa Complex. 

ALFALFA, COMPLEX, SHAKLEE, KECUTKAN, RAHIM, RAPATKAN, VAGINA, HANGATKAN, HUBUNGAN , INTIM, SUAMI, ISTERI, BANYAKKAN, SUSU, IBU, BADAN, PEKATKAN, PEKAT, BAYI, ANAK, KENYANG, CEPAT, TIDUR, LENA

Untuk order? SILA KLIK BUY NOW ^_^

SET NAIK BERAT BADAN ORANG DEWASA SHAKLEE


Apa nak kecutkan rahim?. Sebenarnya apabila bayi menyusu terus dengan ibu, proses pengecutan rahim akan berlaku. Itu yang ada ibu-ibu yang rasa sakit "batu merian" orang tua-tua kata. Oleh itu kerapkanlah pemberian susu ibu kepada bayi anda selain memberi manfaat kepada bayi, susu ibu juga memberi pelbagai manfaat kepada ibu.

Inilah juga set berpantang yang menyegarkan saya walaupun tidur terganggu, tak letih dek nak bagi anak menyusu setiap dua jam sekali ^__^


0 comments:

Lazada Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

New Entry